اولیایی: بگوویچ تا آخر هفته وقت دارد

مدیر عامل باشگاه پاس همدان گفت: طی مذاکراتی که با بگوویچ داشتیم مقرر شد تا او آخر هفته در مورد سرمربیگری در تیم پاس همدان پاسخ دهد. 

کاظم اولیایی افزود: برای فصل بعد لیگ برتر سعی داریم تا تیم فوتبال پاس همدان را آماده کنیم و هم اکنون از وینگو بگوویچ خواستیم تا برنامه های خود را برای سال اتی بدهد و وی تا پایان هفته فرصت دارد در مورد سرمربیگری در تیم پاس همدان تصمیم گیری کند.

وی ادامه داد: دو بازیکن جدید از تیم فوتبال پاس همدان به تیم ملی امید دعوت شده اند که به غیر از امیر ابوالحسنی، وحید علی آبادی که محصول خود تیم فوتبال پایه های پاس همدان است به تیم ملی امید دعوت شده است. 

وی ادامه داد: از اول خرداد با بازیکنان تماس می گیریم تا تسویه حساب کنند و نفراتی که با تیم قرارداد دارند برای فصل بعد قراردادشان را تمدید می کنیم.

اولیایی در مورد نفراتی که از تیم فوتبال پاس همدان به تیم ملی امید و بزرگسالان دعوت شده اند نیز تصریح کرد: تیم فوتبال پاس همدان نفراتی خوبی در سطح اول فوتبال ایران دارد و باید به غیر از حنیف عمران زاده نفرات دیگری به تیم ملی دعوت می شدند که در طول فصل لیگ برتر بازیهای خوبی را از خود ارائه دادند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد