حنیف عمران زاده: جواب اعتماد قطبی را می دهم

مدافع پس همدان پس از دعوت به تیم ملی گفت: زمانی که از فدراسیون فوتبال با من تماس گرفتند و خبر دعوت شدنم به تیم ملی را شنیدم سر از پا نمی شناختم و باور نمی کردم که به تیم ملی دعوت شده ام زیرا این اعتقاد را داشتم که تنها بازیکنان نامدار و ستاره به تیم ملی دعوت می شوند.

حنیف عمران زاده ادامه داد: افشین قطبی خلاف این قضیه را ثابت کرد و من با این انتخاب جواب اعتماد او را می دهم و خودم را در کنار مدافعان بزرگ دنیا ثابت می کنم و کاری می کنم که نماینده خوبی از باشگاه پاس همدان در اردوی تیم ملی باشم و قطبی با این کار انگیزه را برای دیگر بازیکنان گمنام بیشتر کرد.

عمران زاده در پایان تصریح کرد: یک فصل دیگر با تیم پاس قرارداد دارم و در این تیم نیز آرامش کامل دارم و مدیون این تیم هستم زیرا از این تیم به تیم ملی دعوت شدم و این آرزوی هر فوتبالیستی که به تیم ملی کشورش دعوت شده و قطبی نشان داد لیاقت سرمربیگری تیم ملی را دارد زیرا به افراد گمنام نیز اجازه حضور در تیم ملی را می دهد و آرزویم این است که با حضور در تیم ملی به جام جهانی صعود کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد