مترجم سابق تیم پاس همدان در بیمارستان بستری شد

مترجم سابق تیم ملی فوتبال ایران به دلیل ناراحتی قلبی در بیمارستان بستری شد.
رضا چلنگر شب گذشته از ناحیه قلب دچار ناراحتی شد و بلافاصله به بیمارستان انتقال یافت.  

پس از معاینات پزشکان مشخص شد که وی دچار حمله قلبی نشده اما باید تحت مراقبت قرار بگیرد. به همین دلیل در بیمارستان بستری شده است. 

چلنگر در این باره عنوان کرد: فعلا تحت مراقبت پزشکان هستم. خوشبختانه دچار سکته قلبی نشده‌ام اما به توصیه پزشکان باید در بیمارستان بمانم تا با انجام آزمایش های مختلف علت این موضوع مشخص شود.  

بلافاصله پس از شنیدن این خبر با رضا چلنگر تماس گرفتیم که او علت این موضوع را تماس نماینده باشگاه پاس با وی و ورود استرس و فشار قلبی اعلام کرد . 

رضا چلنگر افزود : اکنون در بخش ccu بیمارستان شریعتی بستری هستم و مشکل از آنجا آغاز شد که روز سه شنبه یک نفر از باشگاه پاس با من تماس گرفت و آدرس منزلم را پرسید تا برگه بدهی مالیاتیم را برایم ارسال نماید . 

چلنگر ادامه داد : این در حالی بود که در زمان عقد قرارداد اولیایی شفاهاً به من قول داده بود که مالیات قرارداد را باشگاه بپردازد و من مبلغ توافق شده را به طور خالص دریافت نمایم . 

مترجم سابق تیم پاس همدان اظهار داشت : بلافاصله پس از این تماس با اولیایی تماس گرفتم و گفتم که مگر توافقمان را فراموش کرده اید و چرا تا این تاریخ مالیات را پرداخت نکرده اید ؟ که وی در جواب گفت : نگران نباش ما پرداخت می کنیم . 

چلنگر بیان داشت : اینجا بود که از کوره در رفتم و به اولیایی گفتم که با همین وعده و وعید های پوچ دو سال من را سرگرداندید ، تهمت دوپینگی کردن را بازیکنان را به من نسبت دادید و حالا هم اینطوری ! شما اگر قصد پرداخت مالیات را داشتید دیگر چه لزومی داشت که با من تماس بگیرید ؟ 

چلنگر در پایان گفت : در این لحظه بود که از ناحیه قلب دچار عارضه شدم و نهایتاً به بیمارستان منتقل شدم . همه بازیکنان پاس می دانند ؛ آن مکمل که مورد استفاده آنها قرار گرفت و باعث دوپینگ شد توسط یکی از بازیکنان اسمی تیم تهیه و با تائید اولیایی مورد استفاده بازیکنان قرار گرفت . من نقشی در این قضیه نداشتم و برای این نوع مدیران و روش مدیریتیشان متاسفم که من را 4 سال بدون هیچ گناهی از صحنه فوتبال خارج کردند.

نظرات 4 + ارسال نظر
راستگو 1388/03/01 ساعت 02:31

بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام
ما یک موتور جست و جوگر ایجاد کرده ایم که فقط سایت های به زبان فارسی در آن ثبت خواهد شد.
اگر شما مایل به ثبت وبلاگ یا وب سایت خود در موتور جست و جو هستید ابتدا باید یک لینک در وبلاگ یا وب سایت خود به آدرس http://www.rastgo.com با عنوان "راستگو" بدهید و بعد در لینک زیر در خواست می دهید تا وبلاگ یا وب سایت شما در موتور جست و جو ثبت شود.
http://www.rastgo.com/submit-script/

اگر پیشنهادی و یا انتقادی دارید خوشحال خواهیم شد از طریق لینک زیر برایمان ارسال کنید:
http://forum.rastgo.com/topic-t741.html

با تشکر و احترام

مستند « مردی میان گرگ‌ ها »
http://shoop.ir/?num=1242412131
این مستند فوق‌العاده زیبا و واقعی رو با کیفیت فوق HD ببینید.

مرادی 1388/03/02 ساعت 12:09

سلام علی اقا ماهم باهاش صحبت کردیم قرار شد بعد از افشاگری به موضوع دوپنگ رسدگی کنیم پس باید منتظر بمانیم

سلام ،من میدانم داش رضای ما بی گناهه پس به اون اولیایی زن جنده بگو خدا شاهده اگه به خوای رضا چلنگر ما رو قربونی مدیریت غلط خودت بکنی نا فرم حالتو میگیرم کسکش دلال زد بند باز خیلی ...............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
اقای ثقفی شما که میگد خبرنگارید مرگ من شماره اولیایی رو بزار تو وبلاگت تا باهاش تماس بگیم تا ننه اش رو بیار جلوی چشماش زد زیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد