مدیر روستا: مهاجم چارچوب شناس، چشم بسته گل می زند

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: مهاجمان پاس هنوز چارچوب شناس نشده اند به همین خاطر از تک موقعیت ها خوب استفاده نمی کنند. 

علی اصغر، مدیر روستا افزود: در اکثر بازی ها مهاجمان من قدر تک موقعیت های خود را نمی دانند و آنها را به راحتی از دست می دهند.

ادامه مطلب ...

اعلام اسامی داوران هفته ششم لیگ برتر فوتبال

اسامی داوران هفته ششم لیگ برتر فوتبال اعلام شد.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران هفته ششم لیگ برتر را اعلام کرد که بر این اساس هدایت ممبینی قضاوت دیدار تیمهای سپاهان اصفهان و پاس همدان را بر عهده خواهد داشت.

اسامی داوران کلیه دیدارها به شرح زیر است:

ادامه مطلب ...

برنامه هفته‌ ششم لیگ برتر اعلام شد

"بارسلونا بی‌ستاره" و قلعه‌نویی مقابل پاس همدان  

تنور لیگ برتر فوتبال ایران از یک‌شنبه و با آغاز رقابت‌های هفته پنجم بار دیگر داغ خواهد شد، دیدار‌هایی که با شدت گرفتن رقابت در صدر جدول و صدرنشینی، این روز‌ها با همه حاشیه‌هایش هیجان بیشتری به خود گرفته است.

هفته‌ی ششم لیگ برتر فوتبال کشور از روز یک‌شنبه در حالی با برگزاری پنج دیدار آغاز خواهد شد که هفته پنجم این رقابت‌ها روز پنج ‌شنبه تمام شده بود و بازی‌های لیگ همچنان با فشردگی خاصی دنبال می‌شود.  

ادامه مطلب ...

ملاحی: فرهنگ تمرین کردن داشته باشید!

در تمرین پاس همدان یکی از بازیکنان پاس تکل شدیدی روی پای امیر محبی بازیکن این تیم می‌رود که این حرکت باعث مصدومیت شدید این بازیکن شده است. 

به گزارش سایت گل، پس از این مصدومیت و مشاهده او توسط مدیرعامل باشگاه، کریم ملاحی پس از مشاهده شدت مصدومیت دستور به اخراج بازیکن خطاکار می‌دهد که محبی از مدیرباشگاه می‌خواهد تا چنین اقدامی را انجام ندهد اما ملاحی پس از منصرف شدن از اخراج بازیکنی که روی این مهاجم خطا کرده است جلسه‌ای  برپا می‌کند و به بازیکنان این تیم گوشزد می‌کند که فرهنگ تمرین کردن داشته باشند.

ادامه مطلب ...

نفت چشم به ضد حملات بسته بود

مدیرروستا: پاس با انجام بازی‌های بیشتر عملکرد بهتری خواهد داشت 

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: تیم ما یک مقدار کم تجربه است که با انجام بازی‌های بیشتر، بهتر خواهد شد. 

علی اصغر مدیرروستا پس از تساوی یک بر یک برابر نفت تهران اظهار داشت: بازی قابل قبولی را از پاس شاهد بودیم. از تمامی بازیکنان رضایت کامل دارم. تیم ما یک مقدار کم تجربه است که با انجام بازی‌های بیشتر بهتر خواهد شد.
وی ادامه داد: بازیکنان ما باید بدانند که باید تلاش بیشتری را انجام دهند و از موقعیت‌هایی که به دست می‌آورند بهره لازم را ببرند.

ادامه مطلب ...

سرمربی نفت تهران: پاس فقط متعلق به تهران است

علی ثقفی

خبرگزاری فارس: سرمربی نفت تهران گفت: تیم پاس به تهران تعلق دارد و انتقال این تیم به همدان کاری اشتباه بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسین فرکی سرمربی نفت همدان در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی پاس همدان و نفت تهران، در جمع خبرنگاران گفت: ما تیم پاس را به طور کامل آنالیز کرده بودیم و برای کسب نتیجه به همدان آمده بودیم. از نتیجه بدست آمده راضی هستیم چرا که در برابر تیم جوان، قدرتی و پر انگیزه ای چون پاس همدان این نتیجه را بدست آوردیم.

ادامه مطلب ...

حاشیه های دیدار پاس همدان - نفت تهران

از استقبال خوب هواداران تا کثیفی شیشه های جایگاه خبرنگاران 

علی ثقفی 

خبرگزاری فارس: استقبال خوب هواداران پاس پس از مدتها و کثیفی بیش از حد شیشه های جایگاه خبرنگاران از جمله حاشیه های دیدار تیمهای پاس همدان و نفت تهران بود. 

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، هواداران پاس که مدتها بود حضور کمرنگی در دیدار های این تیم داشتند، در دیدار مقابل نفت سکو های ورزشگاه را پر کرده و استقبال خوبی از این مسابقه به عمل آورده بودند. 

ادامه مطلب ...

پاس در حضور انبوه تماشاگران متوقف شد

پاس همدان 1 ـ نفت تهران

گل‌ها: خوزه (35) برای نفت تهران، اولماتف(58) برای پاس

ورزشگاه قدس همدان، تماشاگر 4هزارنفر

داور: منصور نورمحمدی

اخطار: مارسیو(نفت)

ادامه مطلب ...

تقابل با پاس پس از مدت‌ها برایم جالب است

فرکی: تجربه لیگ برتری بازیکنان نفت هنوز کم است 

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: مقابل پاس همدان کار آسانی نخواهیم داشت اما قطعا برای گرفتن هر سه امتیاز بازی به مصاف آنها خواهیم رفت.

حسین فرکی، پیرامون شرایط نفت تهران در آستانه بازی مقابل تیم پاس همدان اظهار کرد: فشردگی مسابقات لیگ قطعا به ضرر تیم نفت است. ما هنوز از شرایط بازی با فولاد رها نشدیم که باید عازم همدان شویم. به هر حال به دلیل آن که نتیجه را در بازی قبل واگذار کردیم سعی داشتیم در این مدت و 3، 4 جلسه تمرینی که پیش از بازی با پاس داریم بازیکنان را از نظر شرایط روحی آماده کنیم و سطح انگیزه آنها را به وضعیت مطلوبی برسانیم. این اقدامات در کنار سایر برنامه‌های فنی و تمرینی ما برای آنها بوده است.

ادامه مطلب ...

اودو نوبوکو: برای حضور در لیگ فوتبال ایران لحظه شماری می کنم

هافبک مالتی تیم پاس همدان گفت: برای حضور در لیگ برتر فوتبال ایران لحظه شماری می کنم.  

اودو نوبوکو افزود: متاسفانه در اردوی آماده سازی تیم پاس در هلند و در جریان بازی مقابل گالاتاسرای ترکیه دچار آسیب دیدگی شدم و به همین دلیل هفته های آغازین لیگ برتر فوتبال ایران را از دست دادم.

ادامه مطلب ...

درایت ملاحی و تفکرات حرفه ای مدیر روستا عامل موفقیت پاس است

قائم مقام باشگاه پاس همدان: جزو هفت تیم برتر لیگ می شویم

قائم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان گفت: با توجه به شناختی که از تفکرات کادر فنی و انگیزه بازیکنان تیم دارم، به طور حتم در پایان لیگ امسال جزو هفت تیم برتر خواهیم بود.

سرهنگ سید مجتبی پیمبری افزود: در فصل نقل و انتقالات امسال هیچ گاه به دنبال بازیکنان ستاره نبودیم و بازیکنانی را به خدمت گرفته ایم که از تعصب و انگیزه خوبی برخوردار هستند.

ادامه مطلب ...

محسن گروسی: عملکرد مهاجمان رضایت بخش است

مربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: هر سه گل پاس در چهار بازی گذشته پاس در لیگ برتر توسط مهاجمان به ثمر رسیده که این موضوع  حاکی از موفقیت آنها و رضایتمندی اعضای کادر فنی از عملکردشان دارد. 

محسن گروسی در خصوص وضعیت این تیم گفت: خوشبختانه همدلی و انگیزه مضاعف در بین بازیکنان و نیز اجرای مطلوب دستورات کادر فنی تیم توسط بازیکنان در تمرین و مسابقات باعث شده تا روند روبه رشدی داشته باشیم.

ادامه مطلب ...

مرکز پرورش دروازه بانان را در همدان راه اندازی می کنیم

اردلان : دروازه بان فیکس در پاس معنی ندارد

مربی دروازه بان های تیم فوتبال پاس گفت : "صدرا بهبهانی" دروازه بان بومی و تازه به خدمت گرفته تیم پاس از استعداهای خوب فوتبال این استان است که توانایی پیشرفت در سطح برتر فوتبال کشور را دارد.

اسماعیل اردلان افزود: بهبهانی آینده درخشانی پیش رو دارد منتهی باید فعل خواستن را با فراگیری آموزش های لازم از سوی مربیان مجرب صرف کند.

ادامه مطلب ...

هواداران حضور پرشور در ورزشگاه داشته باشند

خیر خواه : کمک به تیم مهمتر از گلزنی ام است

مهاجم تیم فوتبال پاس همدان گفت : گلزنی را وظیفه خود می دانم اما مهم ترین هدفم تأثیر گذاری در عملکرد تیمی در مسیر موفقیت پاس است. 

فرهاد خیر خواه که پس از گلزنی در اولین دیدار تیم پاس در لیگ دهم ، در سه بازی اخیر موفق به گشودن دروازه حریفان نشده است، اظهار داشت: از عملکردم راضی نیستم چرا که می توانستم با دقت عمل بیشتر از موقعیت هایم در امر گلزنی استفاده کنم هر چند بد شانس هم بودم.  

ادامه مطلب ...

اردوی تیم فوتبال جوانان از فردا در همدان آغاز می‌شود

تیم زیر 19 سال ایران برای برگزار اردوی از فردا تا 31 مرداد در همدان اردو خواهند داشت.
علی دوستی برای این اردوی داخلی 26 بازیکن زیر را دعوت کرده است:
ایمان صادقی،یعقوب کریمی،مجتبی محبوب مجاز،محمدصادق بارانی،علیرضا صفر بیراوند، محمدرضا خانزاد، هادی محمدی، کامران تجری، مرتضی پور علی گنجی، امید عالیشاه و علیرضا جهان بخش از تهران، محمد عباد زاده از صبا قم، میلاد غریبی از کرج، هادی ریشی اصفهانی ،سعید لطفی،علی گودرزی،ایمان شیرازی،بهمن مالکی،پیام صادقیان ،کاوه رضایی،علی حیدری، سعید قدمی از خوزستان،مهرگان گلبرگ،حسن گوهری از داماش گیلان،بهرام دباغ از آذربایجان شرقی و هادی دهقانی از گیلان

ادامه مطلب ...

مدیر روستا: اگر برق قطع نمی شد باز هم تراکتور را می بردیم

سرمربی تیم پاس همدان که در این فصل شروع خوبی داشته در خصوص اتفاقات عجیب مقابل تراکتور سازی گفت: اگر برق قطع نمی شد باز هم تراکتور را می بردیم. 

علی اصغر مدیر روستا گفت: معتقد هستم که اگر در روز بازی با تراکتور سازی برق ورزشگاه قطع نمی شد باز هم پیروز می شدیم.

ادامه مطلب ...

توضیحات رئیس کمیته انضباطی درباره دیدار تراکتورسازی و پاس؛

شریفی: بر اساس آئین نامه عمل کرده ایم 

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره بازی تراکتور سازی تبریز و پاس همدان که از دقیقه 32 آغاز شد، گفت: در موارد این چنینی نیازی به صدور حکم نیست. زیرا تخلفی که نیاز به صدور حکم باشد، صورت نگرفته است.  

شریفی ادامه داد: با توجه به این که باشگاه‌ها و تیم های باشگاهی در قبال تصمیمات و مقررات سازمان لیگ در رده های گوناگون مسابقات فوتبال به نوعی مقاومت می کنند، از این رو مقررات موجود در هریک از رده های مربوطه در قالب تصمیم اعلام می شود و در حقیقت تصمیم کمیته انضباطی در این گونه موارد اعمالی محسوب می شود نه تاسیسی.

ادامه مطلب ...

گرفتن روزه را اجبار نکرده ایم

پیمبری: قطع برق به ضرر تراکتور تمام شد 

سرپرست تیم فوتبال پاس همدان گفت:ما برای بازیکنان تیم پاس روزه را در این ماه اجبار نکرده ایم انتخاب بر عهده خود آنهاست. 

مجتبی پیمبری افزود:چون شخص مدیر روستا اعمال ماه رمضان را به جا می آورد پس بازیکنان پاس نیز این کار را انجام می دهند البته ما نیز تمریناتمان را طوری برنامه ریزی کرده ایم که بعد از زمان افطار باشد.

ادامه مطلب ...