یدالله اکبری: سرمربیگری برای منصوریان زود بود

هافبک استقلالی تیم پاس همدان در خصوص تغییر و تحولات و تیمش گفت: به نظر من سرمربیگری منصوریان زود بود. 

یدالله اکبری افزود: شرایط تیم پاس در حال حاضر طوری است که تنها ما به یک برد نیاز داریم تا روحیه خودمان را بدست آوریم.

وی افزود: همه از آمدن مدیر روستا استقبال کردند زیرا حداقل مشخص شد که چه کسی نفر اول این تیم است.

اکبری تصریح کرد: من نمی توانم کارهایی که منصوریان کرده را توضیح دهم و بهتر است این سؤالات را از خودش بپرسید.

وی خاطرنشان کرد: من منصوریان را خیلی دوست دارم و دوست داشتم که وی نتیجه بگیرد شاید همه چیز تقصیر او نبود و بی جهت و بی رحمانه به سوی او هجوم می آورند و مشکلات تیم را به گردن او می اندازند من فکر می کنم اشخاصی مثل قلعه نویی کم هستند چون او نمی گذارد در تیم کسی نظر دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد