نایب رئیس هیئت فوتبال: دوره مربیگری درجه C بانوان آغاز شد

اولین دوره کلاس مربیگری درجه C بانوان همدان در سال 1389 آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال استان همدان، نایب رییس بانوان هیات فوتبال استان از برگزاری این کلاسها با حضور 24 شرکت کننده به مدت 12روز در محل ورزشگاه 15 هزار نفری مفتح همدان خبر داد.

اعظم باباخانی تصریح کرد: با توجه به استقبال بانوان از رشته فوتبال و رویکرد مثبت باشگاه ها از تشکیل تیم های بانوان در رده های مختلف برنامه ریزی های زیادی برای فوتبال بانوان در همدان داریم و برگزاری دوره های مربیگری و تربیت مربیان مجرب در اولویت دست یابی به اهداف بلند است.

وی یاد آور شد: این دوره را بهروز معین مدرس بین المللی فوتبال آسیا و کشورمان که مسئول کمیته آموزش هیات فوتبال استان نیز است تدریس می کند و سرپرستی کلاس را لیلا مرادی شهباز بر عهده دارد.

باباخانی تاکید کرد: رویکرد هیات فوتبال استان برای ارتقاء سطح فوتبال در بخش بانوان در سال های اخیر به وضوح دیده می شود و با برنامه ریزی ها و حمایت های صورت گرفته از طرف ریاست این هیات امید آن می رود در آینده نزدیک شاهد مطرح شدن نام فوتبال بانوان استان در سطح کشور باشیم.

وی در پایان افزود: دوره مربیگری درجه C بانوان  از دوشنبه 29/6/89 به مدت 12 روز در استادیوم شهید مفتح همدان برگزار می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد