بازیهای پاس نظر کارشناسان را به خود جلب کرده است؛

ملاحی: با جوانگرایی به اهداف خود رسیده ایم 

مدیر عامل باشگاه پاس همدان گفت: عملکرد کادر فنی تیم تا هفته نهم مطلوب بوده و قصد داریم با ادامه این روند جایگاه خوبی در جدول رده بندی کسب کنیم. 

سردار کریم ملاحی گفت: پاس در این فصل با جوانگرایی که انجام داده به دنبال حفظ جایگاه خود در بین نه تیم بالای جدول است و مطمئن هستم با این جوانان آینده دار به این هدف خواهیم رسید.

ادامه مطلب ...

اعلام نتایج مسابقات فوتبال استان همدان

روابط عمومی هیئت فوتبال استان همدان نتایج مسابقات مختلف فوتبال استان را اعلام کرد. 

علی نیکوکار شایان مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان همدان، در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی فوتبال همدان نتایج مسابقات مختلف فوتبال همدان را به شرح زیر اعلام کرد:   

ادامه مطلب ...

حساسیت در لیگ برتر فوتسال استان؛

مسئول کمیته فوتسال هیات فوتبال: همدان و ملایر برای قهرمانی رقابت نزدیک دارند

هفته دهم لیگ برتر فوتسال باشگاه های استان امروز با برگزاری 5 دیدار اغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال استان همدان، مسئول کمیته فوتسال هیات فوتبال استان در خصوص برگزاری هفته دهم این رقابت ها گفت: مسابقات پس از وقفه ای که در ماه مبارک رمضان داشت از هفته گذشته آغاز شده است.

ادامه مطلب ...

نایب رئیس هیئت فوتبال: دوره مربیگری درجه C بانوان آغاز شد

اولین دوره کلاس مربیگری درجه C بانوان همدان در سال 1389 آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال استان همدان، نایب رییس بانوان هیات فوتبال استان از برگزاری این کلاسها با حضور 24 شرکت کننده به مدت 12روز در محل ورزشگاه 15 هزار نفری مفتح همدان خبر داد.

ادامه مطلب ...

علی اکبر پورمسلمی سرمربی آباهانی بنگلادش شد

مربی با دانش همدانی الاصل هدایت یک تیم بنگلادشی را به‌عهده گرفت. 

علی اکبر پورمسلمی که فصل گذشته در کادرفنی پاس همدان حضور داشت، به عنوان سرمربی تیم فوتبال آباهانی لیمیتد بنگلادش انتخاب شد. این تیم فصل گذشته قهرمان لیگ بنگلادش شد و باید برای حضور در رقابت‌های آسیایی با حریفان خود مقابله کند.

ادامه مطلب ...

منتظر برنامه 90 هستیم

مرادی: پنالتی دقیقه ۹۵ پاس صحیح نبود

سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: بازیکنان تیم معتقدند که پنالتی پاس در دقیقه 94 صحیح نبوده است. 

عباس مرادی مورد شکست برابر پاس همدان در لحظات پایانی اظهار داشت:من هنوز فیلم مسابقه را ندیده‌ام و در آن زمان نیز مشغول صحبت با جلال مرادی برای تعویض بودم که پنالتی اعلام شد اما آنطور که بازیکنان گفتند خطایی بر روی بازیکن پاس مرتکب نشده بودند.

ادامه مطلب ...

کاپیتان پاس تا دو ماه نمی تواند بازی کند

سامان صفا سنگربان تیم فوتبال پاس در 10 بازی اخیر لیگ برتر کشور به دلیل مصدومیت، دو ماه از حضور در میادین فوتبال به دور خواهد بود. 

سامان صفا در دقیقه 86 بازی دو تیم پاس همدان و صبای قم در واکنش به ضربه محکم وحید نعمتی هافبک صبا دچار مصدومت شدید شد. 

ادامه مطلب ...

نگاهی به سیر تغییرات گزارشگران فوتبال شبکه همدان؛

گزارشگر مسابقات خانگی پاس بار دیگر تغییر کرد

علی ثقفی 

خبرگزاری فارس، در دیدار تیمهای فوتبال پاس همدان و صبای قم، بار دیگر گزارشگر شبکه استانی همدان تغییر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان: بازیهای فوتبال در شبکه همدان را در دو فصل اول انتقال پاس به همدان گزارشگری به نام علی مرادی گزارش می کرد که با توجه انتقال به جنوب کشور، کار اجرای گزارش مسابقات پاس همدان به میلاد شیران سپرده شد.

ادامه مطلب ...

اعلام نتایج مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان اسدآباد

نتایج مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان اسدآباد اعلام شد.

یک دوره مسابقات فوتسال بین تیم های مساجد و محلات به مناسبت ماه مبارک رمضان در شهرستان اسدآباد برگزار گردید که در پایان این دوره از مسابقات تیم تالار فخیمی مقام اول سرامیک اکبری مقام دوم و شهید صادقی مقام سوم این مسابقات را از آن خود کردند.

معرفی برترین های فوتسال جام رمضان جورقان

برترین های فوتسال جام رمضان جورقان  معرفی شدند.

مسابقات فوتسال جام رمضان شهر جورقان که از 29 مرداد تا روز گذشته با حضور 24 تیم و  انجام 60 مسابقه  در سالن ورزشی الغدیر برگزار شد که در پایان تیمهای پرسپولیس، شهرداری، مروارید سفید و کولاک مقام های اول تا چهارم را کسب کردند.

مرتضی کاشی: اگر پنالتی بود خودم می‌گفتم

مرتضی کاشی مدافع صبای قم که مسبب اصلی پنالتی دقیقه 96 برای تیمش بود، بعد از شکست صبا در همدان می‌گوید:«اول اینکه داور 6 دقیقه وقت اضافه گرفت اما پنالتی بعد از دقیقه 96 اعلام شد. اما درباره پنالتی باید بگویم اگر در آن صحنه مرتکب خطای پنالتی می‌شدم حتما خودم به آن اقرار می‌کردم اما من توپ را از بین پاهای حریف زدم و فقط بالا تنه من با بازیکن پاس برخورد داشت.» 

وی ادامه می‌دهد:«داور در این صحنه اصلا دید نداشت چرا که دور و برش بسیار شلوغ بود پای من اصلا به پای بازیکن پاس برخورد نکرد اما با یک برخورد ساده یک پنالتی به ضرر ما گرفته شد که همان پنالتی شکست ما را رقم زد.»  

ادامه مطلب ...

سهراب بختیاری‌زاده: نمی‌باختیم هم راضی نبودم

سهراب بختیاری‌زاده کاپیتان با تجربه صبای قم بعد از شکست در همدان می‌گوید: «نمی‌خواهم درباره شکل بازی حریف صحبت کنم چون مسائل تیم پاس به کادرفنی خودشان مربوط می‌شود. اما تیم ما در همدان زیاد خوب کار نکرد و حتی اگر دقیقه آخر گل نمی‌خوردیم و نمی‌باختیم من از شکل بازی‌مان راضی نبودم. البته باختن در دقیقه 96 سخت است اما باید با این باخت کنار بیاییم.»
 بختیاری‌زاده ادامه می‌دهد: «در این بازی یکی، دو مهره اصلی‌مان را در اختیار نداشتیم و کلا روز خوب چند بازیکن‌مان نبود. البته جذابیت‌های فوتبال به همین نتایج است که در بعضی از آنها در دقایق پایانی رقم می‌خورد.»  

ادامه مطلب ...

امیر محبی: با این پیروزی به جمع مدعیان رفتیم

بازیکن تیم پاس همدان،که توانست در وقت های اضافی از روی نقطه پنالتی گل پیروزی تیمش را مقابل صبای قم بزند گفت:با این پیروزی به جمع مدعیان رفتیم. 

امیر محبی گفت: به نظر من تیم صبای قم در این بازی فقط برای کسب یک امتیاز به همدان آمده بود و ما فقط سه امتیاز را می خواستیم.

ادامه مطلب ...

نادر احمدی: می دانستیم با فشار برروی دفاع صبا به گل می‌رسیم

مهاجم تیم فوتبال پاس همدان معتقد است با آنالیز بازی‌های صبا فهمیدیم که با فشار مداوم برروی خط دفاعی صبا می‌توانیم به این تیم گل بزنیم که در نهایت نیز اینطور شد. 

نادر احمدی گفت: بازی‌ در برابر تیم با تجربه‌ صبای قم کار دشواری بود و البته ما نیز با توجه به میزبانی توانستیم با تشویق تماشاگران فشار زیادی روی صبا بیاوریم که این موضوع سبب شد تا با یک پنالتی که امیر محبی آن را زد به گل دست پیدا کنیم تا شرمنده تماشاگران نشویم .

ادامه مطلب ...

وحید علی آبادی در جمع جدیدترین دعوت شدگان تیم ملی امید

کادر فنی تیم ملی امید 25 بازیکن را به اردوی تدارکاتی تیم ملی امید که از یکم مهر ماه در کمپ تیم های ملی برگزار می شود، دعوت کرد.  

بر اساس این گزارش نفرات زیر از سوی کادر فنی تیم ملی امید ایران به اردو دعوت شدند:

ادامه مطلب ...

با پیروزی در برابر صبای قم؛

پاس به رده چهارم جدول صعود کرد

علی ثقفی 

خبرگزاری فارس: صعود پاس همدان به رده چهارم جدول در پایان بازیهای دیروز، ثمره کسب سه امتیاز در دیدار مقابل صبا قم بود. 

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، چهار پیروزی، سه تساوی و دو شکست حاصل کار پاس در نه هفته گذشته یوده که از چهار برد سه برد در دیدارهای خانگی و در برابر تیمهای مس کرمان، پیکان قزوین و صبای قم حاصل شده است. 

ادامه مطلب ...

جدول رده بندی لیگ برتر در پایان بازی های امروز

لیگ برتر (خلیج فارس)
تیمبازیهابردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضل گلامتیاز
1ذوب‌آهن8611137619
2پرسپولیس9531139418
3استقلال94411813516
4پاس943299015
5فولاد9342157813
6صنعت نفت94141312113
7سپاهان934298113
8صبای‌قم93331311212
9تراکتور‌سازی933397212
10استیل‌آذین93331110112
11نفت تهران9261109112
12ملوان933311132-12
13مس92431211110
14سایپا931511143-10
15شاهین92258102-8
16راه‌آهن82159167-7
17پیکان9216102010-7
18شهرداری تبریز913516248-6

سرپرست تیم صبای قم در گفتگوی اختصاصی با فارس همدان؛

مرادی: قضاوت این مسابقه برای داور سنگین بود

علی ثقفی 

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم صبای قم گفت: متاسفانه داور در این مسابقه اشتباهات زیادی داشت که اکثر آنها به تیم ما مربوط می شد و نشان داد که قضاوت این مسابقه برای او سنگین بود.

عباس مرادی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی فارس در همدان، افزود: اشتباهات داور مسابقه بسیار زیاد بود و متاسفانه اکثر اشتباهات وی به ضرر تیم ما بود. اصلاً فکر نکنم که برای تیم پاس همدان اشتباهی را مرتکب شده باشد.

ادامه مطلب ...