"ضرغامی" از گروه‌های برون‌سازمانی هم استفاده کند

اولیایی: صداوسیما مردم را به ورزش ترغیب کند  

مدیرعامل سابق پاس همدان گفت: رسانه ملی، رسالت ملی را برعهده دارد و وقتی از پول بیت‌المال تغذیه می‌شود و در کشور هیچ شبکه خصوصی برای بیان توقعات وجود ندارد، این رسانه باید انتظارهای مردم را در سطح گسترده برآورده و مثبت‌تر عمل کند.

سیدکاظم اولیایی پیرامون رویکرد صدا وسیما در دوره پنج‌ساله جدید نسبت به برنامه‌های ورزشی، اظهار کرد: نیاز ورزش به صدا و سیما و نیز عکس آن یک فرآیند تقابلی است که باید دید از این ارتباط کدامیک سود بیشتری برده و در قبال دیگری چه تعهداتی را اجرا می‌کند. فکر می‌کنم صدا و سیما با پخش برنامه‌های ورزشی در اوقات مختلف، خلاء‌های خود را پر کرده و با جذب مخاطب زیاد، سود خوبی می‌برد و در عوض هزینه خاصی را پرداخت نمی‌کند. برنامه‌های ورزشی پربیننده از جمله 90 که تا ساعات نیمه شب مردم را در پای تلویزیون می‌نشاند، بهره‌برداری خوبی برای صدا و سیما دارد.

وی افزود: حال باید بررسی کنیم که ورزش چه سودی از صدا و سیما می‌برد؟! قطعا با کمی تامل درمی‌یابیم که ورزش برای ارتقای سطح کیفی و یا فرهنگ‌سازی در جامعه که مهمترین ابزارش می‌تواند صدا و سیما باشد، بهره‌ای نمی‌برد. در برنامه‌هایی حواشی و چهره‌های خشن و زشت غیرورزشی از ورزش نمایش داده می‌شود که نه تنها سودی برای ورزش ندارد، بلکه باعث عقب‌رفت آن نیز می‌شود.

اولیایی گفت: مباحث آموزشی ورزش که بخش مهمی برای پیشرفت آن در جامعه است، در حداقل قرار دارد. درست است که ورزش ما عاری از مشکلات، بداخلاقی‌ها، ناپاکی‌ها و معضلات غیرفرهنگی نیست اما خب طیف گسترده‌ای از مردم با تلویزیون بیشتر با ورزش آشنا می‌شوند و وقتی ورزش را با چنین چهره‌هایی ببینند، خود به خود تاثیرات منفی و الگوهای غلط به آنها داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ما می‌توانیم از نکات مثبت، جوانمردانه و اخلاق‌گرایانه ورزش برنامه‌هایی پخش کرده و یا ذهن مخاطبان را تاحدودی به سمت مسایل آموزشی در ورزش نیز سوق دهیم. امیدوارم ضرغامی در دوره پنج‌ساله جدید از فرصت ایجاد شده استفاده کند و علاوه بر گروه‌های درون‌سازمانی، گروهی از مشاوران، کارگروه‌های پیشنهادی و کارشناسانی از درون ورزش را بکار گرفته و باعث رشد و ارتقای فنی و فرهنگی ورزش در میان مردم شود.

مدیرعامل اسبق باشگاه‌های پاس و استقلال تاکید کرد: پرداختن به مسایل آموزشی باعث فاصله گرفتن ورزش ما از لبه پرتگاه می‌شود. هنر آقایان باید در این باشد که مباحث آموزشی ورزش را برای مردم جذاب کنند.

اولیایی گفت: باز هم می‌گویم که هرچه بکاریم، حاصلی از آن جنس درو خواهیم کرد. پس اگر بی‌حساب و کتاب صرفا به معضلاتی چون دوپینگ، تبانی‌، فساد و زشتی‌های ورزش بپردازیم، به نوعی این مسایل را به نسل آینده آموزش داده‌ایم. این دو با یکدیگر ارتباط مستقیم دارند. رسانه ملی،‌ رسالت ملی بر عهده دارد. رسانه‌ ملی به نوعی یک دانشگاه ملی است و وقتی از اعتبارات دولتی و پول بیت‌المال تغذیه می‌شود و در کشور هیچ شبکه خصوصی وجود نداشته و از شبکه‌های خارجی هم استفاده نمی‌کنیم، پس این رسانه باید توقعات را در سطح گسترده مردم برآورده کرده و مثبت‌تر عمل کند.

نظرات 2 + ارسال نظر



چه کار کردم تا بازدید وبلاگم 50 برابر شده

من هم مثل شما وبلاگ دارم.
حدود یکسال است که هر وقت فرصت می کنم آن را آبدیت می کنم.
اما دریغ از یک بازدید کننده.
اما از وقتی که با جهان باکس آشنا شدم آمار وبلاگم 10 برابر شده.

حالا که آمارم فقط با یک لینک باکس جهان باکس 10 برابر شده

اگر پنج لینک باکس در وبلاگم بذارم چی می شه؟

درسته آمار بازدید کنندگان 50 برابر می شه.

شما هم امتحان کنید.
لینک باکسهایی که من پیشنهاد می کنم اینه،
به خاطر اینکه روی سرور قوی نصب شده و کمتر غیر فعال می شه وزود هم لود می شه.

پس شما هم دست بکار بشین. و برید قسمت بالای لینک باکس

و روی قسمت لینک خودرا اضافه کنید کلیک کنید.

بعد کدی را که می ده در قالب وبلاگتان بذارید.

همش یک دقیقه وقت می بره ولی اثرش فوق العاده است.

امیدوارم بتونم با این پیشنهاد به شما کمکی کرده باشم.

موفق باشید.

لینک باکسهای پیشنهادی من اینه.

جهان باکس http://www.jahanbox.com/
امین باکس http://www.aminbox.com/
آرام باکس http://www.arambox.com/
ارم باکس http://www.erambox.com/
جوان باکس http://www.javanbox.com/

ضمنا اگر دوست داشتید منو با نام (روزنامه نگار تازه کار) لینک کنید
بعد به قسمت نظرات وبلاگ من بیایید اطلاع دهید
تا من هم شما را با هر نامی که دوست دارید لینک کنم
آدرس وبلاگ من اینه
www.rooznegar2.persianblog.ir/

موفق باشید

سلام دوست عزیز
من امروز به وبلاگت اومدم تا یه درخواستی ازت بکنم به عنوان یک همکار یک لطفی در حق من بکن میخوام به وبلاگ من یه سری بزنی .در مورد فارکس اطلاعات داری یا نه؟ اگه داری خوشحال میشم تجربیاتت رو در اختیار من هم قرار بدهی ولی اگه اطلاعی نداری ازت میخوام وبلاگ من رو مطالعه کنی شاید مسیر زندگیت از امروز تغییر کرد و تو هم به جمع تاجران دنیای فارکس پیوستی . در نهایت اگه یه لطف کوچیک هم در حق من بکنی خیلی خیلی ازت ممنون میشوم . ازت میخوام روی عکس اون خانم که کنار وبلاگ من هستش کلیک کنی فقط و وارد سایت اصلی بشی . فقط همین . دوست من با این کار ترافیک وبلاگ من رو نزد اون سایت بالا میبری و من به عنوان یک ایرانی میتونم رتبه ی اول رو در اون سایت بیارم و اتفاق دیگه ای رخ نمیدهد اگه میتونی برای کمک به من لینک وبلاگم رو به ادلیستت هم بفرستی ممنون میشم . پیشاپیش از لطفی که در حق من میکنی ازت ممنونم
بعد از اینکه اون لطف رو در حقم انجام دادی بهم یه خبری هم بده .راستی با تبادل لینک موافقی؟ اگه اره لطفا من رو با نام" اموزش فارکس" لینک کن بعدم بهم بگو با هرنامی که میخواهی لینکت کنم در ضمن ادرس وبلاگ من این یکی هستش : www.Bia2Forex.Blogfa.com لطفا همین را لینک کنیدسلام دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد