گفته های پورحیدری در خصوص دوپینگ پاس همدان صحت دارد

رضا چلنگر :من کماکان محروم هستم 

درحالیکه همه رسانه ها از حضور رضا چلنگر به عنوان مترجم کرانچار خبر می دهند اما او این خبر را تایید نمی کند.  

رضا چلنگر در این موردمی گوید:«من در حال حاضر کارهای اداری باشگاه پرسپولیس را انجام می دهم و در مواقعی که مترجم آقای کرانچار حضور نداشته باشند صحبت های ایشان را ترجمه می کنم اما این خبر که به عنوان مترجم رسمی باشگاه انتخاب شده ام صحت ندارد چون حکم فدراسیون فوتبال به قوت خودش باقی است و من از هر گونه فعالیت ورزشی محروم هستم. در خواست حکم تجدید نظر کرده ام و هنوز جوابی نیامده است.»

ادامه مطلب ...

حضور هافبک تیم ملی ارمنستان در پاس همدان قطعی شد

هافبک تیم ملی فوتبال ارمنستان به باشگاه پاس همدان پیوست.  

آرتور یدیگاریان که عضو تیم ملی ارمنستان است هم اکنون در تمرینات پاس همدان حضور دارد و طبق اعلام کریم ملاحی،‌مدیرعامل باشگاه پیوستن او به این تیم قطعی شده است.

ادامه مطلب ...

حسین کیانی پزشک تیم پاس شد

پزشک اسبق تیم فوتبال صبای قم ، پزشک تیم فوتبال پاس شد .

دکتر حسین کیانی که از جمله متخصصان در امر ورزش نیز می باشد و از سوابق ارزنده ای در امر درمان ورزشی بهره مند است، از ابتدای نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر درمان بازیکنان تیم پاس همدان را بر عهده خواهد داشت. کیانی که فصل گذشته نیز پزشک تیم صبا بود و کار خود را از آغاز اردوی هشت روزهء پاس در تهران آغاز نمود.

ادامه مطلب ...

گمالوویچ از پاس همدان جدا شد

مربی بدنساز پاسی ها بصورت تؤافقی از این تیم جدا شد .

سردان گمالوویچ مربی چند ملیتی که از ابتدای این فصل در ترکیب کادر فنی پاسی ها قرار داشت، با فرا رسیدن ایام نیم فصل از این تیم جدا شد.

ادامه مطلب ...

آغاز تمرینات تیم فوتبال پاس از امروز

دور جدید تمرینات تیم فوتبال پاس همدان از امروز در همدان آغاز می شود .

پاسی ها که پس از اردوی هشت روزه تهران ، دو روز استراحت کردند از امروز تمرینات خود را همدان پیگیری می کنند تا ضمن آمادگی جسمانی بیشتر ، برای بازی مقابل تراکتور سازی آماده شوند .

ادامه مطلب ...

پیمبری : پاس در آینده سهمیه بیشتری در تیم ملی خواهد داشت

پس از پایان اردوی هشت روزه پاس در تهران و استراحت دو روزه این تیم ، امروز فرصت مناسبی فراهم شد تا به سراغ قائم مقام باشگاه وسرپرست پر کار تیم پاس برویم و جویای وضعیت فعلی پاس در ابعاد مختلف شویم.  

خسته نباشید . اردو چطور بود ؟

متشکرم . اردوی آماده سازی بسیار خوبی بود . شرایط ایده آل هتل المپیک و امکانات خوب آن نظیر سالن بدنسازی ، استخر سونا ، زمین چمن مناسب و سایر امکانات رفاهی حرفه ای برای یک تیم حرفه ای، در کنار روحیه بالای بازیکنان برای سپری کردن تمرینات سخت و فشرده ، در مجموع رضایت بخش و پر بار بود .

ادامه مطلب ...

"ضرغامی" از گروه‌های برون‌سازمانی هم استفاده کند

اولیایی: صداوسیما مردم را به ورزش ترغیب کند  

مدیرعامل سابق پاس همدان گفت: رسانه ملی، رسالت ملی را برعهده دارد و وقتی از پول بیت‌المال تغذیه می‌شود و در کشور هیچ شبکه خصوصی برای بیان توقعات وجود ندارد، این رسانه باید انتظارهای مردم را در سطح گسترده برآورده و مثبت‌تر عمل کند.

سیدکاظم اولیایی پیرامون رویکرد صدا وسیما در دوره پنج‌ساله جدید نسبت به برنامه‌های ورزشی، اظهار کرد: نیاز ورزش به صدا و سیما و نیز عکس آن یک فرآیند تقابلی است که باید دید از این ارتباط کدامیک سود بیشتری برده و در قبال دیگری چه تعهداتی را اجرا می‌کند. فکر می‌کنم صدا و سیما با پخش برنامه‌های ورزشی در اوقات مختلف، خلاء‌های خود را پر کرده و با جذب مخاطب زیاد، سود خوبی می‌برد و در عوض هزینه خاصی را پرداخت نمی‌کند. برنامه‌های ورزشی پربیننده از جمله 90 که تا ساعات نیمه شب مردم را در پای تلویزیون می‌نشاند، بهره‌برداری خوبی برای صدا و سیما دارد.

ادامه مطلب ...

با منشور اخلاقی بازیکنان را از چشم مردم می‌اندازند

هادی اصغری: تلاش می کنم دوباره آقای گل شوم 

هادی اصغری که دو سال پیش با پیراهن راه‌آهن آقای گل لیگ برتر فوتبال ایران شده، در فصل جاری هم امیدوار است که با پیراهن پاس همدان و تکرار آن خاطره شیرین دوباره به تیم ملی برگردد.  

اصغری درباره آخرین وضعیت خود و پاس همدان گفت: «تمرینات یک‌هفته‌ای خوبی را در تهران پشت‌سر گذاشته‌ایم و آماده بازی با تراکتورسازی در تبریز هستیم.شرایط خوبی دارم و به دنبال تکرار آقای گلی دو فصل پیش هستیم. » 

ادامه مطلب ...

با وزیر شدن حاجی بابایی و تغییرات در حوزه استانداری؛

پازل هیأت مدیره باشگاه پاس در آستانه فروپاشی  

نمی دانیم از این مهم که یک نماینده از استان همدان وزیر حساس ترین کابینه اجتماعی یعنی آموزش و پرورش می شود، خرسند باشیم یا نگران از اینکه با رفتن دکتر حاجی بابایی چه قرار است بر سر پاس بیاید. 

در هیأت مدیره ای که به اذعان عموم، بر سر انگشتان دکتر حاجی بابایی و مرادی می چرخد و حالا این دو بار سفر بسته و خواهند رفت.

ادامه مطلب ...

پورحیدری: یک بازیکن، آدرس فروشنده دوپینگ را به چلنگر داد

مدیر فنی سابق باشگاه پاس همدان در مورد دوپینگ دو فصل گذشته تیم پاس همدان گفت: یکی از بازیکنان فوتبال فروشنده داروهای تقلبی را به رضا چلنگر معرفی کرده بود. 

منصور پورحیدری گفت: بعد از جدایی پزشک تیم پاس همدان در فصل قبل باشگاه مجبور بود تا برخی داروهایی را که مورد تایید وزارت بهداشت و ستاد مبارزه با دوپینگ بود خریدرای کند البته در زمان حضور پزشک تیم نیز این داروها خریداری و مصرف می شد اما زمانی که پزشک تیم جدا شد رضا چلنگر به عنوان نماینده باشگاه پاس مامور خرید این داروها شد که به گفته خود چلنگر یکی از بازیکنان این فروشنده را معرفی کرده بود.

ادامه مطلب ...

هادی اصغری: اگر پنالتی های تیم پاس را من بزنم، بهتر است

مهاجم تیم پاس همدان که در نیم فصل نخست رقابتهای لیگ برتر با هفت گل زده بهترین گلزن تیمش محسوب می شود، معتقد است اگر پنالتی هایی که نصیب تیم پاس می شود به وی سپرده شود کمک زیادی به کسب عنوان آقای گلی وی می کند. 

هادی اصغری افزود: در حال برگزاری اردوی خیلی خوبی هستیم و همه بازیکنان سر حال هستند و آماده ایم که در نیم فصل دوم بهتر از نیم فصل اول در نتیجه گیری عمل کنیم و جایگاه خوبی در جدول رده بندی لیگ برتر بدست آوریم.

ادامه مطلب ...

مدیر روستا: منصوریان تیم خوبی بسته است

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: غلامحسین پیروانی از مربیان کاربلد است و امیدوارم طلسم نرفتن به المپیک با حضور او شکسته شود. 

علی‌اصغر مدیرروستا در مورد دیدار دوستانه تیم‌های امید ایران و پاس همدان که عصر روز گذشته در کمپ تیم‌های ملی برگزار شد و با نتیجه یک بر یک به پایان رسید، اظهار داشت: بازی خوب و سنگینی انجام دادیم. این مسابقه برای هر 2 تیم بسیار مفید بود و کادرفنی هر 2 تیم توانستند به خوبی بازیکنان را محک بزنند. لازم بود ما در این فرصت به دست آمده نفرات دیگرمان را هم آزمایش کنیم و سعی کردیم با میدان دادن به آنها از وضعیت‌شان مطلع شویم.

ادامه مطلب ...

پیمبری: فشردگی مسابقات دغدغه باشگاه‌ها در نیم فصل دوم است

فشردگی مسابقات دغدغه اصلی باشگاه‌ها در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال باشگاههای ایران است.  

مجتبی پیمبری افزود: امکان برگزاری دو مسابقه در یک هفته برای تیم‌های لیگ برتری بسیار دشوار است و این برنامه باعث افت کیفی مسابقات می‌شود.

ادامه مطلب ...

مهرداد کریمیان: به دلیل سربازی به مقاومت رفتم

بازیکن تیم فوتبال پاس همدان به دلیل خدمت سربازی تا پایان این دوره به تیم فوتبال مقاومت سپاسی شیراز پیوست 

مهرداد کریمیان گفت: در ابتدای فصل، در پاس شرایط خوبی نداشتیم ولی با حضور مدیرروستا و با تغییراتی که انجام شد تیم روند بهتری نسبت به قبل پیدا کرد ولی من به دلیل این که سرباز هستم باید از پاس بروم و از این به بعد در تیم مقاومت سپاسی شیراز توپ می‌زنم.

ادامه مطلب ...

هواداران پاس مرا به عنوان یک پاسی قدیمی قبول دارند

مدیرروستا: مشکلی با تست اعتیاد ندارم  

علی‌اصغر مدیرروستا که در نیمه راه دور رفت لیگ برتر جانشین علیرضا منصوریان در پاس همدان شده است، در ارتباط با گرفتن تست اعتیاد از مربیان، خود را تابع تصمیم‌گیری مسئولان سازمان لیگ می‌داند.

مدیرروستا در این مورد گفت: «موضوع دادن تست اعتیاد به من ابلاغ شد و هر تصمیمی که مسئولان فوتبال در این زمینه بگیرند من با آن مشکلی ندارم.»  

ادامه مطلب ...

هادی اصغری: مدیر روستا اجازه حاشیه سازی به کسی نمی دهد

بازیکن تیم فوتبال پاس همدان گفت: از وقتی که کادر فنی تیم تغییر کرده به آرامش رسیدیم، مدیر روستا اجازه حاشیه سازی به کسی نمی دهد و توانسته به خوبی تیم را اداره کند. 

هادی اصغری افزود: پاس از ابتدای فصل با مشکلات حاشیه ای زیادی روبرو شد، به همین دلیل کادر فنی تغییرکرد، اما با آمدن مدیرروستا به ارامش رسیدیم و توانستیم از بحران خارج شویم، البته باز هم با مسائل حاشیه ای مواجه شدیم اما با هوشیاری کادر فنی و بازیکنان همه انها خنثی شد.

ادامه مطلب ...

مدیر روستا: حاشیه‌های زیاد به فوتبال ما ضربه می‌زند

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان معتقد است، باید تلاش کنیم تا حاشیه در فوتبال ما کم شود زیرا حاشیه‌های زیاد به فوتبال ایران ضربه می‌زند. 

علی‌اصغر مدیر روستا افزود: باید همه عوامل حاضر در فوتبال ایران تلاش کنند تا هر چه زودتر حاشیه‌های فوتبال کم شود زیرا این حاشیه‌های زیاد در نهایت به ضرر فوتبال است و به ما ضربه می‌زند.

ادامه مطلب ...

ملایر قهرمان رقابت های فوتسال روستایی و عشایری استان همدان

رقابت های فوتسال روستایی و عشایری استان همدان روز گذشته 24 آبان ماه با قهرمانی تیم ملایر پایان یافت. 

علی نادری فر،رئیس هیئت روستایی و عشایری استان همدان افزود: رقابت های فوتسال روستایی و عشایری استان همدان که در دو سالن الغدیر و قائم شهرستان تویسرکان برگزار می شد، شب گذشته 24 آبان ماه با قهرمانی شهرستان ملایر خاتمه یافت.

ادامه مطلب ...