هادی اصغری: اگر پنالتی های تیم پاس را من بزنم، بهتر است

مهاجم تیم پاس همدان که در نیم فصل نخست رقابتهای لیگ برتر با هفت گل زده بهترین گلزن تیمش محسوب می شود، معتقد است اگر پنالتی هایی که نصیب تیم پاس می شود به وی سپرده شود کمک زیادی به کسب عنوان آقای گلی وی می کند. 

هادی اصغری افزود: در حال برگزاری اردوی خیلی خوبی هستیم و همه بازیکنان سر حال هستند و آماده ایم که در نیم فصل دوم بهتر از نیم فصل اول در نتیجه گیری عمل کنیم و جایگاه خوبی در جدول رده بندی لیگ برتر بدست آوریم.

وی ادامه داد: از زمانیکه تغییرات در تیم ایجاد شد کاملا متحول شدیم و نتایج خوبی گرفتیم و ادامه این روند روبه رشد را در نیم فصل دوم ادامه می دهیم.
مهاجم گلزن تیم پاس خاطر نشان کرد: برای کسب عنوان آقای گلی سعی و تلاشم را می کنم ولی از آن مهمتر نتیجه گیری تیم است اگر در نیم فصل دوم رقابت لیگ برتر پنالتی هایی که به نفع تیم ما گرفته می شود، من بزنم میتوانم آسانتر عنوان اقای گلی را کسب کنم ولی به هر حال موفقیت تیم پاس بر همه چیز اولویت دارد.
هادی اصغری در پایان تصریح کرد: مدیر روستا مربی بسیار خوبی است و کار کردن با فوروارد ها را نیز به خوبی می داند، امیدوارم باگلزنی در بازی های آینده ضمن جبران زحمات مدیر روستا برای تیم پاس ثمربخش باشم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد