علوی : در برابر پیام محکوم به برد هستیم

هافبک دفاعی پر تلاش پاسی ها گفت : کسب یکی . دو برد پاس همدان را از بحران بی امتیازی رها می کند پیروزی در مقابل پیام سرآغاز کسب این پیروزی ها و روند رو به رشد پاس همدان خواهد شد .

سید محمد علوی در خصوص وضعیت تیم خود گفت : ما بازیهای خوبی به نمایش می گذاریم اما در نتیجه بد شانس هستیم . در مقابل راه آهن نیز فقط نتیجه ناامید کننده بود چرا که عملکرد ما نشان می دهد که حق ما باخت نبود .

ادامه مطلب ...

یاوری: اظهارنظر بگوویچ برایم قانع کننده نیست

سرمربی تیم فوتبال راه آهن شهرری درخصوص صحبت های اخیر بگوویچ سرمربی پاس همدان مبنی بر ناعادلانه بودن نتیجه بازی این دو تیم گفت: اظهار نظر بگوویچ برایم قانع کننده نیست. 

محمود یاوری اظهار داشت: نظر بگوویچ قابل احترام است و وی نظر خود را بعد از بازی اعلام کرده اما به نظر من در این دیدار ما استحقاق پیروزی را داشتیم.
وی ادامه داد: وقتی تیمی در پایان یک مسابقه شکست می خورد مفهومش آن نیست که نتوانسته تاکتیک های خود را در زمین پیاده کند و این امر به تعدد حملات هم بستگی ندارد.

ادامه مطلب ...

پورحیدری: برنامه ریزی سازمان لیگ برای پاس مشکل ساز شده است

مدیر فنی تیم فوتبال پاس همدان گفت: بی برنامگی سازمان لیگ برای ما مشکل ساز شده به نحوی که دوباره بعد از تعطیلات شکست خوردیم. 

منصور پورحیدری خاطرنشان ساخت: با توجه به اینکه نیاز مبرمی به 3 امتیاز بازی با راه آهن داشتیم بازی یک بر صفر برده را با شکست تعویض کردیم تا دوباره متحمل باخت دیگری شویم.
وی اذعان داشت: در این دیدار تیم ما برتر از حریف بود و موقعیت های بسیار زیادی برای زدن گل خلق کرد اما مهاجمانمان در زدن ضربات آخر فوق العاده بی دقت عمل کردند.

ادامه مطلب ...

علوی: در باخت های پاس بگوویچ مقصر نیست!

بازیکن تیم فوتبال پاس همدان گفت: در باخت های تیم پاس به هیچ وجه بگوویچ مقصر نیست. 

سید محمد علوی در خصوص عملکرد شان اظهار داشت: در عدم نتیجه گیری های پاس بگوویچ مقصر اصلی نیست. وی در هر بازی تمامی تاکتیک های لازم را به بازیکنان ارائه می دهد اما این بازیکنان هستند که نمی توانند به خوبی تاکتیک هایش را در زمین مسابقه پیاده کنند.

ادامه مطلب ...

محمد غلامی : بدشانسی گریبانگیر تیم شده است

مهاجم تیم فوتبال پاس همدان گفت : در بازی ها خوب ظاهر می شویم ولی استفاده صحیح از موقیت ها و بدشانسی عامل شکست ها شده است . 

محمد غلامی بازیکن خوش آتیه پاس با بیان این مطلب افزود : بازی خوبی را در مقابل راه آهن به نمایش گذاشتیم . ولی روی اشتباه بازیکنان و تیم داوری بازی را واگذار کردیم. 

وی گفت : در صحنه ای که در محوطه جریمه تیم راه آهن اتفاق افتاد به نظر من خطای مشهودی بود که داور به سادگی از آن گذشت همچنین روی صحنه گل دوم راه آهن که بازیکن ما همگی منتظر شنیدن سوت داور بودند بازیکن راه آهن شروع به بازی کرد و گل هم به ثمر رسید و داور هم گل را هم صحیح اعلام کرد.

خورشیدی : با شناخت کامل به مصاف پیام می رویم

مربی پاس همدان گفت : در شرایطی کاملا ً ناعادلانه بازنده میدان شدیم . ما در برابر راه آهن هم از لحاظ مالکیت توپ و میدان و هم از لحاظ موقعیت های فوتبالی برتر بودیم و بازی زیبایی در مقابل این تیم به نمایش گذاشتیم اما چه کنیم که به فوتبال زیبا امتیاز نمی دهند .

مجتبی خورشیدی در خصوص دیدار تیم خود برابر راه آهن گفت : این دیدار برای ما حکم فینال را داشت چرا که برای تیم ما سه امتیاز این بازی بسیار ارزشمند بود که متأسفانه در روزی که بهترین بازی را از خود به نمایش گذاشتیم متحمل یک شکست کاملا َ ناعادلانه شدیم .

ادامه مطلب ...

لوکا رادمن مرخصی 7 روزه گرفت و رفت

مربی بدنساز پاسی ها جهت دیدار از خانواده خود به مدت 7 روز به کشور خود رفت .

مربی بدنساز کروات پاسی ها بمناسبت فرا رسیدن سال جدید میلادی و دیدار از خانواده خود که در کرواسی به سر می برند ، با هماهنگی با اعضای کادر فنی مرخصی 7 روزه ای از باشگاه گرفت و جمعه گذشته( 27/10/87 ) راهی کشور خود شد .

لوکا رادمن از پنج شنبه آینده( 3/11/87 ) در تمرینات پاس همدان حاضر خواهد شد .

رمضانی: ترس بازیکنان پاس، مانع کسب پیروزی می شود

معاون ورزشی باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان گفت: ترس بازیکنان از شکست و نامطلوب شدن اوضاع تیم در جدول لیگ‌، مانع از کسب پیروزی در مسابقات می شود.   

عبدالحمید رمضانی افزود: شکست های اخیر که منجر به سقوط پاس به رده های پایین جدول شده باعث بر هم ریختن روحیه بازیکنان و ایجاد استرس در آنها شده است.

ادامه مطلب ...

کریمیان : رحیمی مقدم رای خود را عوض کرد

هافبک پاس همدان گفت : رحیمی مقدم، داور بازی راه آهن شهرری - پاس همدان برای قبول گل اول تیم میزبان رای خود را تغییر داده است.

مهرداد کریمیان افزود: در دقیقه 57 بازی محمد غلامی روی بازیکن راه آهن مرتکب خطا شد. من نزدیک به صحنه بودم و روبروی داور و توپ ایستادم. داور مرا از صحنه دور کرد و به بازیکنان راه‌هن تأکید کرد که با سوت او بازی را آغاز کنند.

ادامه مطلب ...

قطار پاس در مسیر سقوط

مطلبی جهت درج در روزنامه هگمتانه مورخ ۲۹/۱۰/۸۷ : 

پس از شکست در مقابل راه‌آهن

قطار پاس در مسیر سقوط

علی ثقفی

هگمتانه- سرویس ورزش: هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با یک شکست دیگر برای سبزپوشان همدانی همراه بود و تیم پاس همدان با قبول شکست در برابر راه‌آهن شهر ری در مسیر سقوط به دسته اول قرار گرفت.

ادامه مطلب ...

کاظم اولیایی: تعهد پنج هفته‌ای بگوویچ پا برجا است

مدیر عامل باشگاه پاس همدان گفت: بگوویچ بر کنار نشده است اما، تعهد پنج هفته‌یی او پا بر جا است.

کاظم اولیایی درباره اظهارات بگوویچ مبنی بر بی اطلاعی از فرصت پنج هفته‌یی برای کسب 10 امتیاز اظهار کرد: نمی‌خواهیم زیاد وارد این صحبت‌ها شویم در هر صورت پاس دربازی مقابل راه آهن عملکرد خوبی داشت اما، واقعیت این است که بگوویچ به باشگاه متعهد است تا از پنج بازی 10 امتیاز کسب کند در هر صورت با وجود بازی خوب تیم پاس باید اشتباهات داوری در این بازی مورد بررسی قرار گیرد.

ادامه مطلب ...

پورحیدری در اعتراض به قضاوت رحیمی مقدم به فدراسیون رفت

اعتراض مسئولان باشگاه پاس همدان نسبت به نحوه قضاوت رحیم رحیمی مقدم به اندازه ای بود که امروز منصور پورحیدری در فدراسیون فوتبال حاضر شد.

مدیر فنی تیم فوتبال پاس همدان که پس از شکست تیمش مقابل راه آهن تهران پایتخت را ترک نکرد،امروز در فدراسیون فوتبال حاضرشد تا مراتب اعتراض خود را به اطلاع کمیته انضباطی و کمیته داوران برساند.

پورحیدری شکایت رسمی پاس همدان را نیز تسلیم فدراسیون کرد تا پرونده قضاوت رحیمی مقدم داور آذری زبان فوتبال کشورمان در فدراسیون باز شود.

علوی :پرسپولیس باعث شد تیم ملی را از دست بدهم

بازیکن پاس همدان گفت: حضورم در تیم پرسپولیس باعث شد تیم ملی را از دست بدهم.

سید محمد علوی افزود: با اینکه در اردوی اردبیل نیز حضور داشتم اما بازی نکردن در پرسپولیس باعث شد در اردوهای بعدی به تیم ملی دعوت نشوم.

وی با اشاره به سلیقه ای شدن فوتبال، بیان کرد: علت بازی نکردنم در تیم پرسپولیس آمادگی من نبود بلکه سلیقه مربی این بود که من بازی نکنم.

ادامه مطلب ...

بگوویچ: تا آخر فصل در پاس می مانم

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: با وجود شکست مقابل راه آهن تا پایان فصل در پاس می مانم. 

وینگو بگوویچ درباره بازی مقابل راه آهن اظهار داشت: متاسفانه بر خلاف نتیجه؛ این تیم ما بود که بازی خوبی انجام داد. ما بدشانسی آوردیم و به اتفاقات فوتبالی باختیم.
وی افزود: بازیکنان من بازی خوبی انجام دادند و در جریان بازی موقعیت های زیادی را از دست دادند.

ادامه مطلب ...

باز هم شکستی دیگر در کارنامه پاس ، این بار نوبت راه آهن بود

دیدار تیم های راه آهن و پاس همدان با نتیجه دو بر یک به سود راه آهن به پایان رسید. 

دیدار تیم های راه آهن و پاس همدان از ساعت 14:15 در ورزشگاه اکباتان آغاز شد.
در این مسابقه در دقیقه 22 محمد غلامی برای پاس موفق به گلزنی شد.
در نیمه دوم در دقیقه 58 مجتبی زارع گل تساوی راه آهن را به ثمر رساند. در دقیقه 70 بار دیگر زارع موفق شد گل دوم راه آهن را وارد دروازه پاس کند.
قضاوت این مسابقه بر عهده رحیم رحیمی مقدم بود. وی در این بازی به ابوذر رحیمی از راه آهن و مجید غلام نژاد از پاس کارت زرد نشان داد. 

همانگونه که بارها تاکید کردیم پاس نیاز به یک خانه تکانی اساسی در کادر مدیریتی و فنی خود دارد ! 

در غیر این صورت روزهای این چنینی تا پایان فصل زیاد خواهیم دید ! 

بگوویچ:هر زمان بخواهند می روم

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان با اشاره به دیدار این تیم برابر راه آهن گفت: بازی با راه آهن مسابقه ای است که امتیازاتش برای هر دو تیم خیلی مهم است و مثل بقیه بازی های لیگ برتر یک مسابقه سخت برای ما خواهد بود.
وینکو بگوویچ افزود: راه آهن تیم خوبی است. بازیکنان این تیم از توانایی های بالایی برخوردار هستند ولی ما باید به خودمان اطمینان داشته باشیم و تلاش کنیم سه امتیاز را به دست بیاوریم.
وی در پاسخ به این سوال که نقاط ضعف و قوت تیم راه آهن را در چه خطوطی می بینید عنوان داشت: این نکاتی است که قبل از بازی نمی توان به آن اشاره کرد و باید در دستور کار تاکتیکی تیم قرار بگیرد تا در نهایت استفاده را از آن ببریم و از الان نمی توانم در مورد آن صحبت کنم.

ادامه مطلب ...

اولیایی : سازمان لیگ باید مستقل شود / جام حذفی فاقد اعتبار است

مدیر عامل باشگاه پاس همدان و عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فدراسیون فوتبال گفت: اگر خواهان پیشرفت فوتبال هستیم باید زمینه‌های لازم برای مستقل شدن سازمان لیگ فراهم شود. 

کاظم اولیایی امروز در جریان نشست هیئت رئیسه سازمان لیگ فدراسیون والیبال اظهار داشت: تا زمانیکه سازمان لیگ جزوی از ساختار فدارسیون فوتبال محسوب می شود، نمی توانیم شاهد تحولی جدی در عرصه فوتبال باشیم. باید هر روز برای ایجاد استقلال در سازمان لیگ قدم جدید و البته محکمی برداریم.

ادامه مطلب ...

پاسی ها در هتل پتروشیمی تهران

سبز پوشان با حضور در تهران در محل هتل پتروشیمی مستقر شدند .

۱۷ تن از بازیکنان پاس همدان به همراه کادر فنی این تیم صبح امروز با پرواز ۹:۱۵ همدان-تهران ، همدان راترک کردند .

مجید غلام نژاد ملی پوش پاسی ها نیز در تهران به جمع پاس همدان ملحق خواهد شد . 

پاسی ها با حضور در هتل پتروشیمی ساعت 13 امروز در چمن این مجتمع تمرین سبکی برگزار کردند . سبز پوشان فردا رأس ساعت 14:15 در محل ورزشگاه اکباتان در قالب دیدار هفته بیست و دوم خود به مصاف راه آهن شهر ری خواهند رفت .