محمد غلامی : گل اول منتخب لیگ برتر را من زدم

مهاجم تیم فوتبال پاس همدان گفت : در دیدار تیم های منتخب پرسپولیس - استقلال و منتخب لیگ برتر گل اول لیگ برتری ها را من به ثمر رساندم . 

محمد غلامی که با نظر محمود یاوری در نیمه دوم وارد زمین شد با اعلام این مطلب افزود : از اینکه در این دیدار خیریه شرکت داشتم بسیار خوشحالم و در مورد صحنه گل اول باید بگویم که گل را من زدم اما نمی دانم چرا گزارشگر تلویریون زننده گل را هادی تامینی اعلام کرد . 

غلامی ادامه داد : در این دیدار هدف اصلی کمک به نیازمندان بود و اینکه گل به نام چه کسی ثبت شود اهمیت چندانی ندارد .

نظرات 3 + ارسال نظر

سلام دوست عزیز وبلاگ قشنگی داری به من هم یه سری بزن منتظر نظرت هستم خدا حافظ

ملکی 1387/09/28 ساعت 23:09

آقای غلامی دوست دارم ولی حالا تو زده باشی زیاد مهم نیست بازی خیرخواهانه این حرفها رو نداره سعی کن تو لیگ گل بزنی

سلام از اینکه ما را لینک کردید متشکریم اما به اشتباه آدرس ما درج شده و باز نمیشه از شما میخوام لطفا اصلاحش کنید با تشکر وآرزوی توفیق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد