در کنار مدیر روستا کادر خوبی تشکیل می دهیم

محسن گروسی: خاطرات بازی در پاس را تکرار می کنم 

بازیکن سابق استقلال تهران و پاس به عنوان مربی تیم فوتبال پاس همدان انتخاب شد و گفت: در کنار مدیر روستا کادر خوبی تشکیل خواهیم داد. 

محسن گروسی اظهارداشت:از اینکه اصغر مدیر روستا من را به عنوان دستیار خود انتخاب کرده از وی تشکر می کنم و من در کنار وی در دوران بازی فوتبال خاطرات بسیار خوبی داشته ام.

ادامه مطلب ...

هادی اصغری: مسئولان باشگاه پاس هیچ وقت حضور ندارند

مهاجم فصل قبل تیم فوتبال پاس همدان گفت: هر وقت برای تسویه حساب به باشگاه پاس همدان رفتم، هیچ گاه مسئولان در باشگاه حضور نداشتند. 

هادی اصغری بازیکن تیم صبای قم افزود: کارم را با تیم فوتبال صبای قم آغاز کرده ام ولی وقتی برای تسویه حساب به باشگاه قبلی خود پاس همدان می روم مسئولان در باشگاه حاضر نیستند و این امر سبب شده است تسویه حساب به روزهای بعدی موکل شود.

ادامه مطلب ...

تمرین آماده‌سازی تیم پاس با حضور کادر فنی جدید آغاز شد

نخستین تمرین آماده‌سازی تیم پاس برای حضور قدرتمند در دهمین دوره لیگ برتر، صبح یکشنبه با حضور کادر فنی جدید این تیم در ورزشگاه شهید مفتح همدان آغاز شد.

علی اصغر مدیرروستا به عنوان سرمربی و محسن عاشوری و محسن گروسی به عنوان کمک مربی عهده دار تمرین آماده‌سازی تیم پاس بودند.

نادر احمدی، فرهاد خیرخواه، ادونوکو بازیکنان تازه به خدمت گرفته تیم پاس در تمرین امروز حضور داشتند.

ادامه مطلب ...

محسن عاشوری: سخت کوشی رمز موفقیت پاس است

مربی تازه به خدمت گرفته شده تیم فوتبال پاس همدان گفت: سخت کوشی رمز موفقیت این تیم در لیگ برتر است.

محسن عاشوری افزود: تیم پاس همدان برای رسیدن به جایگاه مطلوب نیازمند بازیکنان مستعد، سخت کوش و متعصب است.

ادامه مطلب ...

مدیر روستا دستیارانش را به بازیکنان معرفی کرد

محسن گروسی، محسن عاشوری و اسماعیل اردلان بازیکنان اسبق فوتبال کشور به عنوان دستیار و کمک مربیان مدیر روستا روز گذشته در اولین تمرین رسمی پاس حضور یافتند و به بازیکنان معرفی شدند.

سرمربی جوان تیم فوتبال پاس پس از قطعی شدن تداوم همکاری اش با پاس و عقد قرارداد جدید ، دستیاران خود را انتخاب و به باشگاه معرفی کرد.

ادامه مطلب ...

محسن گروسی: پاس همدان با روزهای اوج فاصله زیادی دارد

مربی جدید تیم فوتبال پاس همدان گفت: این تیم با روزهای اوج گذشته خود فاصله زیادی دارد.

محسن گروسی افزود: انتقال پاس به همدان تاثیری مثبتی به لحاظ نتیجه گرایی و کسب جایگاه مطلوب نداشته و امیدوارم امسال روند روبه رشدی داشته باشیم.

ادامه مطلب ...

عاشوری و گروسی به جمع کادر فنی تیم پاس همدان پیوستند

قائم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان از انتخاب محسن عاشوری و محسن گروسی به عنوان دستیاران سرمربی تیم فوتبال پاس خبر داد.

سید مجتبی پیمبری افزود: این دو مربی عصر دیروز همزمان با شروع تمرین تیم پاس به بازیکنان معرفی شدند.

ادامه مطلب ...

امید خورج: هرگز به پاس برنمى گردم

امید خورج کاپیتان سابق تیم فوتبال پاس همدان گفت: پیوستنم به تیم فوتبال سایپا کرج منتفى شد. هم اکنون مذاکراتى با تیم هاى تهرانى دارم. زیرا اولویت من براى بازى کردن در فصل بعد در تهران است.  
وى افزود: تیم فوتبال سایپا کرج قبل از اینکه با من قرارداد امضا کند چند بازیکن دیگر را گرفته بود. به همین منظور پیوستنم به این تیم منتفى شده و براى فصل بعد مذاکراتم را با چند تیم تهرانى ادامه مى دهم. 
ادامه مطلب ...

فقط سوشا مکانی تسویه حساب کرده است

پیمبری: اردوی آماده سازی خارج کشور داریم 

سرپرست تیم فوتبال پاس همدان گفت: تا الان هیچ بازیکنی به غیر از سوشا مکانی،دروازه بان سابق تیم فوتبال پاس همدان از باشگاه تسویه حساب نگرفته است. 

مجتبی پیمبری در مورد جدا شده‌های تیم فوتبال پاس همدان، گفت: لازمه جدا شدن بازیکنان از یک تیم گرفتن تسویه از تیم مورد نظر است و تا به امروز شنبه 29 خرداد فقط سوشا مکانی از باشگاه پاس همدان با گرفتن تسویه حساب جدا شده است.

ادامه مطلب ...

سردار ملاحی در پاس می‌مـاند

جدایی سردار ملاحی از تیم پاس موضوعی بود که این روزها در مطبوعات ورزشی کشور به عنوان سوژه ای داغ مطرح بود، البته نه سردار ملاحی قصد جدایی دارد نه اینکه قرار است کسی حکم جدایی وی را امضا کند.
بحث رفتن وی به باشگاه تراکتورسازی این روزها تب و تاب فراوان را در رسانه ها و مطبوعات ایجاد کرده اما سردار ملاحی اعلام کرده که نسبت به قراردادی که با هیات مدیره این باشگاه دارد، تعهد داشته و معتقد است: "وقتی با کسی یا علی (ع) می گویم، تا آخرش هستم".

ادامه مطلب ...

تاکتیک تجربه رمز موفقیت سردار ملاحی در فصل نقل و انتقالات

پاس، حالا پاس شد   

میثم ناصرنژاد

هگمتانه – سرویس ورزش، : بدون نیاز به هیچگونه توضیح اضافی و حرف و حدیث حاشیه‌ای پاس موفق شد با یک حرکت مقتدرانه، فاتح فصل نقل و انتقالات لیگ برتر تا به اینجای کار شود.  

باشگاه پاس که به لحاظ بودجه بندی امسال، در ردیف هشت تیم انتهای جدول لیگ برتر قرار دارد، در فصل نقل و انتقالات براساس میزان بودجه اش توانست بهترین ها را جذب کند تا ضمن سربلندی از این ماراتن دشوار، پاس را به معنای واقعی و آنچه تماشاگران همدانی از یک تیم با سابقه و پرقدرت تصور دارند، نزدیک کند.  

ادامه مطلب ...

پیگیری تمرینات پاس پس از استراحت یک روزه

تمرینات تیم فوتبال پاس همدان پس از استراحت نفرات این تیم در روز گذشته، از امروز در وزشگاه مفتح پیگری می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فوتبال همدان، این جلسه تمرینی از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه مفتح برگزار می شود.

غفوری با وجود عقد قرارداد با شهرداری تبریز مورد توجه سپاهان

مدافع سنندجی فصل گذشته پاس همدان با وجود عقد قرارداد داخلی با شهرداری تبریز مورد توجه سپاهان قرار دارد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فوتبال همدان، پس از عقد قرارداد داخلی نفراتی چون سعید دقیقی، رحمان احمدی، میثم بائو، شهرام گودرزی و محسن نیسانی با شهرداری تبریز، وریا غفوری نیز به این تیم تبریزی پیوست. 

ادامه مطلب ...

توافق امید خورج با تراکتورسازی

امید خورج مدافع پاس همدان با مسوولان باشگاه تراکتورسازی به توافقاتی دست یافته است اما هنوز قراردادی را امضا نکرده است.  

به گزارش پاسگاه اطلاع رسانی فوتبال همدان و به نقل از سایت گل، ظاهرا ناصر شفق و فراز کمالوند منتظر هستند تا وضعیت ماندن یا جدایی شان از تراکتورسازی قطعی و مسجل شود.  

ادامه مطلب ...

سامان صفا با 250 میلیون تومان در پاس

پس از حرکت غیر حرفه ای مهدی ثابتی که با وجود عقد قرارداد داخلی با پاس همدان، با تراکتورسازی قرارداد منعقد کرد، پاسی ها به فکر جذب دروازبان اسبق خود افتادند. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فوتبال همدان، دروازبان فصل گذشته مس کرمان که در لیست مازاد این باشگاه نیز قرار گرفته، برای پیوستن به پاس درخواست مبلغ 250 میلیون تومان را برای یک فصل کرده است.

ادامه مطلب ...

احتمال جدایی ملاحی از پاس؛ پیمبری مدیرعامل می شود؟

شنیده ها از جدایی احتمالی سردار ملاحی از پاس و پیوستن وی به تیم تراکتور سازی تبریز حکایت دارد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فوتبال همدان، پس از اختلاف شفق با هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز، سردار ملاحی مورد توجه تبریزی ها قرار گرفت.

ادامه مطلب ...

ابراز تمایل علوی برای بازگشت به پاس همدان

مدافع پیشین پاس همدان که فصل گذشته را در فولاد خوزستان سپری کرد، برای بازگشت به پاس چراغ سبز نشان داد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فوتبال همدان، سید محمد علوی که سابقه بازی در تیم فوتبال پاس همدان را نیز در کارنامه دارد، برای بازگشت به تیم سابقش ابراز تمایل کرد. 

ادامه مطلب ...

قباخلو و اسلامی در پاس ماندنی شدند

مهاجم و دروازبان پاس در فصول گذشته قرارداد خود را با این تیم تمدید کردند. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فوتبال همدان، مقداد قباخلو و سید مهدی اسلامی قرارداد خود را با باشگاه پاس تمدید کردند. 

ادامه مطلب ...