مدیر روستا: حاشیه‌های زیاد به فوتبال ما ضربه می‌زند

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان معتقد است، باید تلاش کنیم تا حاشیه در فوتبال ما کم شود زیرا حاشیه‌های زیاد به فوتبال ایران ضربه می‌زند. 

علی‌اصغر مدیر روستا افزود: باید همه عوامل حاضر در فوتبال ایران تلاش کنند تا هر چه زودتر حاشیه‌های فوتبال کم شود زیرا این حاشیه‌های زیاد در نهایت به ضرر فوتبال است و به ما ضربه می‌زند.

وی ادامه داد: بازیکنان باید نکاتی را رعایت کنند و از اصول خود خارج نشوند و به فکر افزایش توانایی‌‌های فنی خود باشند، آنها هر چه بیشتر وارد حاشیه‌ها شوند افت می‌کنند.

مدیرروستا خاطرنشان کرد: داوران نیز باید تلاششان را بیشتر کنند داوران ما ضعیف نیستند و اشتباهات آنها سهوی است ولی آنها نیز باید به دنبال بهتر شدن باشند.

سرمربی پاس همدان در مورد وضعیت این تیم گفت: شرایط تیم ما خوب است و در حال پست‌سرگذراندن تمرینات در اردوی تهران هستیم و در مدت تعطیلات با آسودگی خاطر و شاداب تمرین می‌کنیم تا به آن چیزی که می‌خواهیم دست یابیم.

وی در ادامه گفت: یک بازی دوستانه در کمپ‌ تیم‌های ملی با تیم ملی امید برگزار کردیم که در نهایت با نتیجه یک،یک تمام شد و فردا 27 آبان نیز دیداری دیگر مقابل یک تیم باشگاهی تهران در رده امید یا بزرگسالان برگزار می‌کنیم تا با‌ آمادگی زیاد در نیم‌فصل به دنبال کسب رتبه‌ای بهتر باشیم.

سرمربی تیم پاس همدان در پایان تصریح کرد: کیفیت بازی‌های لیگ برتر در نیم‌فصل اول بد نبود اما به خاطر فشردگی مسابقات و مسافت طولانی بین‌شهرها، بازیکنان مقداری اذیت شدند. ولی در کل انجام بازی‌ها در موعد مقرر موجب شد لیگ برتر با برنامه‌تر از گذشته برگزار شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد