اصغری: جمع آوری امتیازهای خانگی را از مس شروع می کنیم

مهاجم تیم فوتبال پاس همدان گفت: ما چشم به امتیازهای خانگی دوخته ایم و قطعا مس را با تمام توان و انگیزه شکست خواهیم داد. 

هادی اصغری افزود: مدیر روستا توانسته انگیزه بازیکنان را چند برابر کند و بازیکنان از هیچ تیمی نمی ترسند و این موضوع را در بازی با پرسپولیس ثابت کرده اند. 

ادامه مطلب ...

با شکست مس خاطره شکست از پرسپولیس را فراموش می‌کنیم

مدیر روستا: تمام تیم‌ها درهمدان دچار مشکل شده‌اند  

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: تمام تیم‌ ها برابر پاس در همدان دچار مشکل شدند و قطعا مس هم از این قاعده مستثنی نمی‌شود.

اصغر مدیرروستا پیرامون شرایط تیم فوتبال پاس همدان در آستانه بازی هفته بیست و یکم برابر مس کرمان، گفت: پس از شکستی که در بازی اخیر برابر پرسپولیس متحمل شدیم و البته مستحق آن نبودیم، سعی کردیم روحیه بچه‌ها را حفظ کنیم. بالاخره چنین اتفاقاتی در برخی بازی‌ها اجتناب‌ناپذیر است و این بار نصیب ما شد. انشاا... تلاش می‌کنیم روند روبه رشدی که در هفته‌های اخیر داشتیم را با پیروزی در بازی این هفته از سر بگیریم.

ادامه مطلب ...

پس از درگیری در بازی با پرسپولیس

مکانی و غلام نژاد ابراز پشیمانی کردند 

دروازه بان و مدافع تیم فوتبال پاس همدان از حرکات و درگیری های که در بازی با پرسپولیس انجام داده اند پشیمان هستند. 

سوشا مکانی و مجیدغلام نژاد در بازی اخیر این تیم مقابل پرسپولیس با بازیکنان حریف درگیری داشتند که با پی بردن به اشتباهشان ابراز پشیمانی کردند.

ادامه مطلب ...

مدیر عامل استقلال در مورد عمران زاده فرافکنی می کند

سیدکاظم اولیایی: هیات مدیره پاس همدان غیر قانونی است  

طی روزهای گذشته هیات‌مدیره باشگاه پاس همدان در غیاب سیدکاظم اولیایی عضو هیات‌مدیره و مدیرعامل سابق این باشگاه تشکیل جلسه داد و اعضای جدید هیات‌مدیره خود را معرفی کرد که ماحصل آن حذف نام اولیایی و اضافه شدن حمیدرضا حاج‌بابایی وزیر جدید آموزش و پرورش به لیست مدیریت این باشگاه بود.
سیدکاظم اولیایی در واکنش به لیست جدید مدیریتی باشگاه پاس اظهار کرد: طبق قوانین موجود، اختیارات این مجموعه (باشگاه پاس همدان) با شخص نبوده و تمامی تغییرات مدیریتی این باشگاه از طریق مجمع اداره می‌شود. من نمی‌دانم این لیست از کجا اعلام شده است اما تا جایی که من اطلاع دارم هیچ مجمعی برای بررسی و یا تصمیم‌گیری در این مورد تشکیل نشده و بالطبع اعلام این اسامی هم فاقد اعتبار قانونی است.

ادامه مطلب ...

مکانی: برای اولین بار از کمیته انضباطی تذکر گرفتم

دروازه‌بان تیم فوتبال پاس همدان گفت: به خاطر برخوردی که با خلیلی داشتم برای اولین بار از کمیته انضباطی تذکر دریافت کردم. 

سوشا مکانی درباره تذکری که از کمیته انضباطی به دلیل درگیری با محسن خلیلی در جریان بازی با پرسپولیس داشته است، اظهار داشت: این برای اولین بار بود که از سوی کمیته انضباطی با چنین تذکری روبرو می شدم.

ادامه مطلب ...

مکانی و غلام نژاد باز هم در فهرست تیم ملی فوتبال ایران

کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران اسامی 25 بازیکن را برای حضور در تورنمنت قطر اعلام کرد. 

فهرست 25 نفره تیم ملی برای حضور در رقابت‌های چهارجانبه قطر از سوی کادر فنی به شرح زیر اعلام شد:

ادامه مطلب ...

ضرر عفو سوشا مکانی

خبر سایت گل در مورد درگیری سوشا مکانی و امید خورج باعث بخشیده شدن سوشا مکانی شد! 

روز پنج شنبه خبری داشتیم در مورد درگیری سوشا مکانی و امید خورج دو بازیکن پاس همدان که بعد از این درگیری مدیرروستا از سوشا خواسته بود به باشگاه برود تا تکلیفش مشخص شود. 

انعکاس این خبر در سایت گل همدانی ها را برآن داشت که آن را تکذیب کنند و برای این که محکم کاری کرده باشند سوشا مکانی مقابل پرسپولیس به میدان رفت تا همه جوره ثابت کنند که خبر دروغ بوده است و هیچ بازیکنی محروم نشده است.

ادامه مطلب ...

کمیته انضباطی همبازی های هفته بیست و یکم را نقره داغ کرد

جریمه میلیونی برای تیم‌های پاس و مس 

کمیته انضباطی فدراسیون سه رای خود را صادر کرد.

تیم نساجی مازندران با نظر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باید اولین دیدار خانگی خود را بدون حضور تماشاگر برگزار کند. این رای به دلیل تخلفات بازی این تیم با برق شیراز است که متعاقبا اعلام می شود.

ادامه مطلب ...

هادی اصغری: بازی های سرد و کسل کننده ای ارائه می کنیم

مهاجم تیم فوتبال پاس همدان گفت: در لیگ برتر امسال زیاد موفق عمل نمی کنیم و بازی های سرد و کسل کننده ای ارائه می کنیم که دلیل آنرا نمی دانم.  

هادی اصغری افزود: در نیم فصل نخست بازی های بدی ارائه کردیم و آن طور که باید و شاید تاکتیک های مربیان را اجرا نکردیم و بدشانسی و مسائل حاشیه ای سبب شده که نتایج قابل قبولی نگیریم البته در نیم فصل دوم شرایط اندکی بهبود یافته ولی بازی های سرد و بی انگیزه ارائه می دهیم که دلایل آن معلوم نیست. 

ادامه مطلب ...

بیانیه بازی به همدان هم کشیده شد!

بیانیه جامعه خبرنگاران ورزشی نویس همدان در پاسخ به تحرکات اخیر سایت باشگاه پاس  

فعل و انفعالات ، تحرکات و بیانیه های منتشره در سایت رسمی باشگاه پاس، جامعه ورزشی استان را بر آن داشت تا نسبت به احقاق حق و شفاف سازی موضوع اقدام نمایند.

اخیراً شاهد هستیم که سایت رسمی باشگاه پاس با صدور بیانیه های مکرر، سعی در تخریب جامعه خبری استان و بدبین کردن خبرنگاران نسبت به باشگاه را دارد؛ حرکتی که به نظر می رسد به صورت هدفمند در جهت رو در رو قراردادن خبرنگاران ورزشی نویس استان در برابر مسئولان جدید، صورت می پذیرد.

ادامه مطلب ...

یدالله اکبری: پرسپولیس مستحق پیروزی نبود

هافبک تیم پاس همدان با اشاره به شکست این تیم مقابل پرسپولیس گفت: پرسپولیس مستحق پیروزی نبود.  

یداله اکبری خاطرنشان کرد: پرسپولیس تا قبل از زدن گل، بازی خوبی را مقابل ما ارایه کرد اما پس از آن توپ و میدان در اختیار کامل پاس بود. 

ادامه مطلب ...

شیث رضایی: قباخلو باز هم نتوانست به آرزویش برسد

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: "قباخلو" با این که برایم کری خواند اما باز هم نتوانست به آرزویش برسد.  

شیث رضایی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس بر پاس همدان در جمع خبرنگاران گفت: تیم ما صاحب موقعیت‌های زیادی در این بازی خانگی شد که باید بازی را به پیروزی می‌رساند. خوشحالم که این برد را کسب کردیم و از کورس رقابت با دیگر حریفان عقب نماندیم.

ادامه مطلب ...

ملاحی: اشتباه سوشا مکانی تنها موقعیت گلزنی پرسپولیس بود

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان گفت: اشتباه سوشا مکانی تنها موقعیت گلزنی تیم پرسپولیس در دیدار روز گذشته بود.   

کریم ملاحی افزود: اشتباه غیرعمد مکانی باعث شد تا پرسپولیس به گل برسد و در دیگر دقایق مسابقه به خصوص نیمه دوم بازیکنان پاس صاحب توپ و میدان بودند.

ادامه مطلب ...

برخی از بازیکنان پاس تا به حال استادیوم آزادی را ندیده بودند

تیم فوتبال پاس همدان در حالی در برابر تیم فوتبال پرسپولیس به میدان رفت که چند بازیکن این تیم تا به حال در ورزشگاه آزادی به میدان نرفته بودند و برای اولین بار بود که بازی کردن در این ورزشگاه و در مقابل هواداران یکی از دو تیم بزرگ و پر هوادار کشور را تجربه می کردند.  

هادی بلوری، ساشا کلونیجا، مجید حیدری و پویا سیف پناهی که در ترکیب ابتدائی و اصلی تیم پاس بودند برای اولین بار بازی کردن در این ورزشگاه را تجربه می کردند.  

ادامه مطلب ...

روی گل من مقصر بودم، در درگیری خلیلی!

سوشا مکانی: آقا کریم در گوشم هم بزند عیبی ندارد  

سوشا مکانی دروازه‌بان جوان تیم پاس همدان، زمینه‌ساز تک‌گل پرسپولیس بود و اشتباه او در شروع مجدد با زیرکی و خوش‌شانسی میثم بائو تک‌گل بازی را رقم زد.او در جریان بازی با خلیلی هم درگیر شد تا یک روز پرحاشیه را پشت سر بگذارد.  

مکانی در دقایق پایانی بازی دوباره بر سر یک ضربه شروع مجد با محسن خلیلی مهاجم پرسپولیس درگیری پیدا کرد هر چند که این ماجرا ختم به خیر شد.  

ادامه مطلب ...

سی و یکمین پیروزی پرسپولیس مقابل پاس

تیم پرسپولیس در هفته بیستم لیگ برتر برای سی و یکمین بار پاس را شکست داد تا رکورد جالبی در این زمینه ثبت کند. 

پرسپولیس در طول تاریخ خود بیش از هر حریفی مقابل پاس به پیروزی رسیده است.31 برد مقابل پاس ، رکورد بیشترین پیروزی پرسپولیس مقابل یک تیم در طول تاریخ این باشگاه است.  

ادامه مطلب ...

مجید غلام نژاد: بازی باید مساوی می‌شد

مجید غلام نژاد بازیکن ملی پوش پاس اعتقاد دارد که نتیجه عادلانه در بازی با پرسپولیس مساوی بود و روی اشتباه پرسپولیس نتیجه را برد.  

غلام‌نژاد در مورد این بازی گفت:"نیمه اول خوب بازی نکردیم اما در نیمه دوم فشار خوبی به پرسپولیسس آوردیم اما متاسفانه نتوانستیم به گل برسیم و بازی را علی رغم شایستگی باختیم.آنها از موقعیت خود استفاده کردند و روی اشتباه خودمان بازی را باختیم." 

ادامه مطلب ...

صحبت های داور دیدار پرسپولیس - پاس همدان

داور دیدار پرسپولیس - پاس همدان گفت: اگر شیطنت دروازه بان تیم مقاومت سپاسی را در برخورد با محسن خلیلی می دیدم به او هم اخطار می دادم.  

البرز حاجی پور ضمن بیان این مطلب افزود: بعد از بازی پرسپولیس - پاس برخی دوستان به من گفتند، مکانی پس از برخورد با خلیلی شیطنت کرده و ضربه‌ای به مهاجم پرسپولیس زده است. من در آن صحنه متوجه حرکت‌های کریم باقری و برخی از بازیکنان دو تیم بودم و حرکت دروازه بان مقاومت را ندیدم. بدون شک اگر حرکت مکانی را دیده بودم به او هم مانند خلیلی کارت زرد نشان می دادم.

ادامه مطلب ...