پیمبری: فشردگی مسابقات دغدغه باشگاه‌ها در نیم فصل دوم است

فشردگی مسابقات دغدغه اصلی باشگاه‌ها در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال باشگاههای ایران است.  

مجتبی پیمبری افزود: امکان برگزاری دو مسابقه در یک هفته برای تیم‌های لیگ برتری بسیار دشوار است و این برنامه باعث افت کیفی مسابقات می‌شود.

وی اضافه کرد: با توجه به برگزاری مسابقات تیم ملی، حضور نمایندگان فوتبال کشور در جام باشگاه‌های آسیا و مسابقات جام حذفی کشور و فشرده شدن مسابقات لیگ برتر باعث لطمه زدن به باشگاه‌ها می‌شود.

پیمبری در ارزیابی نیم فصل اول لیگ نهم گفت: بازی‌های نیم فصل اول در مجموع جذاب بود و به جز تیم‌های پاس، ابومسلم، فولاد و شاهین بوشهر، دیگر تیم‌ها وضعیت بهتری داشتند.

وی اضافه کرد: به لحاظ شروع مسابقات و عدم هماهنگی بازیکنان با شرایط مسابقات، شاهد پدیده خاصی نبودیم اما در نیم فصل دوم به طور حتم چند پدیده خواهیم داشت.

پیمبری یکی از دلایل عدم وجود پدیده‌ای تازه در فوتبال ایران را نامناسب بودن شرایط تیم‌های پایه در سال‌های اخیر دانست و گفت: در هشت دوره اخیر به دلیل اهمیت ندادن به تیم‌های پایه نتوانسته‌ایم پدیده‌ای را به خصوص در خطوط دفاعی و حمله داشته باشیم.  

سرپرست تیم پاس همدان با ابراز خرسندی از شرایط تیم ملی نوجوانان کشور گفت: با حمایت از این تیم می‌توانیم در آینده‌ای نزدیک پدیده‌ها ارزشمندی را در سطح فوتبال باشگاهی و ملی داشته باشیم. وی هم چنین درباره ادبیات نامناسب برخی مربیان و موضع‌گیری آنها نسبت به یکدیگر گفت: متاسفانه در برخی مواقع شاهد بروز چنین اتفاق ناخوشایندی در لیگ هستیم هر چند این نوع موضع‌گیری شخصی است اما نباید در محافل فوتبالی مطرح شود.  

وی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد کمیته انضباطی در خصوص رای‌های صادره گفت : این مرجع فدراسیون بیشتر سعی کرده با تنبیه خاطیان، فوتبال را در مسیر آرامش قرار دهد و اجرایی شدن طرح منشور اخلاقی نیز بهترین دستاورد انضباطی در لیگ نهم بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد