قباخلو: فصل آینده هم در خدمت پاس همدان خواهم بود

مطلبی جهت درج در روزنامه هگمتانه مورخ ۸۸/۰۱/۳۱ :

با حضور در دفتر هگمتانه؛

قباخلو: فصل آینده هم در خدمت پاس همدان خواهم بود

علی ثقفی

عصر دیروز مهاجم پاس همدان به همراه مدیر روابط عمومی باشگاه پاس همدان میهمان ما در دفتر روزنامه هگمتانه بودند.

علی خلف که تازگی‌ها باب جدیدی از همکاری‌هایش با روزنامه را باز نموده است، این بار مقداد قباخلو را به همراه خود به تحریریه روزنامه آورد تا پاسخگوی سؤالات ما باشد. علت حضور مقداد در این نشست، حضور او در همدان با توجه به تعطیلی تمرینات پاس بود و این بازیکن در حالی که اکثر هم تیمی‌هایش همدان را ترک کرده و به شهرهای خود عزیمت نموده‌اند، همچنان در کنار خانواده‌اش در همدان به سر می‌برد.

قباخلو از جمله بازیکنانی بود که نتوانست و یا بهتر است بگوییم فرصت پیدا نکرد که شایستگی‌های خود را به خوبی در پاس همدان به نمایش بگذارد که یکی از علت‌های این موضوع، مصدومیت طولانی وی در دور رفت رقابت‌ها بود.

ضمن تشکر از زحمات و همکاری‌های مدیر روابط عمومی پاس در ترتیب این مصاحبه توجه شما را به پرسش و پاسخ‌های مطرح شده با مقداد قباخلو جلب می‌نماییم.

* خود را به طور کامل برای خوانندگان معرفی نمایید.

مقداد قباخلو هستم، متولد 1/6/1361 در شهر گرمسار، متأهل و دانشجوی انصرافی رشته تربیت بدنی.

* شروع فوتبالت از کجا بوده و در چه تیم‌هایی بازی کرده‌ای؟

فوتبالم را به طور رسمی از تیم استقلال گرمسار آغاز کردم و سپس به پیروزی این شهر پیوستم و بعد در جوانان سایپا و فجر تهران، امیدهای پرسپولیس، بزرگسالان پرسپولیس، ملوان بندرانزلی و شهاب زنجان بازی کردم و اکنون هم در خدمت پاس همدان هستم.

* پست اصلی شما چیست؟

پست اصلی‌ام مهاجم است، اما در پست‌های مختلف و حتی دروازه‌بان هم بازی کرده‌ام و به طورکلی در هر تیمی بازی ‌کنم آچار فرانسه محسوب خواهم شد.

* به نظرت یک مهاجم خوب چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟

مهاجم یا باید قد بلند، قدرتی و سرزن باشد و یا ریز نقش، سرعتی و تکنیکی! هیچ وقت نمی‌شود از علی دایی انتظار داشت که تکنیک خداداد عزیزی را داشته باشد، اما اکثر مربیانی که تا حالا داشته‌ام به من گفته‌اند که با وجود قامت بلند مثل یک فوروارد کوتاه قامت با تکنیک هستی.

* چرا تا حالا مهاجم شماره یک نبودی؟

به هر صورت هر مربی تفکراتی دارد و پاس هم در این فصل کلاً با یک مهاجم بازی کرد و منطق حکم می‌کند مهاجمی که در گلزنی موفق عمل کرده در ترکیب ثابت باقی بماند و به همین علت هم من شانس قرار گرفتن در ترکیب ثابت را نتوانستم پیدا کنم. از سوی دیگر سرمربی تیم بیشتر به بازی دفاعی من اعتقاد داشت و می‌گفت که اگر چند سال در دفاع بازی کنی کاندیدای اول تیم ملی می‌شوی!

* تا به حال چند گل در لیگ برتر به ثمر رسانده‌ای؟

کلاً 7 گل که 4 گل با پیراهن پرسپولیس، 2 گل با پیراهن ملوان و یک گل را با لباس پاس همدان به ثمر رسانده‌ام.

* چطور شد که سر از پاس همدان در آوردی؟

فصل گذشته در لیگ یک بودم و بازی‌های خوبی به نمایش گذاشتم به نحوی که 16- 17 پاس گل داده بودم و حتی امیر قلعه نوعی چند تا از بازی‌های مرا از نزدیک تماشا کرد و می‌خواست مرا به مس کرمان ببرد، ولی مسؤولین شهاب زنجان مخالفت کردند تا در نهایت در پایان فصل با پیشنهادی که از پاس داشتم و شناخت قبلی که وینگو بگوویچ از من داشت به پاس همدان پیوستم.

* بهترین دوران فوتبالت چه زمانی بوده است؟

سال اولی که سوبل به ایران آمد و سرمربی ما در پرسپولیس شد.

* با کدام مربیان تاکنون کار کرده‌ای؟

مربیان زیادی برای من زحمت کشیده‌اند که ذکر نام همه آن‌ها دو تیم کامل را شامل می‌شود، اما به اختصار مربیان نام آشناترم مصطفی قنبرپور، مرتضی یکه، رضا نعلچگر، محسن عاشوری، کاظم سید علی‌خانی، علی پروین، ناصر ابراهیمی، اشمیت، وینگو بگوویچ، دارکو بگوویچ، سوبل، آریهان، محمد احمدزاده، محسن گروسی و غلام خسروی هستند.

* از وضع خودت در فصل گذشته راضی بودی؟

از اینکه از لیگ به لیگ برتر برگشتم خوشحالم و این به منزله یک پیشرفت خوب محسوب می‌شد، اما نتوانستم سهمم را از تیم بگیرم و از وضعیت خودم راضی نبودم.

* نظرت در مورد نفرات تیم ملی چیست؟

به نظر من بهترین‌های ایران دعوت شده‌اند، اما از تیم ما چند نفری دیگر مانند شیرزاد و غلام‌نژاد هم بودند که می‌توانستند در لیست تیم ملی جای داشته باشند.

* فکر می‌کنی چند سال دیگر بتوانی فوتبال بازی کنی؟

حداقل 7- 8 سال دیگر می‌توانم بازی کنم، چون به زندگی خودم خیلی دقت می‌کنم و هوای خودم را خیلی دارم که از دنیای حرفه ای دور نشوم.

* سخت‌ترین مدافعی که در مقابلش بازی کرده‌ای کدام بازیکن بوده است؟

شیث رضایی که در دیدار مقابل صبای قم، کار سختی را در مقابل او داشتم.

* راحت‌ترین مدافع کدام بوده است؟

جواد شیرزاد

* الگوی فنی و اخلاقی‌ات در فوتبال چه کسی است؟

علی دایی الگوی فنی و اخلاقی من است و از خارجی‌ها هم، بازی زالاتان ابراهیموویچ، دروگبا و باتیستوتا را می‌پسندم.

* تیم باشگاهی مورد علاقه‌ات کدام است؟

بارسلونا

* فکر می‌کنی روزی بتوانی در اروپا بازی کنی؟

زمانی که در گرمسار فوتبال را آغاز کردم و به اردوی پرسپولیس راه پیدا کردم، هیچ‌کس باور نمی‌کرد و هم شهری‌هایم با دیدن عکسم در روزنامه تعجب کرده بودند. پس این را بدانید که خواستن توانستن است. همانطور که آن موقع خواستم و شد، الان هم اگر بخواهم می‌شود.

* دوست داری در کدام تیم بازی کنی؟

لیگ انگلیس را خیلی دوست دارم و آرزو دارم که روزی در چلسی بازی کنم.

* به کدام تیم ملی خارجی علاقمندی؟

تیم ملی پرتغال

* وضعیت شما در پاس همدان برای فصل بعد چطور است؟

من یک سال دیگر با پاس همدان قرارداد دارم که از نظر مبلغ همه چیز را به باشگاه سپرده‌ام.

* نظرت در مورد پدیده دلالیسم چیست؟

هیچ وقت نمی‌شود منکر حضور دلالان در فوتبال بود، اگر در زمانی که در پرسپولیس بازی می‌کردم به دلال‌ها وصل بودم، الان وضعم خیلی بهتر از این بود

* در مورد بازی با راه‌آهن بگو! چا اتفاقی افتاد که بازی را واگذار کردید؟

بچه‌ها تمام توانشان را در بازی با پرسپولیس گذاشته بودند و از نظر ترکیب اولیه هم قدری تیم اشتباه چیده شده بود. درست است که در بعضی اوقات توپ و میدان در اختیار راه‌آهن بود، ولی زهر حملات ما بیشتر بود.

* نظرت در مورد عملکرد کادر فنی تیم در فصل پیش چیست؟

به نظر من بازیکنان تازه در پایان فصل با هم هماهنگ شده بودند و علت اصلی عدم نتیجه‌گیری‌ها این بود که تیم دفاعی چیده می‌شد و دفاعی بازی می‌کرد.

* چه تفاوتی بین پاس لیگ هفتم و پاس لیگ هشتم دیدی؟

پاس در لیگ هفتم تازه به همدان آمده بود و حریفان با وضعیت آب و هوایی همدان آشنا نبودند و تیم بازیکنان شاخصی چون خسرو حیدری داشت که اینها شرایط خوبی را برای تیم فراهم کرده بود.

* چطور شد که هنوز در همدان به سر می‌بری؟

من هم رفته بودم و دو شب پیش برگشتم که از مربی بدنساز برنامه بگیرم که تمریناتم را دنبال کنم تا در شروع فصل از بقیه جلوتر باشم.

* نظرت در مورد حاشیه‌سازی در فوتبال چیست؟

یک سری از بازیکنان کارشان فقط حاشیه سازی شده و بر این باورند که چه مثبت و چه منفی اگر اسم بازیکن روی تیتر روزنامه باشد برای او خوب است، ولی من مخالف این مسائل هستم.

* نقش روزنامه در فوتبال چقدر است؟

هرکس بگوید که روزنامه‌ها نقشی در پیشرفت فوتبال ندارند حرفی به گزاف زده است و اگر بازیکنی خوب بازی کند و اسمش به نیکی در روزنامه در بیاید، برایش خوب است.

* سؤالات کوتاه را به این صورت مطرح می‌کنیم که با شنیدن هر کلمه اولین پاسخی که در خصوص آن به ذهنت می‌رسد بگو.

- اولیایی: مدیرعامل

- بگوویچ: مربی

- رنگ: قرمز

- ماشین: بنز

- شهر: گرمسار

- میوه: خربزه

- غذا: سبزی پلو با ماهی

- دوست: علی خلف

- پاس: قدمت

- همدان: پایتخت ایران

- هنرپیشه: بهرام رادان

- بازیکن: شیث رضایی

- خبرنگار: شمشیر دولبه

- مربی: علی پروین

- تیم: پاس

- کاپیتان: افشین پیروانی

- رفیق در پاس: حنیف عمران‌زاده

- بی مزه ترین بازیکن : حامد رسولی

- بی‌معرفت‌ترن بازیکن : اویس کردجهان

- ضعیف‌ترین بازیکن: مقداد قباخلو

- بامزه‌ترین بازیکن: حنیف عمران‌زاده

- بامعرفت‌ترین بازیکن: جواد شیرزاد

- بهترین بازیکن: حنیف عمران‌زاده

- خوش تیپ‌ترین بازیکن: جواد شیرزاد

- زشت‌ترین بازیکن: سوشا مکانی

- پولدارترین بازیکن: جواد شیرزاد

* و حرف آخر ...

از شما و روزنامه خوبتان تشکر می‌کنم که این فرصت را به من دادید و از همسرم که با همه مشکلاتی که یک بازیکن فوتبال در ایران دارد کنار آمده و همواره در کنار من بوده نیز سپاسگزاری می نمایم.

نظرات 6 + ارسال نظر
راستگو 1388/02/30 ساعت 22:50

بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام
ما یک موتور جست و جوگر ایجاد کرده ایم که فقط سایت های به زبان فارسی در آن ثبت خواهد شد.
اگر شما مایل به ثبت وبلاگ یا وب سایت خود در موتور جست و جو هستید ابتدا باید یک لینک در وبلاگ یا وب سایت خود به آدرس http://www.rastgo.com با عنوان "راستگو" بدهید و بعد در لینک زیر در خواست می دهید تا وبلاگ یا وب سایت شما در موتور جست و جو ثبت شود.
http://www.rastgo.com/submit-script/

اگر پیشنهادی و یا انتقادی دارید خوشحال خواهیم شد از طریق لینک زیر برایمان ارسال کنید:
http://forum.rastgo.com/topic-t741.html

با تشکر و احترام

بدون شک در چند ماه اخیر با سیل شیوه جدید تبلیغات اینترنتی در بخش نظرات وبلاگهای پارسی زبان مواجه شده اید . این روش نوین توسط نرم افزار خاص ارسال کامنت (نظرات) انجام می پذیرد.

این نرم افزار بر خلاف سایر نرم افزارهای مشابه همکاران عزیز ما ، دارای مزایایی هست که طبق لیست زیر بیان می شود :
الف – سرعت بالا و بدون هیچ افت سرعتی در خطوط شما
ب – بدون نیاز به وارد کردن کد امنیتی { تمام نرم افزارهای مشابه برای وارد کردن نظر نیاز به وارد کردن کد امنیتی دارند ، در حالی که نرم افزار ما به صورت کاملا اتوماتیک این کار را انجام میدهد ، و فارغ از هر گونه دخالت شما در امر ارسال نظرات هست }
ج – امکان استخراج لیست وبلاگهای تازه به روز شده
د – امکان استخراج وبلاگهای بلاگفا بر اساس موضع بندی های خود پرتال اصلی
ه – پشیبانی کامل و بی نقص ما در 24 ساعت شبانه روز و رفع نقایص احتمالی نرم افزار در آینده
و - و از همه مهمتر پشتیبانی از سرویس های وبلاگ دهی زیر :

بلاگفا – پرشین بلاگ – میهن بلاگ – بلاگ اسکای

نکته مهم : این نرم افزار طوری نوشته شده است که شما خریدار محترم نیز توانایی فروش آنرا به هر چند نفر که بخواید دارید . پس نرم افزاری انحصاری نیست و خریدار آن مالک بی چون و چرای آن محسوب خواهد شد .


1 – لینک آموزش تهیه لیست توسط نرم افزار :

http://server6.theimagehosting.com/image.php?img=Sendblog1.swf&album=0&fullsize=1

2 – لینک آموزش ارسال نظرات به صورت انبوه :

http://server6.theimagehosting.com/image.php?img=Sendblog.swf&album=0&fullsize=1

تنها قیمت این نرم افزار کارت شارژ همراه اول به مبلغ 5.000 تومان می باشد . که روال دریافت آن هم اینطور هست که شما با ارسال شماره سریال کارت شارژ به همین قیمت به آدرس ایمیل ما { erfan.dolatshahi@gmail.com } بلافاصله نرم افزار را دریافت خواهید نمود . در کمتر از 3 ساعت .

erfan.dolatshahi@gmail.com

بابک 1388/02/30 ساعت 23:23

انجمن تخصصی دات نت
www.DotNetSource.com

مهیار 1388/02/30 ساعت 23:53

سلام
مطالب جالبی دارید
خسته نباشید

فقط با رنک بالای 3 سه تبادل میکنم
مرکز دانلود برنامه وکرک
http://www.tafrihi.ir

اخباربازیگران هالیوود وایران
http://blog.tafrihi.com

حتما رنکتان را چک کنید
-----------------
اینها با رنک 1به بالا یا بازدید 100تا در روز

جدیدترین عکس های خنده دار
http://fun.tafrihi.com

جدیدترین اس ام اس
http://sms.tafrihi.com

افسانه جومونگ
http://jumong.tafrihi.com

حتما اول لینک ما را قرار دهید وبعد ایمیل کنید
-------------------------
همچنین با وبلاگهایی که تازه شروع به کار کردند یاهر رنک وبازدیدی دارندواگر لینک www.tafrihi.com رو با نام
بهترین سایت تفریحی برای جوانان ایرانی
بگذارند دراین قسمت
http://www.tafrihi.com/list/
که به معرفی سایت ها ووبلاگها میپردازیم وبازدید خوبی هم از گوگل دارند ورنک2 دارد شمارا دراینجا معرفی میکنیم

اگر میخواهید لینکتان در قسمت معرفی سایتها قرار بگیرید حتما لینک مارا به همین عنوان قرارداده ودر ایمیل اعلام کنید که برای قسمت معرفی در لینک معرفی سایت ها
----------------------
چند تا لینک جالب معرفی میکنم اگر دوست داشتید توی قسمت لینک های روزانه خود معرفی کنید

بیوگرافی بانو یوها با بازی اه یون سو
http://jumong.tafrihi.com/2009/05/pic_oh_yun_soo_tafrihi.php

بیوگرافی جومونگ با بازی سانگ ایل گوگ
http://jumong.tafrihi.com/2009/05/song_il_kuk_pic_tafrihi.php

رعایت حجاب در دندان پزشکی!
http://fun.tafrihi.com/2009/05/pic_woman_hejab_dandan_tafrihi.php

کاریکاتوری زیبا از علی دایی وافشین قطبی
http://fun.tafrihi.com/2009/05/caricaturedaiighotbi.php

عکسهایی از انتخاب ملکه زیبایی ایالت کالیفرنیا آمریکا
http://fun.tafrihi.com/2009/05/best_woman_california_2009.php

فوتوکاتوری از تاثیرات افسانه جومونگ بر فیلم های ایرانی
http://jumong.tafrihi.com/2009/05/fotocatoure37654sevom_jumong.php

عکسی جالب از رضا عطاران با ظاهری عجیب!
http://fun.tafrihi.com/2009/05/pic_fun_ataran_tafrihi.php

جدیدترین کاریکاتورهای ورزشی از بازیکنان
http://tafrihi.com/photo/CaricatureSport

امیدوارم خوشت بیاد وبگذارید

www.tafrihi.com
-------------------
موفق باشید
خداحافظ

آموزش زبان از طریق sms

هر روز صبح که از خواب بلند می شوید یک اس ام اس آموزشی زبان انگلیسی دریافت می کنید.

جدیدترین روش آموزش زبان انگلیسی برای تمام سنین و در سه سطح مقدماتی - متوسط - پیشرفته.

آموزش زبان انگلیسی از طریق اس ام اس برای اولین بار در ایران :

www.lbs.ir

Learn By Sms

WWW.LBS.IR

[ بدون نام ] 1388/04/17 ساعت 15:21

meghdad,hamishe movafagh bashi.motmaen bash emsal sale toe.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد