دنبال پست و مقام در باشگاه پاس همدان نیستم؛

رمضانی: پاس به یک روانپزشک نیاز دارد 

مشاور باشگاه پاس همدان گفت: برای کمک به تیم فوتبال پاس همدان آمدم و دنبال بدست آوردن پست و مقامی در باشگاه نیستم.   

عبدالحمید رمضانی افزود: من با عباس صوفی سرپرست باشگاه همدان دوستی نزدیکی دارم وی از من خواست تا به باشگاه پاس همدان بیایم و تمام ذکر و فکرم کمک به تیم فوتبال پاس همدان است برای گرفتن پست و مقام به باشگاه نیامده ام و همیشه دنبال کارهای اجرایی هستم.

وی ادامه داد:سالهای قبل در تیم فوتبال پاس همدان کار کرده ام سعی دارم تمام تجربه خود را برای باقی ماندن این تیم در لیگ برتر به کار گیرم. 

رمضانی در مورد دیدار پاس و پرسپولیس در همدان، گفت:تیم فوتبال پاس در بازی دیروز (دوشنبه 16 اسفند) بازی خوبی انجام نداد و در زمین سردرگم بود این تیم مشکل روحی و روانی دارد و برای پیروزی در بازی های خود، همچنان استرس دارد. 

وی ادامه داد:تیم فوتبال پاس همدان،به یک روانپزشک احتیاج دارد تا نفرات تیم را از این استرس خارج کند.

نظرات 1 + ارسال نظر
ایمانی 1389/12/18 ساعت 07:24

منظورتان همان روانشناس است؟مگه دیونه اند که روانپزشک بخوان. مجید دلبندم اون روانشناسه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد