علوی: هنوز پرسپولیس را دوست دارم

مدافع سابق پرسپولیس که به تیم پاس همدان پیوسته است از بازی مقابل هم تیمی هایش ابراز خوشحالی کرد.

سید محمد علوی گفت: اگر از نظر حرفه ای نگاه کنیم، افشین قطبی مرا به دلایل حرفه ای بازی نمی داد و من هیچ مشکلی با قطبی ندارم و همیشه پرسپولیس را دوست دارم و ناخواسته این تیم را ترک کردم.

وی با بیان اینکه بعد از رفتن افشین قطبی از سوی باشگاه پرسپولیس دوباره دعوت شدم، ادامه داد: اگر من از تیم پاس به پرسپولیس بر می گشتم، به تیم پاس و مسئولان این تیم بی احترامی می شد.

علوی در خصوص بازی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: خیلی سخت بود که یکباره مقابل تیم قبلی ام بازی کنم اما در فوتبال حرفه ای این حرفها مطرح نیست.

این مدافع پاس همدان افزود: من خودم هنگامی که روی سکوها یا نیمکت پرسپولیس بودم، از اولیایی خواستم مرا به پاس بیاورد. زیرا هر بازیکنی دوست دارد در میدان بازی کند و اگر هر بازیکنی بگوید در نیمکت راحت است، دروغ گفته است .

نظرات 3 + ارسال نظر

سلام وبلاگ من تعطیل است اگه می خواهید تبادل لینک کنید من موافقم

سلام از اینکه از وبلاگ ما بازدید کردید خوشحالیم وب بروز و خوبی دارید از تبادل لینک خوشحال میشویم !شما لینک شدیدطفا پس از لینک کردن ما در قسمت نظرات ما را مطلع کنید با آرزوی موفقیت برای هر دو تیم و هر دو شهر قدیمی.

آقا لینکتون فعال شد لینک مارو فعال کردید تو نظرات خبر بدید یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد