در کنار مدیر روستا کادر خوبی تشکیل می دهیم

محسن گروسی: خاطرات بازی در پاس را تکرار می کنم 

بازیکن سابق استقلال تهران و پاس به عنوان مربی تیم فوتبال پاس همدان انتخاب شد و گفت: در کنار مدیر روستا کادر خوبی تشکیل خواهیم داد. 

محسن گروسی اظهارداشت:از اینکه اصغر مدیر روستا من را به عنوان دستیار خود انتخاب کرده از وی تشکر می کنم و من در کنار وی در دوران بازی فوتبال خاطرات بسیار خوبی داشته ام.

وی افزود:خاطرات گذشته را در تیم پاس همدان و موفقیت این تیم تکرار خواهیم کرد.

گروسی در ادامه گفت:هنگامی که در کنار اصغر مدیر روستا در تیم پاس بازی می کردیم توانستیم قهرمان جام باشگاه های آسیا با مربیگری فیروز کریمی شویم و این یکی از بهترین خاطرات فوتبالی من بود.

وی خاطرنشان کرد:هدف از پیوستنم به تیم پاس کمک به این تیم و انتقال تجربیاتم به بازیکنان جوان است.

گروسی خاطرنشان کرد:کادر فنی و بازیکنان بسیار خوبی داریم و تیم نیاز به دو سه بازیکن در دروازه، خط دفاع و حمله است که در صورت رفع این موارد قطعا تیمی یک دست و مقتدر را از نماینده همدان مشاهده خواهید کرد.

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام خوبی ؟ وبلاگ قشنگی داری !یه سری هم به ما بزن ...هرچی دلت می خواد تو سایت من هست ممنون ازلطفتون راستی یه موقع واسه تبادل لینک اونم با (جایزه ویژه)اگه موافق بودی به این آدرس مراجعه کن گلم http://istgah.asantabligh.com/tabdol1.phpl

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد