یدا.. اکبری : ماندن منصوریان به نفع پاس است

هافبک تیم فوتبال پاس همدان گفت: تغییرات همیشه مثمر ثمر نیستند و ماندن منصوریان به نفع پاس خواهد بود.  

یدالله اکبری افزود: در چند بازی گذشته با بی تجربگی و بی دقتی در ضربات آخر نتوانستیم با کسب سه امتیاز زمین را ترک کنیم و به همین منظور پیکان انتقادات به سمت علی رضا منصوریان گرفته شده است تا وی را برکنار کنند.

ادامه مطلب ...

هادی اصغری: 3 بازی فرصت کمی نیست

مهاجم تیم فوتبال پاس همدان گفت: اولیایی به منصوریان سه بازی فرصت داده و ما تمام توان خود را به کار می گیریم که بهترین نتیجه را کسب کنیم. 

هادی اصغری افزود: سرمربی تیم مسئول تمامی ناکامی ها و نتایج ضعیف یک تیم نیست و تک تک بازیکنان در این نتایج نقش دارند.

ادامه مطلب ...

صابر میرقربانی: منصوریان از من رضایت دارد

بازیکن تیم فوتبال پاس همدان گفت: سرمربی تیم از بازی من رضایت کامل دارد. 

صابر میرقربانی گفت: مقابل صبا تا دقیقه 75 بازی کردم و سپس با نظر سرمربی تعویض شدم اما منصوریان به من گفت که از نحوه بازی ام راضی است و این برای من کافی است و به زمان احتیاج دارم تا بتوانم خودم را بیشتر نشان دهم.

ادامه مطلب ...

خورج : بدشانسی و اشتباهات داوری قعرنشین مان کرد

کاپیتان تیم فوتبال پاس همدان گفت:‌بدشانسی در هفته های اولیه و اشتباهات داوری در 2 بازی اخیر ما را قعرنشین کرد. 

امید خورج افزود: تیم ها بازیهای خیلی خوبی انجام می دهند درنتیجه گیری ضعیف هستیم دلیل آن بدشانسی و اشتباهات داوری است که ما را به قعر جدول برده است.

ادامه مطلب ...

سوشا مکانی : دوباره به روزهای اوج باز می گردم

دروازه بان پاس همدان گفت: از عملکرد خود راضی نیستم و روزهای خوبی نداشتم با این حال سعی می کنم دوباره به روزهای اوجم بازگردم. 

سوشا مکانی افزود: تیم به دلیل جوانی نتایج خوبی نگرفته است و تاوان جوانگرایی را می دهیم.

ادامه مطلب ...

تکذیبیه باشگاه پاس همدان

در پی درج خبری در یکی از رسانه ها مبنی بر اشتباه روابط بین الملل فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران برای صدور ITC   بازیکن جدید صربستانی تیم فوتبال پاس همدان ، بدینوسیله این باشگاه رسما ً اعلام می دارد که هیچ مشکلی در این خصوص از سوی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران صورت  نپذیرفته و در پی تلاش های قابل تقدیر آقای عظیم زاده و همکارانشان ، ITC این بازیکن بدون مشکل صادر گردیده است

پورحیدری: پاس به هدفی که دارد می رسد

مدیر فنی تیم پاس همدان در خصوص ناکامی های این تیم گفت: کم تجربگی بازیکنان دلیل نتایج ضعیف پاس است. 

منصور پورحیدری خاطر نشان کرد: جوان بودن و کم تجربگی بازیکنان پاس باعث شده تا این تیم نتواند در این فصل نتایج خوبی کسب کند.

ادامه مطلب ...

آقا معلم در پاس همدان؟

اگر پاس همدان در هفته هشتم در خانه از پس ذوب آهن برنیاید و روند ناکامی های این تیم ادامه پیدا کند به احتمال زیاد شایعه حضور مجید جلالی در همدان به واقعیت تبدیل خواهد شد. 

جلالی بدون رد کردن مذاکرات خود با کاظم اولیایی می گوید:به هر حال کار کردن در آن تیم مشکلات خاص خودش را دارد و مذاکرات ما چندان جدی نبوده.من برای انتخاب تیم آینده ام معیارهای خاصی دارم. باید جایی باشد که حداقل سه سال امنیت شغلی داشته باشم.می خواهم به آرزو ها و رویاهایم در فوتبال جامه عمل بپوشانم و دیگر حاضر نیستم قربانی بازی های پشت پرده شوم ، می خواهم تیمی بسازم که در قاره آسیا زبانزد شود.

ادامه مطلب ...

توضیح روابط عمومی فدراسیون در مورد خبر باشگاه پاس همدان

روابط عمومی فدراسیون فوتبال در مورد خبر بازیکن صربستانی تیم فوتبال پاس همدان توضیحاتی ارائه کرد. 

در توضیح روابط عمومی فدراسیون فوتبال آمده است:« برخلاف گزارش " اشتباه فدراسیون فوتبال برای پاس دردسرساز شد" هیچگونه اشتباه تایپی انجام نشده و نام کامل بازیکن " ساشا کلوئیجا" بوده که دو قسمت اول اسم ایشان به همرا کلیه مشخصات پاسپورتی نظیر تاریخ تولد و شماره گذرنامه نیز به طورکامل و بدون هیچ اشکالی درنامه بین الملل به فدراسیون فوتبال صربستان درج شده است و طی دو نوبت نیز برای آن فدراسیون ارسال شده بود.

ادامه مطلب ...

اشتباه فدراسیون فوتبال برای پاس دردسرساز شد

اشتباه سهوی در بخش روابط بین الملل فدراسیون فوتبال باعث شد تا تیم فوتبال پاس همدان نتواند از وجود بازیکن جدید و صربستانی خود در دیدار با صبای قم استفاده کند. 

مربیان تیم فوتبال پاس همدان که امیداور بودند پیش از دیدار مقابل صبای قم ITC "ساشا کلونیجا"، صربستانی به تهران برسد با یک اشتباه که از سوی روابط بین الملل فدراسیون فوتبال سر زده است، از در اختیار داشتن این بازیکن محروم شدند.

ادامه مطلب ...

اصغری : پیروزی مقابل ذوب آهن به ما بازیکنان بستگی دارد

مهاجم پاس همدان گفت : اگر همه بازیکنان بخواهند ، با نتیجه خوبی ذوب آهن را شکست می دهیم.

در شرایطی که سبز پوشان پس از قبول شکست برابر صبای قم ، سفت و سخت برای شکست ذوب آهن تمرین می کنند ، به سراغ مهاجم چهار گله این تیم رفتیم و گفت و گویی با وی انجام دادیم تا از نظرش رادر خصوص این بازی حساس جویا شویم  ماحصل این گفت و گو در ذیل آمده است :

ادامه مطلب ...

منصوریان : تا ابد که نمی توان به سوشا فرصت داد

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: سوشا مکانی در شش بازی که در چارجوب دروازه قرار گرفت، عملکرد خوبی را به نمایش نگذاشت. 

علیرضا منصوریان افزود: حق طبیعی من است تا بازیکنانی که نمی توانند انتظاراتم را برآورده کند جایگزین کنم و به نیمکت نشین ها فرصت بدهم.

ادامه مطلب ...

عزیز محمدی : منصوریان مقصر باخت های پاس نیست

هافبک میانی تیم فوتبال پاس همدان گفت: عملکرد ضعیف بازیکنان و بی تجربگی باعث چند باخت تیم فوتبال پاس شده است و در این بین منصوریان مقصر نیست.  

مرتضی عزیز محمدی افزود: تیم فوتبال پاس در چند بازی خارج خانه نتوانسته است، دستورات کادر فنی و منصوریان را در زمین پیاده کند که در نتیجه متحمل به باخت شدیم و دلیل اصلی آن بی تجربگی بازیکنان جوان تیم بوده است.

ادامه مطلب ...

تنش و درگیری در تمرین پاس همدان

گروهی از لیدرها و هواداران تیم فوتبال پاس همدان عصر دوشنبه با حضور در محل تمرین آماده‌سازی تیم پاس،ضمن درگیری با چند بازیکن، خواستار عذرخواهی آنها شدند.

شماری از لیدرهای تیم پاس مدعی بودند: برخی از بازیکنان این تیم بعد از مسابقه مقابل صبای قم ضمن ایجاد درگیری با یکی از لیدرها، نسبت به هواداران همدانی اهانت کرده بودند.

ادامه مطلب ...

منصوریان: نگرانی تماشاگران همدانی را درک می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: نگرانی تماشاگران همدانی را نسبت به اوضاع این تیم درک می‌کنم.

علیرضا منصوریان افزود: هواداران تیم پاس همدان به دلیل شکست‌های اخیر نگران هستند و حق دارند با کسب این نتایج دلخور و گلایه مند باشند.

ادامه مطلب ...

مهدی اسلامی : شکست ذوب آهن حتمی است

دروازه بان شماره 1 پاس همدان گفت :کم لطفی خودم باعث شد دیر تر در درون دروازه قرار بگیرم

مهدی اسلامی افزود : می توانستم زود تر از این ها در درون دروازه پاس قرار بگیرم اما کم لطفی خودم باعث شد پس از گذشت شش هفته برای تیمم به میدان بروم .

ادامه مطلب ...

آغاز تمرینات پاس همدان از امروز

تمرینات تیم فوتبال پاس همدان جهت آمادگی برای بازی مقابل ذوب آهن از امروز آغاز می شود .

سبز پوشان که پس از بازی مقابل صبای قم ، روز گذشته ریکاوری کردند ، از امروز تمرینات خود را آغاز می کنند . برنامه تمرینی این تیم در هفته جاری به شرح ذیل می باشد :

ادامه مطلب ...

پورحیدری: کادر فنی باید شرایط را عوض کند

مدیر فنی تیم فوتبال پاس همدان گفت: نتایج تیم پاس در هفت هفته گذشته رضایت بخش نبوده و کادر فنی باید شرایط را عوض کند.

منصور پورحیدری اظهار داشت: آنچه که مسلم است، این است که تیم پاس در شروع لیگ نهم، نتایج ضعیفی را کسب کرده و باید برای برون رفت از این شرایط فکری کرد.طبیعی است که کادر فنی و مربیان تیم باید تلاش بیشتری را برای آغاز نتایج خوب انجام دهند و انتظار من این است که با برنامه ریزی بهتر و مناسب تر در تمرینات به این مهم دست یابند.

ادامه مطلب ...