سامره: با تفکرات فنی مدیرروستا پاس را به جایگاهش می رسانیم

علی سامره معتقد است تیم پاس می تواند با تفکرات فنی اصغرمدیرروستا به جایگاه واقعی‌اش در لیگ برتر بازگردد.  

مهاجم بلندقامت پاسی ها درباره‌ی بازگشت مدیرروستا به تیم گفت: حضور مدیر روستا در راس تیم باعث شوک روحی به بازیکنان شده به طوری که انگیزه آنان برای کسب پیروزی در دیدارهای آینده بیشتر شده و همه با شادابی و نشاط خاصی در تمرینات حضور یافته اند.

وی با قدردانی از سرپرست باشگاه پاس در حمایت همه جانبه از تیم گفت: خوشبختانه آقای صوفی ضمن درک شرایط تیم، تمام امکانات را برای بازیکنان ایجاد کرده و حالا وقت آن رسیده که بازیکنان پاسخ محبت های وی را با کسب نتایج مطلوب بدهند.

سامره با ابراز خرسندی از حضور مدیر روستا در تیم پاس گفت: مدیر روستا سرمربی ای متفکر و باهوش است و قطع یقین بازگشت وی با موفقیت تیم پاس در ادامه مسابقات همراه خواهد بود.

وی گفت: مجموعه تیم بسیار همدل و متحد در راستای کسب پیروزی و اعتلای تیم در ادامه رقابتهای لیگ برتر تلاش می کنند و مسلما این صمیمیت و رفاقتی که میان بازیکنان، کادر فنی و مسوولان باشگاه است، زمینه سربلندی تیم را فراهم خواهد ساخت.

سامره در پایان به نمایندگی از بازیکنان خطاب به مدیر روستا گفت: قول می دهیم با پیاده کردن تفکرات فنی شما در میدان مسابقه، راه برتری در هر دیدار را فراهم ساخته و پاس را به جایگاه واقعی اش بازگردانیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
باشگاه پاس همدان 1389/12/23 ساعت 11:04

جناب آقای ثقفی - همکار محترم
با سلام
از اینکه اخبار باشگاه پاس را در این پایگاه خبری درج کرده اید سپاسگذاریم.
روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد