خورج: نمی خواستم حقیقی را بزنم

کاپیتان تیم پاس همدان که در بازی مقابل پرسپولیس در هفته نوزدهم از زمین اخراج شد، اعلام کرد من نمی خواستم حقیقی را بزنم. وقتی توپ از او جدا شد خودم را پرتاب کردم. 

امید خورج گفت: بازی سختی بود نیمه اول خیلی حمله کردیم و اصلا نتیجه سه بر صفر عادلانه نبود تیم ما بعد از گل روحیه اش را از دست داد.

وی ادامه داد: ما در این مدت هجومی بازی کردیم همه به من می گویند خشن بازی می کنی اما من مدافع هستم و با بازیکنان حریف درگیر می شوم. خطای اولم به گونه ای نبود که داور کارت زرد بدهد. من نمی گویم داور بد بود اما می توانست با کمی تحمل به من اخطار دهد.

خورج تاکید کرد: ما در بازی پرسپولیس حداقل یک گل حقمان بود. من در صحنه ای که با حقیقی سنگربان پرسپولیس برخورد کردم به عمد نبود. من نمی خواستم او را بزنم، ولی پس از برخورد با توپ به بدن او هم پایم خورد و به طرز وحشتناکی بازیکنان پرسپولیس به من حمله کردند. اصلا واکنش نشان ندادم و می خواستم از حقیقی عذر خواهی کنم اما بازیکنان پرسپولیس جو را شلوغ کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد