با 3 امتیاز از شیراز برمی‌گردیم

مدیرروستا: در چهار بازی آینده باید 12 امتیاز بگیریم 

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان شرایط تیمش را برای دیدار برابر مقاومت سپاسی شیراز در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور خوب ارزیابی کرد.

علی اصغر مدیر روستا گفت: بازیکنانم در شرایط روحی و روانی خوبی به سر می برند و بلوغ و خودباوری برای شکست تیم مقاومت سپاسی در بین آنها بسیار است و امیدواریم مزد این زحمات را در بازی شیراز بگیریم.

وی درمورد تغییرات کادرفنی و بازیکنان یاد آور شد: کمبودهایی در تیم وجود دارد اما، سعی می کنیم تا نیم فصل با همین نفرات کار را دنبال کنیم و با پیدا کردن نقاط ضعف تیم نسبت به جذب بازیکن مورد نیاز اقدام خواهیم کرد.

مدیر روستا شرایط مقاومت سپاسی شیراز را خوب ارزیابی کرد و افزود: آنها تیم جوان و یک‌دستی را دارند و حضور این تیم در جایگاه ششم جدول روحیه تیمی و بازیکنان آنها را بسیار بالا برده است و قطعا بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد خواهیم بود.

وی تصریح کرد: در اوایل فصل پیشنهاد سر مربیگری تیم مقاومت به من داده شد به همین دلیل شناخت کافی بر روی بازیکنان این تیم دارم و از آنجا که آنالیز خوبی بر روی این تیم انجام داده ایم با کسب 3 امتیاز از شیراز بر خواهیم گشت.

وی درمورد روند حرکت تیم پاس و شرایط این تیم در پایان فصل خاطر نشان کرد: شرایط خوبی در تیم حاکم است و امیدواریم در پایان فصل جزء تیم های بالای جدول باشیم، پاس در تهران با کمبود تماشاچی روبرو بود و با آمدن این تیم به همدان نه تنها این کمبود جبران شده بلکه به یک حسن برای این تیم تبدیل شده است و در بازی برابر استقلال به خوبی شاهد این بودیم.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان در آخرین تمرین خود در ورزشگاه شهدای قدس همدان قبل از دیدار برابر مقاومت سپاسی شیراز خطاب به بازیکنانش گفت: تمام فکر و ذهنتان در این روزها به تیم باشد و خوب تمرین کنید تا بتوانیم در 4 بازی آینده 12 امتیاز بگیریم و شرایط خود را در جدول بهبود بخشیم.

اسامی 18 بازیکن پاس همدان برای دیدار برابر مقاومت سپاسی شیراز در هفته سیزدهم لیگ برتر باشگاه های کشور بدین صورت اعلام شد:

سوشا مکانی- سید مهدی اسلامی- امید خورج- ساشا کلونیجا- اویس کرد جهان- مجید حیدری- وریا غفوری- پویا سیف پناهی- امید ابوالحسنی- مجید غلامنژاد- مهرداد کریمیان- یدا.. اکبری- سعید بیات- مرتضی عزیز محمدی- هادی بلوری- سید صابر میر قربانی- هادی اصغری و مقداد قباخلو.

از نکات جالب در ترکیب 18 نفره باشگاه پاس برای دیدار برابر تیم شیرازی حضور نداشتن دو بازیکن شیرازی تیم پاس در ترکیب 18 نفره است، همت عابدی نژاد و هادی رمضانی دو بازیکن شیرازی پاس از سوی مدیر روستا برای این بازی انتخاب نشدند.

مجید حیدری تنها مصدوم پاس در هفته گذشته بود که با تشخیص پزشک می تواند به این بازی برسد و نامش در لیست 18 نفره نیز دیده می شود.

نکته قابل توجه دیگر عدم حضور وحید علی آبادی و مصطفی یوسف علیزاده در ترکیب پاس است که به دلیل گذراندن دوره آموزشی خدمت مقدس سربازی چند روز در نمرینات تیم حاضر نبوده و همانند دیدار پیکان و استقلال تهران به این بازی نیز نرسیدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد