فوتبال منطقی راه موفقیت پاس در دیدارهای باقی مانده لیگ برتر

تیم فوتبال پاس همدان در حالی فرصت جبران امتیاز در هشت بازی باقی مانده را دارد که اگر فوتبال منطقی را جایگزین فوتبال احساسی کند، می تواند به بقا در این رقابت ها امیدوار باشد.    

تیم های پیش روی پاس تیم های پرجنب و جوش لیگ برتر محسوب می شوند که هر یک هم اکنون در شرایط آرمانی و خوبی بسر می برند. استقلال، ذوب آهن، نفت آبادان، شاهین بوشهر، راه آهن شهر ری، فولاد خوزستان، ملوان بندرانزلی و شهرداری تبریز تیم هایی هستند که در ادامه مسابقات در مقابل پاس صف آرایی می کنند.

پاس در بازی های باقی مانده، پنج مسابقه را میزبان و سه دیدار را میهمان خواهد بود.
نفت آبادان، راه آهن شهر ری، ذوب آهن اصفهان ، شهرداری تبریز و استقلال تهران در همدان به مصاف پاس می روند و شاهین بوشهر، فولاد خوزستان و ملوان بندرانزلی نیز تیم هایی هستند که در خارج از خانه از تیم پاس پذیرایی می کنند.
امروز مهمترین نیاز پاسی ها آرامش و تقویت انگیزه و روحیه جنگندگی در بین آنها است و بازیکنان باید در هر بازی به این خودباوری برسند که می توانند با ارایه یک فوتبال منطقی و حساب شده و فارغ از هرگونه تصمیم عجولانه و نیز کاهش اشتباهات فردی می توانند در لیگ به آن ثبات لازم دست یابند و این هدف از توانمندی آنها بر می آید.
قطع به یقین فوتبالی که امروزه پاس بازی می کند برگرفته از خلاقیت فردی و هماهنگی گروهی است و بازیکنان باید سعی کنند با کارهای ترکیبی بیشتر و نیز پاس های مستقیم تا رسیدن به پیروزی گام بردارند.
فوتبالی که پاسی ها مقابل صبای قم ارایه دادند، فوتبالی سراسر هیجان و به نمایش گذاشتن توانمندی های فردی و گروهی بود که اگر کادر داوری مسابقه دقت عمل بیشتری به خرج می دانند، پیروزی در این دیدار غیر ممکن نبود چرا که میزبان موقعیت های زیادی نداشت و یک پنالتی بادآورده نیز نصیب این تیم شد.
مساله ای که پاسی ها در این بازی به خوبی رعایت کردند، عدم فضا دادن به حریف برای شوتزنی و کارهای ترکیبی بود بازیکنان در نبردهای یک در مقابل یک معمولا قابل عبور بودند و از نیروی جوانی خود برای رسیدن به گل استفاده کردند هر چند موقعیت های گلزنی متعددی هم برحسب کم تجربگی برخی نفرات از دست رفت.
برهمین اساس، در ادامه مسابقات نباید پاسی ها اسیر فوتبال احساسی شوند، چیزی که قطعا حریفان آنرا دوست دارند، بلکه می بایست با تکیه بر یک چهارچوب منطقی عمل کنند. در این صورت مطمئناً با خلاء موجود در خطوط تیم های مقابل و استفاده از ضعف ها، موفقیت پاس در دیدارهای باقی مانده دور از دسترس نیست.
تیم پاس همدان هم اینک با کسب 22 امتیاز در جایگاه هجدهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.

نظرات 1 + ارسال نظر
نوروزی 1389/12/23 ساعت 13:01

باعرض سلام وخسته نباشید بااجازه شما این مطلب رادرشماره آینده نشریه خورشید غرب بانام حضرتعالی کارمی کنم .

با سلام
و تشکر از حضور همیشگی شما همکار گرامی
خواهش می کنم
نیازی به کسب اجازه نیست، مایه افتخار بنده است، اما اسم نزنید چون این مطلب حاصل قلم بنده نیست!!!
نشریه شما هر وقت منتشر شد، اطلاع دهید که ما هم ببینیم و با نشریه شما آشنا شویم، چون تا حالا ندیدم.
موفق و سربلند باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد