مترجم سابق تیم پاس همدان در بیمارستان بستری شد

مترجم سابق تیم ملی فوتبال ایران به دلیل ناراحتی قلبی در بیمارستان بستری شد.
رضا چلنگر شب گذشته از ناحیه قلب دچار ناراحتی شد و بلافاصله به بیمارستان انتقال یافت.  

ادامه مطلب ...

رمضانی: پاس همدان به هیچ وجه دنبال مربی داخلی نیست

در حالیکه ذر پایان لیگ هشتم هشتم مدیران پاس همدان زمزمه قطع همکاری با وینگوبگوویچ سرمربی کروات تیم را کرده‌ بودند، هنوز هیچ چیز مشخص نشده و خبر ادامه این همکاری هم به گوش می‌رسد. 

عبدالحمید رمضانی سرپرست تیم پاس همدان گفت: تا به امروز جدایی و یا ادامه همکاری با بگوویچ قطعی نشده، اما این مسئله پس از جلسه‌ فردای مدیریت با این مربی و تا آغاز هفته آینده مشخص می‌شود.

ادامه مطلب ...

بررسی شکایت بازیکنان پاس و برق از سوی کمیته انضباطی

از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرونده بازیکنان پاس و برق شیراز بررسی می شود.

بررسی پرونده محمد غلامی از پاس همدان و نناد تیمکوف بازیکن برق شیراز در نهم و شانزدهم خرداد ماه بررسی می شود.

ادامه مطلب ...

قباخلو: فصل آینده هم در خدمت پاس همدان خواهم بود

مطلبی جهت درج در روزنامه هگمتانه مورخ ۸۸/۰۱/۳۱ :

با حضور در دفتر هگمتانه؛

قباخلو: فصل آینده هم در خدمت پاس همدان خواهم بود

علی ثقفی

عصر دیروز مهاجم پاس همدان به همراه مدیر روابط عمومی باشگاه پاس همدان میهمان ما در دفتر روزنامه هگمتانه بودند.

علی خلف که تازگی‌ها باب جدیدی از همکاری‌هایش با روزنامه را باز نموده است، این بار مقداد قباخلو را به همراه خود به تحریریه روزنامه آورد تا پاسخگوی سؤالات ما باشد. علت حضور مقداد در این نشست، حضور او در همدان با توجه به تعطیلی تمرینات پاس بود و این بازیکن در حالی که اکثر هم تیمی‌هایش همدان را ترک کرده و به شهرهای خود عزیمت نموده‌اند، همچنان در کنار خانواده‌اش در همدان به سر می‌برد.

ادامه مطلب ...

جواد شیرزاد : با پرسپولیس به توافق رسیدم ولی قراردادی نبسته ایم

جواد شیرزاد هافبک چپ پای تیم فوتبال پاس همدان که قراردادش با این تیم به پایان رسیده است زمزمه حضورش در پرسپولیس شنیده می شود. 

جواد شیرزاد گفت: قراردادم با پاس همدان به پایان رسیده است که برخی تیمها با اطلاع از این موضوع از هفته ها قبل پیشنهادات خود را ارائه کردند که نام پرسپولیس نیز در این میان به چشم می خورد.

ادامه مطلب ...

حنیف عمران زاده: جواب اعتماد قطبی را می دهم

مدافع پس همدان پس از دعوت به تیم ملی گفت: زمانی که از فدراسیون فوتبال با من تماس گرفتند و خبر دعوت شدنم به تیم ملی را شنیدم سر از پا نمی شناختم و باور نمی کردم که به تیم ملی دعوت شده ام زیرا این اعتقاد را داشتم که تنها بازیکنان نامدار و ستاره به تیم ملی دعوت می شوند.

حنیف عمران زاده ادامه داد: افشین قطبی خلاف این قضیه را ثابت کرد و من با این انتخاب جواب اعتماد او را می دهم و خودم را در کنار مدافعان بزرگ دنیا ثابت می کنم و کاری می کنم که نماینده خوبی از باشگاه پاس همدان در اردوی تیم ملی باشم و قطبی با این کار انگیزه را برای دیگر بازیکنان گمنام بیشتر کرد.

ادامه مطلب ...

اولیایی: بحث در مورد تیم های نظامی فوتبال کشور لطمه می زند

مدیرعامل باشگاه پاس همدان با تأکید بر فرصت پاس همدان برای استفاده از بازیکنان سرباز تأکید کرد: برخی افراد با مطرح کردن چنین بحث هایی در فصل نقل و انتقالات به فوتبال کشور لطمه می زنند. 

کاظم اولیایی در مورد بازیکنان سرباز این تیم  گفت: توافق نامه ای با نیروی انتظامی داریم که براساس این توافقنامه مکتوب در سه سال اول مرحله گذار باشگاه پاس از بخش دولتی به خصوص مشکلی در زمینه استفاده از بازیکنان سرباز نداریم.

ادامه مطلب ...

بگوویچ : اولویت من پاس همدان است

سرمربی فصل گذشته پاس همدان گفت : تا زمانی که وضعیتم در تیم پاس همدان مشخص نشود با هیچ تیمی مذاکره نمی کنم .  

با وجود شایعاتی مبنی بر مذاکره وینگو بگوویچ با تیم های دیگر لیگ ، وی تاکید کرد : جز پاس همدان که اولویت من است با هیچ تیم دیگری مذاکره نکرده ام ، چرا که شخصاً علاقه مندم در صورت تمایل باشگاه همکاری ام را با این تیم ادامه دهم .

ادامه مطلب ...

مرخصی یا جدایی بگوویچ از پاس؟!

وینگو بگوویچ منتظر دریافت برگه تسویه حساب مالی اش است تا همدان را به مقصد کرواسی ترک کند.  
اگرچه فصل تعطیلات پاس فرارسیده اما بگوویچ تاکنون ایران را ترک نکرده است. وی دیروز به همراه اولیایی در فدراسیون فوتبال و سازمان تربیت بدنی و تمرینات تیم ملی حضور یافت و هم اکنون هم در همدان بسر می برد. بگوویچ در ابتدای هفته آینده همدان را ترک و به مرخصی 20 روزه می رود.
ادامه مطلب ...

قباخلو تعطیلات پایان فصل را در همدان سپری می کند

مقداد قباخلو تنها بازیکنی است که برای گزارندن تعطیلات پایان فصل در کنار خانواده شهرهمدان را انتخاب کرده است

با وجود پایان یافتن لیگ هشتم و حذف پاس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی بازیکنان تیم پاس همدان برای گذراندن تعطیلات 21 روزه پایان فصل همدان را ترک کردند و به شهر های خود رفتند در این میان مقداد قباخلو تنها بازیکنی است که شهر همدان را برای گذارندن تعطیلات در کنار خانواده انتخاب کرده است .

بگوویچ به دیدار مقامات فدراسیون رفت

وینگو بگوویچ عصر روز گذشته با مقامات فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران ملاقات کرد . 

سرمربی پاس همدان سه شنبه 29/2/88 به دیدار مقامات فدراسیون فوتبال رفت که در این ملاقات با برخی از آنان در خصوص مباحث فوتبال گفت و گو و تبادل نظر کرد .

عمران زاده: مگر سرپرست به تیم ملی لیست می دهد

حنیف عمران زاده گفت: من تعجب می کنم که بعضی ها دعوت شدنم به تیم ملی را می خواهند به کسی ربط دهند. 

بازیکن تیم فوتبال پاس همدان افزود: من به خاطر درخشش در برابر پرسپولیس به تیم ملی دعوت شده ام چراکه از لحاظ فنی بسیار آماده هستم.

ادامه مطلب ...

جواد شیرزاد: از ملوان پیشنهاد دارم

هافبک شمالی تیم فوتبال پاس همدان گفت: از سوی باشگاه ملوان بندر انزلی برای فصل آینده لیگ برتر پیشنهاد دارم. 

جواد شیرزاد افزود: قرار دادم با تیم فوتبال پاس همدان به پایان رسیده است و از چند تیم لیگ برتری هم پیشنهاد دارم و ملوان بندر انزلی هم یکی از این تیمهاست و هر چند که باید با مسئولین باشگاه پاس در مورد این موضوع به صحبت بنشینیم.

ادامه مطلب ...

پورحیدری:علاقمندم وینگو در پاس بماند

منصور پورحیدری، سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان ابراز امیدواری کرد ایران در سایه همدلی رسانه‌ها با کادر فنی تیم ملی به جام جهانی برود. 

وی تصریح کرد: «کار سختی پیش‌رو داریم اما در سایه همدلی و انسجام می‌توانیم امیدوار باشیم که تیم ملی به جام جهانی برود.»

ادامه مطلب ...

بگوویچ در نشست کمیته نقل و انتقالات فوتبال کشور شرکت می‌کند

وینگو بگوویچ سرمربی کروات پاس همدان در نشست این هفته کمیته نقل و انتقالات فوتبال فدراسیون شرکت می‌کند.

سید محمد کاظم اولیایی مدیرعامل باشگاه پاس و عضو این کمیته قصد دارد سه شنبه آینده بگوویچ را در نشست کمیته نقل و انتقالات شرکت دهد.

ادامه مطلب ...

پورحیدری با اولیایی ملاقات کرد

منصور پورحیدری، مدیرفنی تیم فوتبال پاس همدان برای چگونگی ادامه همکاری با این تیم با کاظم اولیایی ملاقات کرد. 

منصور پورحیدری که پس از دو سال همکاری با تیم فوتبال پاس همدان در پایان فصل هشتم مسئولیت سرپرستی تیم ملی فوتبال کشورمان را برعهده گرفت، برای ادامه حضور در جمع سبزپوشان همدانی وضعیت نامشخص دارد.

ادامه مطلب ...

عمران زاده: توانایی حضور در فهرست نهایی تیم ملی را دارم

ملی پوش تیم فوتبال پاس همدان گفت: توانایی حضور در فهرست نهایی تیم ملی کشور را دارم.  

حنیف عمران زاده پس از دعوت به اردوی تیم ملی فوتبال کشور افزود: تیم ملی آوردگاه بهترین بازیکنان فوتبال کشور است و برای قرارگرفتن در فهرست نهایی این تیم انگیزه مضاعف دارم.

ادامه مطلب ...

اولیایی: بگوویچ تا آخر هفته وقت دارد

مدیر عامل باشگاه پاس همدان گفت: طی مذاکراتی که با بگوویچ داشتیم مقرر شد تا او آخر هفته در مورد سرمربیگری در تیم پاس همدان پاسخ دهد. 

کاظم اولیایی افزود: برای فصل بعد لیگ برتر سعی داریم تا تیم فوتبال پاس همدان را آماده کنیم و هم اکنون از وینگو بگوویچ خواستیم تا برنامه های خود را برای سال اتی بدهد و وی تا پایان هفته فرصت دارد در مورد سرمربیگری در تیم پاس همدان تصمیم گیری کند.

ادامه مطلب ...