استعفای یاوری به روایت سایت گل

سایت گل- محمود یاوری که پیش از این دخالت های ملاحی در امور فنی را عاملی برای استعفای خود می دانست، پس از شکست مقابل پرسپولیس از سمت خود استعفا داد. البته سرپرست باشگاه پاس اعلام کرد همه چیز امروز مشخص می شود. 

یک منبع موثق در باشگاه پاس در این باره به سایت گل گفت: بحث استعفا نیست. اتفاقاتی که قبل از بازی با سایپا رخ داد، هرچند غیر حرفه ای بود اما حقایق درونی باشگاه را ثابت می کرد. بازیکنان به ملاحی گفته بودند نمی توان به داشته های فنی یاوری تکیه کرد واو هم خود وارد ماجراشد. اعضای هیئت مدیره هم از موضوع با خبر بودند.  

ملاحی که رفت همه امیدها به بازی با پرسپولیس آن هم با این همه غایب بود. مدیران باشگاه معتقد بودند یاوری با برد مقابل پرسپولیس تیم را از بحران خارج می سازد که نساخت. او اگر قصد استعفا داشت در کنفرانس مطبوعاتی بعداز بازی مقابل پرسپولیس آنگونه با حرارت قول بقای پاس را نمی داد. 

به گفته وی شب بعداز مسابقه،مدیران رفتن یاوری را صلاح دیدند و به او هم تلفنی اعلام کردند که برای حفظ حرمتش استعفا بدهد. دو استعفا در فاصله 10روز، نشان دهنده اوج مشکلات پاسی ها و یاوری است. ضمن اینکه سرهنگ که دیگر بنا به قانون سازمان لیگ نمی تواند پس از صبا و پاس دراین فصل در تیم دیگری مربیگری کند.  

مدیران پاس هم عصر امروز به شور می نشینند تا از بین گزینه های موجود سرمربی خود را انتخاب کنند. 

اصغر مدیرروستا، اکبرمیثاقیان، اصغرشرفی، ابراهیم قاسمپور، رسول کربکندی نفراتی هستند که گفته می شود یکی از آنها هدایت سبزقباهای دیار هگمتانه را برعهده می گیرد. 

 

لینک منبع خبر

نظرات 1 + ارسال نظر
شنگول خان 1389/12/17 ساعت 12:33

مدیریت محترم سایت گل
با سلام پ
احتراما به استحضار حضرتعالی میرساند که نگارنده این خبر درج شده در سایت وزین شما احتمالا با لقب پاسی ها اشنا نبوده است.
اذا از شما مسئول محترم خواهشمندیم به جای لقب سبزقباهای هگمتانه از لقب شیرهای سنگی هگمتنه استفاده کنید.
قبلا از همکاری شما کمال امتنان را داریم
امضاء
شنگول خان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد