سردار ملاحی در پاس می‌مـاند

جدایی سردار ملاحی از تیم پاس موضوعی بود که این روزها در مطبوعات ورزشی کشور به عنوان سوژه ای داغ مطرح بود، البته نه سردار ملاحی قصد جدایی دارد نه اینکه قرار است کسی حکم جدایی وی را امضا کند.
بحث رفتن وی به باشگاه تراکتورسازی این روزها تب و تاب فراوان را در رسانه ها و مطبوعات ایجاد کرده اما سردار ملاحی اعلام کرده که نسبت به قراردادی که با هیات مدیره این باشگاه دارد، تعهد داشته و معتقد است: "وقتی با کسی یا علی (ع) می گویم، تا آخرش هستم".

ملاحی فقط در یک صورت از تیم پاس جدا می شود و اینکه مهندس پیریایی استاندار همدان به عنوان رییس هیات مدیره و دکتر حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش به عنوان نایب رییس هیات مدیره موافقت رسمی خود را اعلام کنند که این فرضیه نیز بعید به نظر می رسد.
با این حال، سردار ملاحی برای حل مشکلات فوتبال مدیر ساعی و کوشش‌گری است و تلاش‌های او برای این فوتبال به ویژه در چند ماه اخیر در تیم پاس موثر بوده است. نباید موافق تغییرات باشیم.

نظرات 4 + ارسال نظر
حسین 1389/03/29 ساعت 15:40 http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز وبلاگتون بسیار زیباست.اگه میشه به سایت من هم سر بزنید.ممنون

سلام.عضو سایت بشید و از خدمات سایت استفاده کنید.اگه محصل هستی توصیه میکنم حتما به اولین انجمن تخصصی درسی ایران یه سری بزنی و از مزایای اون استفاده کنی.

حسین 1389/03/29 ساعت 16:38 http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز وبلاگتون بسیار زیباست.اگه میشه به سایت من هم سر بزنید.ممنون

سعید 1389/03/29 ساعت 17:16 http://www.irwebhosting.co.uk

سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی دارید موفق باشید من پیشنهاد می کنم این وبلاگ رو ارتقا بدین و یک وب سایت راه اندازی کنید ما با کمترین هزینه بهترین سرویسهای میزبانی وب رو در اختیار شما قرار می دیم برای اطلاعات بیشتر از سایت ما دیدن فر مائید
www.irwebhosting.com
هاستینگ نامحدود فروش اقساطی
ماهیانه پرداخت کنید

پایگاه ما وب سایت است به نشانی:
www.hamedanfootball.com
شما از درگاه وبلاگ وارد شده اید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد