اولیایی: در شرایط فعلی بگوویچ بهترین گزینه است

مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان گفت: مذاکره با فرهاد کامی شایعه است و در شرایط فعلی بگوویچ بهترین گزینه برای ماست.

کاظم اولیایی گفت : مذاکره ای با کاظمی نداشتیم و همچنان معتقدیم بگوویچ بهترین گزینه برای ماست و قصد تغییر کادر فنی را نداریم.

وی ادامه داد: از نتایج تیم راضی نیستم وبعد از بازی با تیم پیروزی از کادر فنی گزارش خواستم و بابت شکست تیم در بازی خانگی به آنها تذکر دادم.

اولیائی افزود : بگوویچ زحمات زیادى براى پاس کشیده است و به همین خاطر تا پایان فصل از وی حمایت خواهیم کرد.

وى همچنین اظهار داشت: بازى مقابل پرسپولیس مسابقه بسیار خوبى بود.به هر صورت پرسپولیس تیم بسیار بزرگى است و از بهترین هاى ایران در ترکیب خود سود مى برد و در این بازى انگیزه هاى بسیار زیادى داشتند که بتوانند سه امتیاز بازى را کسب کنند تا از کورس قهرمانى جا نمانند.

مدیرعامل پاس همدان افزود: بازیکنان پاس همگى جوان هستند و آینده درخشانى دارند و به همین خاطر با تمام قوا و بسیار با انگیزه دراین دیدار ظاهر شدند اما از لحاظ تجربه نسبت به حریف کم تجربه تر بودند و به همین خاطر در نیمه دوم که متعلق به باتجربه ها هست نتیجه را به حریف خود واگذار کردند.

وی تصریح کرد: در بازی با پیروزی ، پاس مستحق شکست نبود کادر فنی تیم ما نباید با پذیرفتن یک گل اجازه بازی احساسی به بازیکنان می دادند.

اولیایی خاطر نشان کرد: هدف اصلی ما در همدان تشکیل تیمی جوان و بومی است که تا حدودی به آن رسیده ام اما نیاز به زمان بیشتری داریم و تا دو سال آینده به این هدف بزرگ می رسیم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد