مشکلات پاس از زمانی شروع شد که پورحیدری را به تیم ملی دادیم

اولیایی: در فوتبال ایران دیگر کار اجرایی نمی‌کنم 

پاس همدان این روزها نسبت به قبل در شرایط بهتری به سر می‌برد. آنها در بازی آخر خود، حتی می‌توانستند مقابل استقلال برنده بازی لقب بگیرند اما در نهایت تن به تساوی دادند.

اما کاظم اولیایی، مدیرعامل پیشین پاس همدان ابراز امیدواری می‌کند که مسئولان جدید این باشگاه می‌توانند شرایط سبزپوشان همدانی را بهبود ببخشند و تحول خوبی در این تیم ایجاد کنند.

ادامه مطلب ...

با 3 امتیاز از شیراز برمی‌گردیم

مدیرروستا: در چهار بازی آینده باید 12 امتیاز بگیریم 

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان شرایط تیمش را برای دیدار برابر مقاومت سپاسی شیراز در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور خوب ارزیابی کرد.

علی اصغر مدیر روستا گفت: بازیکنانم در شرایط روحی و روانی خوبی به سر می برند و بلوغ و خودباوری برای شکست تیم مقاومت سپاسی در بین آنها بسیار است و امیدواریم مزد این زحمات را در بازی شیراز بگیریم.

ادامه مطلب ...

امیدواری هواداران به پیروزی پاس

پاس می تواند مقاومت را شکست دهد

علی ثقفی

هگمتانه- سرویس ورزش: بر اساس برنامه اعلام شده، تیم فوتبال پاس همدان در چارچوب هفته سیزدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور این هفته در شیراز میهمان مقاومت سپاسی این شهر است.

سبزپوشان که در دوهفته گذشته با تغییرات مدیریتی و فنی شکل جدیدی را به خود گرفته و توانسته اند در برابر دو تیم ابتدایی جدول به دو نتیجه تساوی دست پیدا کنند، موجی از امیدواری را در بین هواداران به راه انداخته اند.

ادامه مطلب ...

هتل پارسیان میزبان پاسی ها در شیراز خواهد بود

تیم فوتبال پاس همدان در زمان حضور 24 ساعته در شیراز در هتل پارسیان این شهر اقامت می کند.

سبز پوشان همدانی که جهت برگزاری دیدار هفته سیزدهم خود مقابل مقاومت شهید سپاسی ، 19:30 فردا عازم شیراز می شوند ، در هتل پارسیان این شهر مستقر می گردند .

ادامه مطلب ...

کاروان پاس راهی شیراز شد

کادر فنی و بازیکنان تیم پاس همدان بعد از ظهر امروز راهی شیراز شدند .

پاسی ها پس از یک جلسه تمرین ، بصورت اردویی در کنار هم نهار خوردند و پس از یک ساعت استراحت ، عازم شیراز شدند .

لازم به یادآوری است سبز پوشان در نظر دارند در مسیر حرکت به سمت شیراز امشب را در هتل المپیک تهران سپری کنند .

یدالله اکبری: سرمربیگری برای منصوریان زود بود

هافبک استقلالی تیم پاس همدان در خصوص تغییر و تحولات و تیمش گفت: به نظر من سرمربیگری منصوریان زود بود. 

یدالله اکبری افزود: شرایط تیم پاس در حال حاضر طوری است که تنها ما به یک برد نیاز داریم تا روحیه خودمان را بدست آوریم.

ادامه مطلب ...

برای گرفتن امتیاز به شیراز می‌رویم

مدیر روستا: شخصیت تیمی پیدا کرده‌ایم  
سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: تیم پاس از نظر شخصیتی به خود باوری رسیده است و بر همین اساس امیدوار هستیم که در بازی های آینده نیز روی همین نوار موفقیت گام برداریم.  
اصغر مدیرروستا اظهار داشت : "روزی که تیم را تحویل گرفتم،شناخت نسبی از پاس داشتم و حالا این شناخت بیشتر شده است. تیم ما از نظر روحی وانی مشکل داشت،اما با دمیده شدن روح همبستگی و رفاقت شرایط پاس بسیار متفاوت از گذشته شده است."
ادامه مطلب ...

پس از بازنده اعلام ‌شدن پاس؛ شاه‌علی‌دوست محروم شد

بازیکن تیم فوتبال پاس همدان به دلیل بازی مقابل شاهین‌بوشهر محروم شد. 

کمیته انضباطی پس از بررسی پرونده شکایت باشگاه شاهین بوشهر از پاس همدان به دلیل استفاده از بازیکن 3 اخطاره،‌ در حکمی پاس را 3 بر صفر بازنده اعلام کرد.

ادامه مطلب ...

اسامی داوران و برنامه هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال اعلام شد

از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران دیدارهای هفته سیزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور اعلام شد که در این بین سعید مظفری‌زاده دیدار حساس سایپا کرج - پرسپولیس را قضاوت می کند. 

مظفری‌زاده که پس از قضاوت دیدار استقلال اهواز - صبای قم در هفته ششم مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور، دیگر در این رقابت‌ها سوت نزده بود، پس از 7 هفته با داوری دیدار سایپا - پرسپولیس به لیگ بازمی گردد.  

ادامه مطلب ...

با رای کمیته انضباطی نتیجه بازی شاهین و پاس 3-0 شد

مدیرعامل شاهین اعلام کرد نتیجه دیدار دو تیم شاهین بوشهر و پاس همدان با حکم کمیته انضباطی 3 بر صفر به سود این تیم تغییر کرده است.
این حکم به دلیل استفاده باشگاه پاس از روزبه شاه علی دوست؛‌ بازیکن 3 اخطاره خود در این دیدار صادر شده است.

ادامه مطلب ...

نودمین تساوی لیگ برتری پاس

شمار تساوی های تیم پاس در لیگ برتر در هفته دوازدهم به عدد 90 رسید. 

تساوی بدون گل مقابل استقلال در همدان نودمین مساوی پاس طی تاریخ 9 ساله لیگ برتر بود. پاس پس از سپاسی شیراز دومین تیمی است که به رقم 90 تساوی در لیگ برتر دست می یابد.  

ادامه مطلب ...

پاس در رده یازدهم جدول انضباطی لیگ برتر

با گذشت 12 هفته از لیگ برتر، داوران 381 بار کارت زرد و 23 بار کارت قرمز به بازیکنان 18 تیم لیگ برتری نشان داده اند.  

در این بین تیم استیل اذین با دریافت 30 کارت زرد و 2 کارت قرمز در قعر جدول انضباطی قرار دارد و تیم ملوان با دریافت 13 کارت زرد و یک کارت قرمز در صدر جدول انضباطی لیگ برتر جای گرفته است.  

ادامه مطلب ...

پیمبری درگیری سرمربی استقلال با تماشاگران را تقبیح کرد

سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان با تقبیح درگیری سرمربی تیم فوتبال استقلال با تماشاگران گفت: حرکت جنجالی صمد مرفاوی پس از پایان دیدار دو تیم پاس و استقلال، یادآور فیلم فارسی دهه ‪ ۴۰‬بود.

صمد مرفاوی سرمربی استقلال تهران شنبه گذشته در پایان بازی مقابل پاس همدان در ورزشگاه شهدای قدس این شهر با شماری از تماشاگران درگیر شد.

ادامه مطلب ...

کریمیان : مقاومت بدنبال تساوی است و ما بدنبال برد

مقاومتی ها دوست دارند در بازی مقابل ما حداقل امتیاز را از آن خود کنند اما سیستم ما بگونه ای  است که زیر بار نتیجه دلخواه آنها نخواهیم رفت .

مهرداد کریمیان که سابقه بازی درتیم برق شیراز را داراست در خصوص دیدار تیمش مقابل مقاومت شهید سپاسی و نوع بازی شیرازی ها توضیحاتی ارائه داد:

ادامه مطلب ...

مدیرروستا: از این هفته روند صعودی پاس شروع می شود

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: تمام تلاش ما در این است که بتوانیم جایگاه شایسته ای برای تیم پاس در جدول رده بندی بدست آوریم و امیدوارم از این هفته روند صعودی تیم پاس در جدول شروع شود. 

علی اصغر مدیر روستا افزود: تیم پاس هم اکنون در وضعیت خوبی قرار دارد و شرایط روحی بازیکنان نیز بسیار خوب است و امیدوارم بتوانیم در ادامه لیگ نتایج خوب و در خور نام تیم پاس کسب کنیم.

ادامه مطلب ...

خورج: هیچکس به فکر سقوط پاس همدان از لیگ برتر نباشد

کاپیتان تیم فوتبال پاس همدان گفت: با توجه به شرایط خوبی که داریم مطمئنم در پایان لیگ در نیمه بالای جدول قرار خواهیم گرفت. 

امید خورج افزود: در بازی با استقلال نشان دادیم حرکت روبه جلو داشتیم و این روزند خوب را باید در ادامه لیگ دنبال کنیم.

ادامه مطلب ...

مکانی پس از دو روز استراحت امروز تمرین می کند

سوشا مکانی که دچار سرماخوردگی شدید شده و دو روز در خانه خود بستری بود، از امروز در تمرین تیمش شرکت می کند .

دروازه بان موفق پاس پس از درخشش در مقابل استقلال، بدلیل مشکل سرماخوردگی دو روزی نتوانست در تمرینات تیمش شرکت کند . وی در این مدت دو بار زیر سرم رفت و تحت درمان ویژه قرار گرفت تا خیلی زود بهبود یابد . 

ادامه مطلب ...

قرعه کشی جام حذفی انجام شد

یکی از تیمهای فولاد یزد ، شهرداری انزلی ، آریا سپاهان قم ، مقاومت تهران ، کوثر لرستان یا مس رفسنجان حریف پاس در جام حذفی خواهند بود .

قرعه کشی بازیهای جام حذفی صبح امروز در محل فدراسیون فوتبال با حضور نمایندگان تیم های شرکت کننده در جام حذفی برگزار شد .

ادامه مطلب ...