مدیرروستا: از این هفته روند صعودی پاس شروع می شود

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: تمام تلاش ما در این است که بتوانیم جایگاه شایسته ای برای تیم پاس در جدول رده بندی بدست آوریم و امیدوارم از این هفته روند صعودی تیم پاس در جدول شروع شود. 

علی اصغر مدیر روستا افزود: تیم پاس هم اکنون در وضعیت خوبی قرار دارد و شرایط روحی بازیکنان نیز بسیار خوب است و امیدوارم بتوانیم در ادامه لیگ نتایج خوب و در خور نام تیم پاس کسب کنیم.

وی ادامه داد: از نتایجی که در دو هفته گذشته کسب کردیم راضی نیستم ولی از بازی بازیکنان رضایت دارم، البته ما باید تلاش کنیم تا در بازیهایی که انجام می دهیم علاوه بر انجام بازی خوب نتایج مناسب نیز کسب کنیم.

مدیر روستا در مورد بازی این هفته تیمش مقابل مقاومت شیراز گفت: اگر قرار باشد نسبت به تیم مقاومت شناخت نداشته باشم نباید به من سرمربی گفت:در فوتبال کنونی دیگر هیچ تیمی ناشناخته نیست و تمام سرمربیان با شناخت قبلی به مصاف حریف می روند، امیدوارم در این بازی بتوانیم هر سه امتیاز را کسب کنیم.

سرمربی تیم پاس در پایان گفت: خیلی خوشحالم که در حضور کریم ملاحی، مدیر عامل پاس به عنوان سرمربی تیم پاس فعالیت می کنمف ملاحی یکی از مدیران لایق فوتبال ایران است و سابقه زیادی در این سمت دارد، ضمن اینکه در دوران مدیریت ملاحی تیمهای تحت نظر وی نتایج خوبی کسب کرده اند که امیدوارم این موضوع در تیم پاس همدان نیز تکرار شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد