با منشور اخلاقی بازیکنان را از چشم مردم می‌اندازند

هادی اصغری: تلاش می کنم دوباره آقای گل شوم 

هادی اصغری که دو سال پیش با پیراهن راه‌آهن آقای گل لیگ برتر فوتبال ایران شده، در فصل جاری هم امیدوار است که با پیراهن پاس همدان و تکرار آن خاطره شیرین دوباره به تیم ملی برگردد.  

اصغری درباره آخرین وضعیت خود و پاس همدان گفت: «تمرینات یک‌هفته‌ای خوبی را در تهران پشت‌سر گذاشته‌ایم و آماده بازی با تراکتورسازی در تبریز هستیم.شرایط خوبی دارم و به دنبال تکرار آقای گلی دو فصل پیش هستیم. » 

وی مورد تماشاگران تبریزی است می‌گوید: «از این تماشاگران زیاد دیدیم. تمام تمرکزمان روی بازی و به میدان مسابقه است. ما برای برد می‌رویم و حداقل توقع ما از این میدان بازگشت با امتیاز به همدان است.» 

مهاجم این فصل همدان در مورد تغییرات صورت‌گرفته در کادر فنی و آمدن مدیرروستا می‌گوید: «خداراشکر، شرایط تیم کاملا عوض شده و این شوک نوید روزهای بهتری را هم می‌دهد.من هم تلاش می‌کنم تا از نیم‌فصل دوم با گلزنی و آقای گل شدن نگاه مربیان تیم ملی را جلب کنم. » 

اصغری در مورد منشور اخلاقی می‌گوید: «فکر می‌کنم خیلی شلوغش کرده‌اند و با این حرکت بازیکنان را از چشم مردم می‌اندازند. در مورد چنین طرح‌هایی باید حساب‌شده‌تر تصمیم گرفت و با لحاظ کردن همه جوانب کاری کرد که احترام و جایگاه فوتبالیست در نزد مردم از بین نرود.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد