دعوت از هیئت مدیره پاس برای پاسخگوئی

مطلبی جهت چاپ در روزنامه هگمتانه مورخ ۲۶/۰۹/۸۷ :  

هیئت مدیره پاس همدان را بیشتر بشناسیم

دعوت از هیئت مدیره پاس برای پاسخگوئی

چند روزی است که بحث در خصوص نتایج و مدیریت ضعیف در پاس همدان در محافل ورزشی استان باب شده است و ما نیز به عنوان اولین نشریه استان مخاطب صحبتهای بیشمار هواداران در خصوص این مطلب بودیم .

به همین علت و بنا بر درخواست های مکرر خوانندگان بر آن شدیم تا بدین وسیله از اعضای محترم هیئت مدیره باشگاه پاس دعوت کنیم که با اعلام آمادگی در خصوص مسائل مرتبط با باشگاه پاس به سوالات خوانندگان ما پاسخ دهند .

در همه جای دنیا و در همه تشکیلات علاوه بر کادر اجرائی و مدیریت مجموعه نهادی وجود دارد که بر عملکرد مدیر و زیر دستان وی نظارت کرده و نکات لازمه در پیشبرد اهداف را به آنان گوشزد می کنند .

باشگاههای فوتبال نیز از این قاعده مستثنی نیستند و در سراسر دنیا باشگاهها از ارگانی تحت این نام برخوردارند .

در فوتبال ایران نیز با توجه به دولتی بودن اکثریت باشگاهها نظارت بر نحوه اداره آنها بسیار زیاد است و در خصوص تیمهای پایتخت نشین ، همگان می توانند مصاحبات و اظهار نظرات اعضاء هیئت مدیره قرمز و آبی های پایتخت را در سایت های خبری و مطبوعات مشاهده نمایند .

اما در خصوص تیم پاس همدان قضیه کاملاً متفاوت است و هواداران این تیم شناختی از اعضای هیئت مدیره باشگاه ندارند و خواهان این هستند که با این افراد آشنا شوند و از نقطه نظرات آنان در مورد مسائل مختلف باشگاه مطلع شوند .

به طور کلی در سیستم مدیریت روز دنیا ، قائم بودن به یک فرد مورد تائید نمی باشد و برای پیشرفت و ترقی هر مجموعه نیاز به تشکیلاتی ما فوق مدیریت احساس می شود که از نزدیک عملکرد مدیر را زیر ذره بین برده و مانع ریزش یکباره تیم شوند .

خود ما به عنوان کسانی که مستقیماً با ورزش و مسئولین مربوط در ارتباط هستیم چند روز پیش در نشست رئیس هیئت فوتبال با خبرنگاران به تازگی مطلع شدیم که عباس صوفی مدتها پیش از انتخاب به عنوان رئیس هیئت فوتبال یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه پاس همدان بوده است !

مردم از ما می خواهند که اعضای هیئت مدیره را به آنها معرفی کنیم و در مورد وضعیت مالکیت باشگاه از نظر خصوصی و دولتی بودن آن و یا محل تامین هزینه ها و اعتبارات باشگاه گزارشاتی را به آنها ارائه کنیم .

به همین علت از طریق این رسانه از تمامی اعضای هیئت مدیره باشگاه درخواست می کنیم که با حضور در دفتر هگمتانه پاسخگوی سوالات مطرح شده از سوی خوانندگان باشند تا علاوه بر پاسخگوئی به ابهامات موجود ، همشهریان عزیز با آنها بیشتر آشنا شوند.

به غیر از مطالبی که ذکر شد ، مسائلی که این روز ها بیشتر ذهن هواداران فوتبال در همدان را به خود مشغول کرده است مشکلات مربوط به هواداران و لیدرها در زمان برگزاری مسابقات ، علت پرداخت پاداش به بازیکنان پاس علی رغم باخت سنگین برابر پرسپولیس ، عدم کسب نتایج مطلوب توسط تیم و اعلام تثبیت کادر فنی از سوی مدیر عامل و برنامه تیم برای جذب نفرات جدید ، می باشد .

به هر ترتیب ما منتظر پاسخ هر یک از اعضای هیئت مدیره باشگاه باقی می مانیم تا در صورت اعلام آمادگی در اسرع وقت با دعوت از ایشان نسبت به انتشار پاسخ سوالات خوانندگان اقدام نمائیم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد