یاوری با حرفهایش زمینه سقوط تیم را فراهم کرد؛

مدیر روستا: به پیشنهاد مسئولان پاس فکر می‌کنم 

علی اصغر مدیر روستا خبر پیشنهاد مسئولان باشگاه پاس برای هدایت تیم فوتبال این باشگاه را تایید کرد و گفت که به این پیشنهاد فکر می کند. 

علی اصغر مدیر روستا اظهار داشت: اگر باز هم مربیگری پاس را قبول کنم، به خاطر خود پاس و مردم همدان است.

وی تاکید کرد: در این مدت از صنعت نفت آبادان و چند تیم لیگ یکی نیز برای هدایت آنها پیشنهاد داشته ام.اما من از افرادی نیستم که هر تیمی به من پیشنهاد داد به خاطر بیکار بودن آن را بپذیرم.... با وجود آنکه اعضای هیات مدیره باشگاه همان اعضای سابق هستند نمی دانم به چه دلیل باز هم به من پیشنهاد هدایت این تیم را داده اند. 

 مدیر روستا گفت: در ابتدای فصل، تیم پاس با استفاده از بازیکنان خوب و جوان برای حضور در لیگ برتر آماده شده بود. این تیم برای رسیدن به جایگاه بالای جدول لیگ برتر نیاز به صرف چند سال زمان داشت، اما متاسفانه مسوولان باشگاه پاس همدان از ما حمایت نکردند و من از تیم کنار رفتم. 

وی در خصوص سخنان محمود یاوری مبنی بر بد بسته شدن این تیم پیش از شروع رقابت های فصل جاری گفت: یاوری پیشکسوت و بزرگتر ماست، اما پیش از اینکه به این تیم بیاید می دانست که پاس چه شرایطی دارد. اگر یاوری زمینه موفقیت خود را در تیم پاس فراهم نمی دید، نباید مربیگری این تیم را می پذیرفت.  

وی افزود: زمانی که یاوری به تیم پاس آمد، این تیم در رده یازدهم جدول لیگ برتر قرار داشت، اما وی از حفظ این تیم در رقابت های لیگ برتر سخن گفت. این صحبت ها از فرد باتجربه ای مانند یاوری بسیار بعید بود، زیرا از همان زمان زمینه سقوط تیم پاس به وجود آمد.

نظرات 1 + ارسال نظر
شنگول خان 1389/12/17 ساعت 12:29

بابا جون مادرت سرمون قر نیا پاشو بیا دیگه
به غیر از تو دیگه کسی نمیتونه این تیم رو حفظ کنه

فقط حاج اصغر خواستی بیای اون مرد گنده که همیشه دور وبرت بود رو نیار اسمش چی بود شریعتی

برای آمدن اصغر مدیر و نیومدن شریعتی صلوات دوم رو قراء تر برفست!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد