امیدواری هواداران به پیروزی پاس

پاس می تواند مقاومت را شکست دهد

علی ثقفی

هگمتانه- سرویس ورزش: بر اساس برنامه اعلام شده، تیم فوتبال پاس همدان در چارچوب هفته سیزدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور این هفته در شیراز میهمان مقاومت سپاسی این شهر است.

سبزپوشان که در دوهفته گذشته با تغییرات مدیریتی و فنی شکل جدیدی را به خود گرفته و توانسته اند در برابر دو تیم ابتدایی جدول به دو نتیجه تساوی دست پیدا کنند، موجی از امیدواری را در بین هواداران به راه انداخته اند.

بعد از تحولاتی که در باشگاه پاس بوجود آمد، شوک حاصل از تغییرات خیلی زود بر جو حاکم بر تیم تاثیر گذار شد و بازیکنان با روحیه و انگیزه ای بالا در تمرینات و مسابقات این تیم شرکت داشتند که این قضیه برای کسانی که همواره از نزدیک تمرینات و مسابقات پاسی ها را دنبال می کردند، کاملاً مشهود بود.

ناراحتی و دلخوری بازیکنان از کادر قبلی که موجب کم تحرکی و بی انگیزگی آنها شده بود از یک سو و عدم وجود برنامه در تمرینات و مسابقات پاس از سوی دیگر، موجبات عدم موفقت این تیم در مسابقات لیگ برتر را فراهم کرده بود.

پس از کنار رفتن کادر ناموفق قبلی دو عامل مهم باعث برگشت با روحیه نشاط و انگیزه به جمع سبزپوشان شد که اولی اشتیاق بازیکنان از کنار رفتن کسانی که عملکرد مطلوبی نداشتند و ایجاد انگیزه به سبب ایجاد فرصت دوباره برای نشان دادن توانایی ها و دومی توانمندی مدیر روستا در ایجاد روحیه تیمی و توجیه جایگاه واقعی فوتبال پاس در کشور، بود.

جدا از اتفاقات مثبتی که در ترکیب مدیریتی و فنی پاس حادث شد، توان مدیریتی مدیر روستا و قدرت بیان او نقش زیادی در ایچاد تحولات در تیم فوتبال پاس همدان داشته است.

با توجه به نتایج خوبی که پاس از زمان ایجاد تغییرات بدست آورده، امید آن می رود که در دیدار با مقاومت سپاسی که از تیمهای میانه جدول محسوب می شود، به اولین برد با هدایت مدیر روستا دست پیدا کند.

هر چند در مسابقات فوتبال هیچ نتیجه ای قابل پیش بینی نیست و رقابتهای لیگ برتر به شکلی دنبال می شود که نمی توان حریف سخت و آسان را از هم جدا کرد اما به طور قطع با شرایطی که پاس در این دو هفته داشته و بازیهای مطلوبی که از سبزپوشان مشاهده کرده ایم، هواداران امیدوارند که پاس در این مسابقه به پیروزی دست یابد. 

از زمان ایجاد تغییرات در مدیریت و سرمربیگری پاس همدان هرچند تغییر اساسی در ترکیب تیم پاس بوجود نیامده اما حضور مدیرروستا آنچنان روی بازیکنان تاثیر گذاشته که شرایط تیم به کلی متحول شده است.

تیم فوتبال پاس همدان در حالی به مصاف مقاومت سپاسی شیراز می رود که در دیداری دوستانه در چارچوب جام سرداران و 8000 شهید استان در روز جمعه، دوم مردادماه امسال در همدان این تیم را دو بر یک شکست داده است.

پاس در این مسابقه نیز مانند بازی برابر استقلال، راه آهن و یک نیمه از دیدار با پیکان، ر.زبه شاه علی دوست را در اختیار نخواهد داشت و اگر مشکل وحید علی آبادی برای حضور در این مسابقه حل نشود، باز هم در پست هافبک دفاعی با کمبود بازییکن مواجه خواهد شد تا در دیدار با مقاومت که معمولا یک بازی فیزیکی را به نمایش می گذارد، به مشکل برخورد کند.

شانس هادی رمضانی برای حضور در ترکیب ثابت در این مسابقه بسیار زیاد است چرا که پاس در برابر تیم سابق او قرار گرفته و این مساله می تواند به عنوان یک عامل روحی خوب در خدمت او و تیم پاس قرار بگیرد.

همت عابدی نژاد نیز با توجه سابقه چند ساله حضور در برق شیراز و به سبب آشنایی که با زمین ورزشگاه حافظیه دارد، می تواند در این مسابقه مهره موثری برای پاسی ها باشد و به احتمال زیاد در لیست 18 نفره قرار خواهد گرفت.

مدافعان بلند قامت اما کند مقاومتی ها از جمله مصطفی صبری و محسن نیسانی علی رغم توانایی هایی که در توپ های هوایی دارند، در حرکات سرعتی و استارتهای سریع ضعیف عمل کرده اند که این مساله به سبب حضور بازیکنان سرعتی چون میرقربانی، اصغری و رمضانی، می تواند به عنوان یک عامل موثر در راه رسیدن به دروازه مقاومت در اختیار پاسی ها قرار بگیرد.

 امیدواریم پاس در این مسابقه بتواند با کسب سه امتیاز مسابقه به وضعیت خود سر و سامانی بدهد و به نوعی خسارت ناشی از کسر یک امتیاز دیدار مقابل شاهین بوشهر را جبران نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد