مهرداد کریمیان: به دلیل سربازی به مقاومت رفتم

بازیکن تیم فوتبال پاس همدان به دلیل خدمت سربازی تا پایان این دوره به تیم فوتبال مقاومت سپاسی شیراز پیوست 

مهرداد کریمیان گفت: در ابتدای فصل، در پاس شرایط خوبی نداشتیم ولی با حضور مدیرروستا و با تغییراتی که انجام شد تیم روند بهتری نسبت به قبل پیدا کرد ولی من به دلیل این که سرباز هستم باید از پاس بروم و از این به بعد در تیم مقاومت سپاسی شیراز توپ می‌زنم.

وی در ادامه اظهار داشت: مقاومت تیم جوان و خوبی است که یکی از باشگاه‌های سیستماتیک و منظم است و به تقویت جوانان آینده‌دار فوتبالی می‌پردازد و اگر نگاهی اجماعی به نقل و انتقالات داشته باشیم مقاومت می‌تواند در صدر جدول قرار بگیرد.
وی خاطرنشان کرد: تیم مقاومت در کیش به سر می‌برد و من نیز از فردا (28آبان) در اردوی این تیم شرکت خواهم کرد و با قدرت برای این تیم بازی می‌کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد