یک نیم فصل کامل بدون برد برای پاس؛

پس از آخرین برد پاس با صبا، اولین برد با صبا شکل می گیرد؟  
     
تیم‌ فوتبال صبای قم فردا در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر آخرین تیم جدول رده‌‌بندی یعنی پاس همدان صف‌آرایی می‌کند. 
          
بیست و ششمین هفته از دهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روزهای شنبه و یک‌شنبه پیگیری می‌شود و طی آن تیم فوتبال صبای قم بعد از تحمل دو باخت سنگین برابر ذوب‌آهن صدرنشین و استیل‌آذین قعرنشین لیگ برتر فردا در خانه میزبان تیم انتهای جدولی پاس همدان است.

مصاف صبای قم و پاس همدان در حالی در قم برگزار می‌شود که تیم صبای قم از بازی رفت با پاس همدان باخت یک بر صفر را در کارنامه دارد و این در حالیست که در آن مقطع زمانی هدایت صبا را محمود یاوری و مربیگری پاس همدان را اصغر مدیروستا بر عهده داشتند در حالی که در حال حاضر خبری از یاوری روی نیمکت صبا نیست ولی پاسی‌ها در ادامه سریال تعویض مربیان خود مدیرروستا را بار دیگر به نیمکت خود باز‌گردانده اند.
در مصاف حساس صبای قم و پاس همدان، شاگردان عبدالله ویسی در تیم صبای قم در سیزدهمین بازی خود در خانه به دنبال کسب پیروزی و فراموش کردن دو باخت ناباورانه دو هفته گذشته به صدرنشین و قعرنشین لیگ برتر یعنی ذوب‌آهن و استیل آذین هستند اما در سوی دیگر میدان پاس همدان که هفته‌های زیادی است با قبول باخت‌های متوالی در انتهای جدول رده‌بندی قرار دارد، برای فرار از خطر سقوط به میدان خواهد آمد.
تیم‌های صبای قم و پاس همدان در شرایطی در بازی بیست و ششم خود در لیگ دهم فوتبال باشگاه‌های کشوردر ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم برابر یکدیگر به میدان می‌روند که سه امتیاز این مسابقه برای هر دو تیم به اندازه شش امتیاز ارزش دارد.
در این مصاف در یک سوی میدان تیم فوتبال صبای قم در خانه به دنبال جبران ناکامی در بازی قبل و حفظ اختلاف امتیازی خود با تیم‌های پایین‌تر در جدول رده‌بندی است اما تیم بحران‌زده پاس همدان که یکی از فانوس به دستان لیگ دهم و در آستانه سقوط به لیگ دسته اول فوتبال کشور است، بار دیگر با مدیروستا،‌ عاشوری و گروسی به دنبال تکرار پیروزی بازی رفت است.
پاسی‌ها در دیدار رفت که در ورزشگاه قدس همدان میزبان صبای قم بودند، با گلی که در دقیقه 94 بازی از روز نقطه پنالتی به ثمر رساندند پیروز میدان شدند ولی بعد از آن بازی روند ناکامی‌های آنها آغاز شد و به طور ناگهانی از رده پنجم به آخرین مکان جدول رسیدند.
صبای قم در حال حاضر با 33 امتیاز در رده هشتم جدول رده‌بندی ایستاده است ولی تیم فوتبال پاس همدان با 21 امتیاز مکان آخر جدول رده‌بندی را در اختیار دارد. 

بر اساس برنامه سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و پاس همدان از هفته نهم دور برگشت لیگ برتر فوتبال از ساعت 16:15 روز شنبه بیست و یکم اسفند ماه در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم برگزار می‌شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد