فقط سوشا مکانی تسویه حساب کرده است

پیمبری: اردوی آماده سازی خارج کشور داریم 

سرپرست تیم فوتبال پاس همدان گفت: تا الان هیچ بازیکنی به غیر از سوشا مکانی،دروازه بان سابق تیم فوتبال پاس همدان از باشگاه تسویه حساب نگرفته است. 

مجتبی پیمبری در مورد جدا شده‌های تیم فوتبال پاس همدان، گفت: لازمه جدا شدن بازیکنان از یک تیم گرفتن تسویه از تیم مورد نظر است و تا به امروز شنبه 29 خرداد فقط سوشا مکانی از باشگاه پاس همدان با گرفتن تسویه حساب جدا شده است.

وی ادامه داد: بازیکنان سال قبل که مورد نظر علی اصغر مدیرروستا سرمربی تیم فوتبال پاس همدان باشند مذاکراه می‌کنیم تا قرارداد آنها را تمدید کنیم.

پیمبری در مورد تمرینات تیم فوتبال پاس همدان تصریح کرد: تمرینات تیم فوتبال پاس همدان از هفته قبل شروع شده است و با جذب نفرات جدید با قدرت تمرینات ادامه خواهد یافت.
وی در مورد جذب نفرات جدید گفت: نفراتی که تیم فوتبال پاس همدان جذب کرده است نادر احمدی از تیم فوتبال فولاد خوزستان، فرهاد خیرخواه از تراکتورسازی تبریز و مجید نورمحمدی از راه آهن شهرری هستند.

پیمبری گفت: این نفرات جذب شده و حتی نفرات بعدی مورد نظر علی اصغر مدیرروستا هستند و به طور مستقیم با صلاحدید وی با تیم قرارداد می‌بندند.

وی در مورد اردوی خارجی تیم فوتبال پاس همدان نیز گفت: تا چند روز آینده سفر و اردوی خارجی تیم فوتبال پاس همدان مشخص می‌شود که به احتمال زیاد هلند یا ترکیه است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد