پیروانی: پرسپولیس شایسته پیروزی بود

سرمربی تیم فوتبال پیروزی تهران بازی شاگردانش را در برابر پاس همدان ستود و تیمش را شایسته برد در این بازی دانست‌.

افشین پیروانی پس از برد 3 بر صفر در مقابل پاس همدان عملکرد شاگردانش را خوب ارزیابی کرد و افزود: در این بازی شاهد دو نیمه متفاوت از تیم پرسپولیس بودیم که در نیمه اول نسبتاً ضعیف تر عمل کردیم ولی در ادامه بازی و در نیمه دوم بازیکنانم توانستند با انجام وظایف خود به نحو احسن پاس را در خانه خود شکست دهند‌.

وی تصریح کرد: در این بازی بازیکنانم حرفه ای کار کردند و در نیمه دوم با پرس حریف از خط دفاعی نبض بازی را در دست گرفته و تیم پاس که در خانه خود بسیار خوب نتیجه می گیرد و برای حریفان خطر ساز می شود را شکست دادند‌.

وی در خصوص صحبت هایی که در هفته های اخیر در مورد پژمان نوری و رفتن او از پرسپولیس شنیده می شد، گفت: صحبت های گذشته را باید فراموش کرد و نوری در این بازی نشان داد که یکی از بهترین های تیم پرسپولیس است و با علاقه فراوان برای تیم پرسپولیس در زمین دوید‌.

پیروانی با اعلام این مطلب که امیدوارم تا زمانی که در پرسپولیس هستم این تیم باخت نداشته باشد، تصریح کرد: هر تیمی که در مقابل ما بازی می‌کند بسیار با انگیزه و با قدرت ظاهر می شود ولی ما تمام تلاش خود را می کنیم تا با بردهای پی در پی به صدر جدول نزدیک شویم‌.

وی در خصوص اضافه شدن مهره جدید به پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما نمی توانیم مهره جدید بگیریم و احتیاج به هیچ بازیکن دیگری در تیم نداریم و در این بین به هیچ بازیکنی نیز رضایت نامه نمی‌دهیم، بازیکنان باید فکر رضایت نامه را از سرخود بیرون کنند‌.

پیروانی در ادامه افزود: در هفته های آینده در کادر فنی تیم تغییرهایی را خواهیم داشت و چند گزینه داخلی و خارجی نیز در نظر گرفته ام که به کادر فنی تیم افزوده می شوند‌.

وی در خصوص برنامه‌های کادر فنی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: با شروع کار و تعیین نفرات کادر فنی به دنبال این هستیم تا برنامه ای را برای تیم و حضور قدرتمند در بازیهای جام باشگاه های آسیا داشته و خود و بازیکنان تیم را برای حضوری هر چه قویتر در این بازی ها آماده کنیم‌.

نظرات 3 + ارسال نظر
رمضان 1387/09/24 ساعت 06:13 http://ramzan2008.blogfa.com

وبلاگ شما را لینک کردیم ازشما هم می خواهم آدرس وبلاگ ما را با نام هواداران نساجی مازندران۲ لینک کنید و به ما اطلاع دهید. با تشکر.

احسنت

میلاد 1387/09/24 ساعت 15:37 http://only-red.blogfa.com

سلام . آپم بیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد