بگوویچ : اهل استعفا نیستم

سرمربى پاس همدان بعد از بازى با پرسپولیس گفت: بازى خوبى بود، ما در نیمه اول بازى را کنترل کردیم و برتر از تیم پرسپولیس ظاهر شدیم و حق ما باخت نبود.

وینگو بگوویچ افزود: ما در نیمه اول موقعیت هاى بسیارى براى گلزنى به دست آوردیم که متاسفانه مهاجمان از آن استفاده نکردند. با ادامه روند بازى، این تیم پرسپولیس بود که در نیمه دوم و از دقیقه ۶۰ به بعد بازى را در دست گرفت و توانست نتیجه را به نفع خودش پایان دهد.

وی ادامه داد: طى روزهاى گذشته تمرینات ویژه اى را براى این مسابقه تدارک دیده بودیم اما متاسفانه با وجود اینکه این فرصت را داشتیم تا برابر پرسپولیس با کسب امتیاز از زمین مسابقه خارج شویم تیم بازنده میدان لقب گرفتیم و امیدوارم در مسابقات آینده بتوانیم این نتیجه را جبران کنیم.

بگوویچ اضافه کرد: پس از این باخت خیلى ها گمان مى کردند من از سمت خودم استعفا مى دهم اما مطمئن باشید من هیچ گاه این کار را نخواهم کرد و با استفاده از تعطیلات نیم فصل تلاش مى کنم نقاط ضعف تیم را برطرف کنم تا با آغاز مجدد بازى هاى لیگ برتر چهره قابل قبولى از خود به نمایش بگذارم. هدف من با تیم پاس همدان حضور در جمع تیم هاى بالاى جدول است و مطمئن باشید اگر امکانات لازم فراهم شود این پتانسیل در بین بازیکنان ما وجود دارد.

سرمربى تیم پاس همدان در خصوص عدم حضورش در کنفرانس مطبوعاتى پس از مسابقه مقابل پرسپولیس گفت: به دلیل اینکه با بازیکنان جلسه داشتم دستیار خودم مجتبى خورشیدى را معرفى کردم تا پاسخگوى سوالات خبرنگاران باشم.

نظرات 2 + ارسال نظر
ملکی 1387/09/24 ساعت 20:25

بگوویچ استعفا ندهد(بزودی برکنارش میکنند) اولیائی و پورحیدری با هم استعفا دهند .

[ بدون نام ] 1387/09/24 ساعت 22:45

با بگویچ هم میشه ادامه داد ولی اگه برکنار بشه بهتره. هر چند این یه ریسکه. چون یا تیم رو میبره بالا یا باعث سقوط تیم میشه. اما با بودن بگویچ پاس وسط جدول میمونه. نه سقوط میکنه نه میره بالا. در ضمن اقای پورجیدری و اولیلایی تا زمانی که پاس رو قهرمان ایران کنن جایی نمیرن !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد