جواد شیرزاد : با پرسپولیس به توافق رسیدم ولی قراردادی نبسته ایم

جواد شیرزاد هافبک چپ پای تیم فوتبال پاس همدان که قراردادش با این تیم به پایان رسیده است زمزمه حضورش در پرسپولیس شنیده می شود. 

جواد شیرزاد گفت: قراردادم با پاس همدان به پایان رسیده است که برخی تیمها با اطلاع از این موضوع از هفته ها قبل پیشنهادات خود را ارائه کردند که نام پرسپولیس نیز در این میان به چشم می خورد.

شیرزاد افزود: پرسپولیسی ها سال گذشته نیز خواهان حضورم در این تیم شدند که مدیران پاس رضایتنامه ام را صادر نکردند به هرحال یک فصل دیگر با این تیم ادامه دادم و از این موضوع ناراحت نیستم.

وی ادامه داد: پرسپولیسی ها درگیر بازی های جام باشگاه های آسیا هستند و بین ما فقط صحبتهای اولیه انجام شده است و مذاکرات نهایی را به بعد از بازیها موکول کرده ایم.

هافبک چپ پای تیم فوتبال پاس همدان تصریح کرد: در حالیکه هنوز وضعیت کادر فنی مشخص نشده است فعلا با مدیریت باشگاه گفتگو کردم البته پیشنهادات دیگری نیز دارم که هنوز بررسی نشده و از طرفی در صورت عدم توافق با پرسپولیس به تیمهای دیگر و حتی پاس جدی تر فکر می کنم.

شیرزاد در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به تعاریفی که از وینگادا شنیده ام وی مربی بزرگ و بادانشی است که البته او هم خواستار حضورم در پرسپولیس شده است.

نظرات 1 + ارسال نظر
پرستو 1388/02/30 ساعت 18:58

سلام پرستو هستم خوشحال میشم به جمع ما بپیوندی ما یک انجمن کاملا تخصصی که در اون سرویس وی پی ان رایگان داده میشه و همچنین سرویس مستقیم کننده لینک رو هم به صورت کاملا رایگان از رپیدشر مگا آپلود رو دارا هستیم vpn raygan www.online-dl.com/vpn

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد