غیبت خورج و عمران زاده در دیدار برابر ابومسلم

تیم فوتبال پاس همدان روز دوشنبه نهم دیماه در هفته بیستم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد به دیدار ابومسلم می رود.

سبزپوشان در حالی به دیدار ابومسلم می روند که از دو بازیکن تاثیرگذار خود به نام‌های امید خورج و حنیف عمران زاده که هر دو در پست دفاع میانی برای پاس به میدان می فتند ، به علت محرومیت نمی توانند استفاده کنند.

احتمال لغو اردوی کیش

سرمربی کروات تیم فوتبال پاس همدان پیش از سفر به کشورش از مسئولان این باشگاه درخواست کرده بود مقدمات برپایی اردویی یک هفته‌ای را در یکی از شهرهای جنوبی کشور فراهم آورند.

با توجه به سرمای هوای همدان و تجربه نه چندان خوشایند سبزپوشان همدانی از اردوی سال گذشته در بندرعباس، مسئولان باشگاه با درخواست وینگو مخالفت کرده و خواهان تشکیل اردوی تیم در همدان هستند.

وینگو فردا باز می گردد

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان فردا از کرواسی به همدان باز می گردد تا تمرینات تیمش را زیر نظر بگیرد.

او که پس از بازی مقابل پرسپولیس از فرصت تعطیلی نیم فصل مسابقات لیگ برتر استفاده کرده و به کرواسی سفر کرده بود از فردا (یکشنبه) در تمرینات تیم پاس شرکت می کند. در غیاب او تمرینات سبزپوشان همدانی زیر نظر مجتبی خورشیدی برگزار می شد.

پاس در نیم فصل دوم با اسپانسر جدید

تیم فوتبال پاس همدان در 15 دیدار باقی مانده در نیم فصل دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاههای کشور با اسپانسری جدید به میدان خواهد رفت. 

در این ارتباط از سوی مسئولان باشگاه پاس مذاکراتی با یک شرکت تولیدکننده محصولات غذایی داخلی و یک کارخانه تولید کننده خودرو خارجی انجام شده است که بزودی با یکی از آنها توافق نهایی حاصل خواهد شد.

تمرینات پاس در همدان آغاز شد

تیم فوتبال پاس همدان پس از پنج روز استراحت تمرینات خود را در ورزشگاه قدس آغاز کرد.

پاسی ها که با استفاده از تعطیلات لیگ ، چند روزی را استراحت کردند،از پنج شنبه در همدان حاضر شدند و از روز گذشته تمرینات خود را آغاز کردند .

اولین جلسه تمرینی پاسی ها پس از پنج روز استراحت، ساعت 12:30 روز گذشته در محل زمین چمن ورزشگاه قدس همدان برگزار شد .

در جلسه تمرینی روز گذشته وینگو بگوویچ بدلیل حضور در کرواسی حضور نداشت .سرمربی پاس همدان که با گرفتن مرخصی 7 روزه راهی کشور خود شده است ، از یکشنبه 1/10/87 در تمرینات حاضر می شود.

تمرینات پاسی ها زیر نظر سایر اعضای کادر فنی ادامه خواهد داشت.

مصطفی چترابگون پا به توپ شد

مهاجم پاس همدان که پیش از شروع فصل پایش را به تیغ جراحان سپرده کار با توپ را آغاز کرد . 

مصطفی چترابگون به علت عمل جراحی روی زانوی آسیب دیده اش از ابتدای فصل از همراهی سبزپوشان محروم شده بود پس از رفع مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی به تمرینات گروهی پاس همدان بازگشت . 

چترابگون با ابراز امیدواری از روند بهبودی اش گفت : با نظر لوکا رادمن زودتر از حد معمول کار با توپ را آغاز کردم و از ابتدای اسفند ماه می توانم به میادین رسمی فوتبال بازگردم .

محمد غلامی : گل اول منتخب لیگ برتر را من زدم

مهاجم تیم فوتبال پاس همدان گفت : در دیدار تیم های منتخب پرسپولیس - استقلال و منتخب لیگ برتر گل اول لیگ برتری ها را من به ثمر رساندم . 

محمد غلامی که با نظر محمود یاوری در نیمه دوم وارد زمین شد با اعلام این مطلب افزود : از اینکه در این دیدار خیریه شرکت داشتم بسیار خوشحالم و در مورد صحنه گل اول باید بگویم که گل را من زدم اما نمی دانم چرا گزارشگر تلویریون زننده گل را هادی تامینی اعلام کرد . 

غلامی ادامه داد : در این دیدار هدف اصلی کمک به نیازمندان بود و اینکه گل به نام چه کسی ثبت شود اهمیت چندانی ندارد .

کمیته انضباطی پاس در خصوص مکانی و احمدزاده برگزار شد

جلسه کمیته انضباطی دروازه بان و هافبک تیم فوتبال پاس همدان که چندی قبل در اردوی کردان کرج با یکدیگر درگیر شده بودند برگزار شد.

سوشا مکانی و منصور احمدزاده که هفته گذشته به دلیل درگیری در تمرینات از سوی باشگاه از حضور در تمرینات منع شده بودند امروز در جلسه کمیته انضباطی باشگاه پاس حضور یافتند. در جلسه امروز این دو بازیکن کدورت به وجود آمده را حل کردند و هر دو به این باشگاه متعهد شدند که دیگر چنین خطایی را مرتکب نشوند. این دو بازیکن با جریمه نقدی هم روبرو خواهند شد. ضمن این که این دو باید برخلاف سایر بازیکنان که اکنون در استراحت به سر می برند به صورت انفرادی به تمرین بپردازند. تمرینات تیم پاس از پنج شنبه آغاز می شود.

اولیایی: در شرایط فعلی بگوویچ بهترین گزینه است

مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان گفت: مذاکره با فرهاد کامی شایعه است و در شرایط فعلی بگوویچ بهترین گزینه برای ماست.

کاظم اولیایی گفت : مذاکره ای با کاظمی نداشتیم و همچنان معتقدیم بگوویچ بهترین گزینه برای ماست و قصد تغییر کادر فنی را نداریم.

وی ادامه داد: از نتایج تیم راضی نیستم وبعد از بازی با تیم پیروزی از کادر فنی گزارش خواستم و بابت شکست تیم در بازی خانگی به آنها تذکر دادم.

اولیائی افزود : بگوویچ زحمات زیادى براى پاس کشیده است و به همین خاطر تا پایان فصل از وی حمایت خواهیم کرد.

ادامه مطلب ...

پورحیدری: پرسپولیس دوباره در مثلث قهرمانی قرار گرفت!

مدیر فنی تیم فوتبال پاس همدان در خصوص شکست 3 بر صفر برابر پرسپولیس گفت: تیم فوتبال پرسپولیس با این پیروزی دوباره در مثلث قهرمانی قرار گرفت. 

منصور پور حیدری اظهار داشت: در شرایطی که تیم ما فقط برای کسب 3 امتیاز بازی مقابل پرسپولیس به میدان رفته بود و حتی توانست در نیمه نخست با برتری محسوس خود چندین موقعیت صددرصد گلزنی را با بی دقتی در زدن ضربات نهایی از دست بدهد ولیکن عدالت فوتبال رعیت نشد.

ادامه مطلب ...

دعوت از هیئت مدیره پاس برای پاسخگوئی

مطلبی جهت چاپ در روزنامه هگمتانه مورخ ۲۶/۰۹/۸۷ :  

هیئت مدیره پاس همدان را بیشتر بشناسیم

دعوت از هیئت مدیره پاس برای پاسخگوئی

چند روزی است که بحث در خصوص نتایج و مدیریت ضعیف در پاس همدان در محافل ورزشی استان باب شده است و ما نیز به عنوان اولین نشریه استان مخاطب صحبتهای بیشمار هواداران در خصوص این مطلب بودیم .

به همین علت و بنا بر درخواست های مکرر خوانندگان بر آن شدیم تا بدین وسیله از اعضای محترم هیئت مدیره باشگاه پاس دعوت کنیم که با اعلام آمادگی در خصوص مسائل مرتبط با باشگاه پاس به سوالات خوانندگان ما پاسخ دهند .

ادامه مطلب ...

علوی: هنوز پرسپولیس را دوست دارم

مدافع سابق پرسپولیس که به تیم پاس همدان پیوسته است از بازی مقابل هم تیمی هایش ابراز خوشحالی کرد.

سید محمد علوی گفت: اگر از نظر حرفه ای نگاه کنیم، افشین قطبی مرا به دلایل حرفه ای بازی نمی داد و من هیچ مشکلی با قطبی ندارم و همیشه پرسپولیس را دوست دارم و ناخواسته این تیم را ترک کردم.

وی با بیان اینکه بعد از رفتن افشین قطبی از سوی باشگاه پرسپولیس دوباره دعوت شدم، ادامه داد: اگر من از تیم پاس به پرسپولیس بر می گشتم، به تیم پاس و مسئولان این تیم بی احترامی می شد.

ادامه مطلب ...

تیم فوتبال پاس همدان محکوم شد

تیم پاس همدان از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جریمه شد.

گزارش‌های رسیده در مسابقه فوتبال بین تیم پاس همدان و پیکان قزوین از سری مسابقات لیگ برتر که 6 آذر در شهر همدان برگزار شد حاکی از بروز تخلفات از سوی تماشاگران منتسب به تیم میزبان (پاس همدان) در دقایق پایانی و فحاشی به تیم مقابل و داور مسابقه است.

بر همین اساس پاس همدان با توبیخ کتبی در پرونده به پرداخت مبلغ 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

اولیایی: پورحیدری سرمربی پاس نمی شود

مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: سرمربیگری منصور پورحیدری به جای بگوویچ صحت ندارد.

کاظم اولیایی درباره اینکه گفته می شود قرار است با برکناری بگوویچ، منصور پورحیدری را به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی کند اظهار داشت: دلیلی برای تغییر در کادر فنی نمی بینم. ماموریتی که به بگوویچ داده ایم در حال انجام شدن است.

وی افزود: از او خواسته ایم از نیروهای بومی استفاده کند. این بازیکنان در آینده پشتوانه های خوبی برای تیم ما خواهند بود. از طرفی در برنامه های ما این بوده که موقعیت خود را در لیگ تثبیت کنیم.

ادامه مطلب ...

بگوویچ : اهل استعفا نیستم

سرمربى پاس همدان بعد از بازى با پرسپولیس گفت: بازى خوبى بود، ما در نیمه اول بازى را کنترل کردیم و برتر از تیم پرسپولیس ظاهر شدیم و حق ما باخت نبود.

وینگو بگوویچ افزود: ما در نیمه اول موقعیت هاى بسیارى براى گلزنى به دست آوردیم که متاسفانه مهاجمان از آن استفاده نکردند. با ادامه روند بازى، این تیم پرسپولیس بود که در نیمه دوم و از دقیقه ۶۰ به بعد بازى را در دست گرفت و توانست نتیجه را به نفع خودش پایان دهد.

ادامه مطلب ...

خورج: نمی خواستم حقیقی را بزنم

کاپیتان تیم پاس همدان که در بازی مقابل پرسپولیس در هفته نوزدهم از زمین اخراج شد، اعلام کرد من نمی خواستم حقیقی را بزنم. وقتی توپ از او جدا شد خودم را پرتاب کردم. 

امید خورج گفت: بازی سختی بود نیمه اول خیلی حمله کردیم و اصلا نتیجه سه بر صفر عادلانه نبود تیم ما بعد از گل روحیه اش را از دست داد.

وی ادامه داد: ما در این مدت هجومی بازی کردیم همه به من می گویند خشن بازی می کنی اما من مدافع هستم و با بازیکنان حریف درگیر می شوم. خطای اولم به گونه ای نبود که داور کارت زرد بدهد. من نمی گویم داور بد بود اما می توانست با کمی تحمل به من اخطار دهد.

ادامه مطلب ...

مسئولان پاس به بگوویچ اولتیماتوم دادند

مدیران تیم فوتبال پاس همدان در اولتیماتومی جدی از بگوویچ خواستند به وضعیت این تیم سر و سامان دهد.

پس از شکست پاس مقابل پرسپولیس جلسه‌ای میان بگوویچ، اولیایی‌ و پورحیدری برگزار شد.

در این جلسه وینگوبگوویچ در باره نتایج ضعیف پاس توضیحاتی به مدیر عامل و مدیر فنی این تیم ارائیه کرد. او جوانگرایی و مصدومیت بازیکنان را از جمله دلایل کسب این نتایج عنوان کرد.

اولیایی مدیر عامل باشگاه پاس با ابراز نارضایتی از نتایج کسب شده به بگوویچ اولتیماتوم داد در بازی‌های آینده با کسب نتایج مطلوب پاس را به جایگاه مناسبی برساند.بگوویچ نیز قول داد شرایط پاس در بازی‌های آینده بهتر از این شود. 

ادامه مطلب ...

پیروانی: پرسپولیس شایسته پیروزی بود

سرمربی تیم فوتبال پیروزی تهران بازی شاگردانش را در برابر پاس همدان ستود و تیمش را شایسته برد در این بازی دانست‌.

افشین پیروانی پس از برد 3 بر صفر در مقابل پاس همدان عملکرد شاگردانش را خوب ارزیابی کرد و افزود: در این بازی شاهد دو نیمه متفاوت از تیم پرسپولیس بودیم که در نیمه اول نسبتاً ضعیف تر عمل کردیم ولی در ادامه بازی و در نیمه دوم بازیکنانم توانستند با انجام وظایف خود به نحو احسن پاس را در خانه خود شکست دهند‌.

ادامه مطلب ...