پورحیدری: پرسپولیس دوباره در مثلث قهرمانی قرار گرفت!

مدیر فنی تیم فوتبال پاس همدان در خصوص شکست 3 بر صفر برابر پرسپولیس گفت: تیم فوتبال پرسپولیس با این پیروزی دوباره در مثلث قهرمانی قرار گرفت. 

منصور پور حیدری اظهار داشت: در شرایطی که تیم ما فقط برای کسب 3 امتیاز بازی مقابل پرسپولیس به میدان رفته بود و حتی توانست در نیمه نخست با برتری محسوس خود چندین موقعیت صددرصد گلزنی را با بی دقتی در زدن ضربات نهایی از دست بدهد ولیکن عدالت فوتبال رعیت نشد.

وی تصریح کرد: بازیکنان پرسپولیس در هاف تایم اول هیچ حرفی برای گفتن نداشتند اما در 45 دقیقه دوم با تعویض های خوبی که پیروانی انجام داد بکیباره آرایش تهاجمی پرسپولیس دگرگون شد.

مدیر فنی تیم فوتبال پاس همدان افزود: البته یک از دلایل افت پاس را افت بدنی می دانم و همین مسئله دلیل اصلی باخت ما شد.

وی با تاکید بر اینکه پرسپولیس می تواند با پیروانی موفق باشد ، گفت: پیروانی مربی جوانی است که در عین جوانی تجربه زیادی دارد و اگر بتواند به خوبی حاشیه ها را از تیمش دور کند حتما موفق می شود.

پور حیدری با اشاره به وضعیت پاس گفت: امیدوارم که بازیکنان جوان و بومی ما در نیم فصل نخست با کسب تجربه بتوانند در نیم فصل دوم جبران مافات کنند.وی ادامه داد: بگوویچ مربی سازنده ای است و به هیمن خاطر برای تبدیل شدن تیم به بازیکنان بومی تا پایان فصل وی را حمایت می کنیم

پور حیدری در خصوص تیم استقلال خاطرنشان ساخت: خوشبختانه کم بودن حاشیه ها در اطراف تیم استقلال موجب روند رو به رشد این تیم شده و به اعقتاد من باید پرسپولیس و ذوب آهن را رقبای خود بداند.

نظرات 2 + ارسال نظر
ملکی 1387/09/25 ساعت 18:39

پرسپولیس ازاول در مثلث قهرمانی بود با برد پاس کاندیدای اول قهرمانی شد آقای پورحیدری ؟!!!!

روژینا 1387/09/27 ساعت 20:57 http://14293.blogfa.com

مخصوص رو اشتباه نوشتی برادره من

خواهر من این کلمه که شما دیدی "مخصوص" نیست ، بلکه "محسوس" به معنی قابل احساس است !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد