امید خورج: هرگز به پاس برنمى گردم

امید خورج کاپیتان سابق تیم فوتبال پاس همدان گفت: پیوستنم به تیم فوتبال سایپا کرج منتفى شد. هم اکنون مذاکراتى با تیم هاى تهرانى دارم. زیرا اولویت من براى بازى کردن در فصل بعد در تهران است.  
وى افزود: تیم فوتبال سایپا کرج قبل از اینکه با من قرارداد امضا کند چند بازیکن دیگر را گرفته بود. به همین منظور پیوستنم به این تیم منتفى شده و براى فصل بعد مذاکراتم را با چند تیم تهرانى ادامه مى دهم. 
او در ادامه گفت: براى ادامه فوتبال هیچ گاه به پاس بازنمى گردم زیرا اولویت نخست من بازى در تیم هاى تهرانى است. 
خورج تصریح کرد: هم اکنون با ۲ تیم صباى قم و پیکان قزوین مذاکراتى انجام داده ام، اما هنوز هیچ چیز در این مورد مشخص نیست. براى بستن قرارداد تا آخرین روز صبر مى کنم و عجله اى هم ندارم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد