مشکلات پاس از زمانی شروع شد که پورحیدری را به تیم ملی دادیم

اولیایی: در فوتبال ایران دیگر کار اجرایی نمی‌کنم 

پاس همدان این روزها نسبت به قبل در شرایط بهتری به سر می‌برد. آنها در بازی آخر خود، حتی می‌توانستند مقابل استقلال برنده بازی لقب بگیرند اما در نهایت تن به تساوی دادند.

اما کاظم اولیایی، مدیرعامل پیشین پاس همدان ابراز امیدواری می‌کند که مسئولان جدید این باشگاه می‌توانند شرایط سبزپوشان همدانی را بهبود ببخشند و تحول خوبی در این تیم ایجاد کنند.

وی در خصوص علت ناکامی پاس همدان در دوره حضور خود به عنوان مدیرعامل این باشگاه خاطرنشان کرد: «ببینید، من یک برنامه داشتم. اما متاسفانه شرایط طوری پیش رفت که نتوانستیم به اهداف خود دست پیدا کنیم. من برای پیشرفت پاس همدان دو کار را مدنظر قرار دادم؛ اول اینکه مراحل انتقال این باشگاه با موفقیت انجام شود و بعد این باشگاه توسعه همه‌جانبه پیدا کند.»

وی در پاسخ به این سئوال که آیا فکر می‌کنید در انجام این مهم موفق بودید، تصریح کرد: «به هر حال این یک واقعیت است که همه به نتایج نگاه می‌کنند. قبول دارم که نتایج تیم و جایگاه پاس همدان هم بخشی از همان توسعه بود. اما ناکامی حاصل شد. شرایط مطلوبی نداشتیم. همین شرایط نامطلوب برای مسئولان تربیت‌بدنی استان، ایجاد نگرانی کرد تا اینکه بالاخره تصمیم گرفتند دست به تغییر و تحولات اساسی بزنند.»

اولیایی در واکنش به موضوع حضور استقلالی‌ها در باشگاه پاس تاکید کرد: «واقعا از این بابت دلخورم که عده‌ای به خودشان اجازه دادند درباره ما اینطور قضاوت کنند. این درست است که  من، پورحیدری و منصوریان در استقلال فعالیت گسترده‌ای داشته‌ایم اما دلیل نمی‌شود که دیگران در خصوص عملکرد ما بگویند آنها نسبت به پاس همدان بی‌تفاوت هستند. این نشانه کوته‌فکری برخی آقایان بود و من از این بابت، واقعا برایشان متاسفم.»

وی ادامه داد: «در همان سال اول ما به سراغ گزینه‌هایی رفتیم که در پاس بودند و فعالیت می‌کردند اما آنها جرات نکردند که  کار را برعهده بگیرند. البته تصور دیگری هم داشتند و اساسا مخالف این واگذاری بودند. اما مشکل ما این نبود.»

اولیایی تاکید کرد: «مشکلات ما از زمانی شروع شد که منصور پورحیدری را به تیم ملی دادیم. در غیاب پورحیدری، منصوریان تصمیماتی را اتخاذ کرد که بعدها پورحیدری آنها را چندان موجه و منطقی ندید. همین مسئله باعث شد شرایط ما به هم بریزد. البته نمی‌خواهم مشکلات را بازگو کنم اما به هر حال پورحیدری مخالف برخی تصمیمات بود.»

وی در واکنش به این موضوع که مسئولیت همه این اتفاقات به شخص شما برمی‌گردد، اظهار داشت: «من قبول دارم. مسئولیت همه ناکامی‌های پاس عملکرد من بود. این مسئله را می‌پذیرم.»
مدیرعامل پیشین پاس همدان تاکید کرد: «من اطمینان دارم که تیم جدید مدیریتی و البته علی‌اصغر مدیرروستا، می‌توانند شرایط پاس همدان را دگرگون کنند. آنها پاسی هستند و مهم‌تر از این مسئله تجربه بالایی در تیمداری دارند. امیدوارم پاس همدان به زودی در نقطه مناسبی قرار بگیرد و بتواند خودش را در جدول لیگ به رتبه‌های بالاتر برساند.»

اولیایی در خصوص آینده کاری خود نیز گفت: «من قبل از مدیرعاملی باشگاه پاس همدان نیز می‌خواستم اعلام بازنشستگی کنم. اما خب حالا فرصت خوبی است که اعلام کنم دیگر به هیچ وجه کار اجرایی نخواهم کرد. دوست دارم از این به بعد در فوتبال ایران فقط در نقش یک مشاور فعالیت کنم.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد