پیروانی: بازی با پاس از دیدار با سرخابی‌ها هم سخت‌تر است

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پیش از دیدار تیمش برابر پاس همدان گفت: هر چند که شریفی‌نسب و مرداسی که از بهترین بازیکنان ما هستند را در اختیار نداریم اما نمی‌توانیم بهانه بیاوریم و باید خوب بازی کنیم.

غلام‌حسین پیروانی درباره دیدار تیمش با پاس همدان اظهارداشت: برای این بازی برنامه خاصی تدارک دیده‌ایم و فقط به پیروزی فکر می‌کنیم هر چند که حریف هم قطعا برای پیروزی وارد میدان می‌شود چون چیزی برای از دست دادن ندارد.

وی بیان‌کرد: باتوجه به این‌که پاس به سه امتیاز این بازی نیاز دارد و در زمین خود نیز بازی می‌کند فکر می‌کنم که این دیدار از بازی با پرسپولیس و استقلال هم سخت‌تر باشد.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: بازیکان ما به خوبی می‌دانند که بازی بسیار سختی در پیش دارند به همین دلیل با تمرین‌های بسیار خوبی که انجام داده‌اند فقط به فکر سه امتیاز این بازی هستند. امیدوارم که تیم ما در این بازی از حاشیه دور باشد.

وی عنوان‌کرد: فوتبال بازی‌ای است که نمی‌توان نتیجه آن را پیش‌بینی کرد و قضاوت کردن پیش از بازی کار بسیار سختی است. همانطور که دیشب در جام باشگاه‌های اروپا دیدید تیم بایرن مونیخ در زمین خودش مقابل اینترمیلان حذف شد. پیش از بازی تمام کارشناسان عنوان کردند چون بایرن‌ مونیخ توانسته در بازی رفت اینتر را در زمین خودش شکست دهد قطعا در این دیدار پیروز است و به دور بعد صعود می‌کند اما تقدیر چیز دیگری نشان داد و اینترمیلان توانست بایرن را در زمین خودش 3 بر 2 شکست دهد و به دور بعدی رقابت‌ها صعود کند.

پیروانی اظهارداشت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و قطعا بازی‌های خانه و بیرون از خانه تفاوت بسیاری با یکدیگر دارند. به نظر من همه بازی‌های لیگ سخت است و هیچ تیمی در حاشیه امنیت قرار ندارد.

به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های نفت آبادان و پاس همدان روز جمعه 27 اسفندماه در همدان برگزار می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد