هدف ما رتبه تک رقمی در لیگ است؛

مدیرروستا پس از بازگشت: تیم را خودم بستم  

سرمربی پاس پس از حضور دوباره در تمرین پاس گفت: وقتی دیدم بازیکنان با تمام وجود بازی می کنند به تیم برگشتم.  

علی اصغر مدیر روستا پس از بازگشت به تیم پاس گفت: این تیم را شخصا بسته ام و از همه نفرات تیم هم راضی هستم منتهی شرایطی باعث شد که موفقیت ابتدایی فصل تداوم پیدا نکند و در هفته های اخیر هم امتیازهای زیادی از دست رفت.

وی بیان داشت: تصمیم به بازگشت دوباره ام در تیم پاس را به بعد از بازی مقابل صبای قم موکول کردم و وقتی دیدم بازیکنان با تمام وجود بازی می کنند، به این باور رسیدم که آنها تمام تلاش خود را برای کسب نتیجه می کنند و همین انگیزه باعث شد تا دوباره این مسوولیت را قبول کنم.

مدیر روستا درباره برنامه آتی خود در تیم پاس گفت: دیگر فرصتی برای آماده سازی بدنی و تاکتیکی تیم نداریم. اینجا هستم تا همراه با بازیکنان و مجموعه باشگاه به همگان ثابت کنیم که چطور می شود در لیگ برتر ماند.

وی بیان داشت: مطمئن هستم که با تلاش بازیکنان و حمایت هایی که اکنون مهندس صوفی مدیریت باشگاه از تیم دارد می توانیم در لیگ برتر بمانیم و البته به بازیکنانم گفته ام که هدف ما بقا در لیگ برتر نیست بلکه باید دنبال کسب رتبه تک رقمی در جدول رده بندی باشیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
شنگول خان 1389/12/23 ساعت 14:05

برم ذاتت رو
باغت آباد انگوری

ماشالله
میخوای بگو برای کسب سهمیه آسیا باید بجنگیم
اینطوری بهتره خداییش رتبه تک رقمی مناسب پاس نیست
یا اول یا سوم دوم هم نه چون ذوب آهن با دومی قرارداد بسته

جانم بشی پلنگ
سلامتی حاج اصغر صلوات برفست
دومیش رو هم برای عدم سقوط پاس بلند برفست
سومین صلوات رو هخم برای کسب رتبه تک رقمی بلندتر برفست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد