مرتضی کاشی: اگر پنالتی بود خودم می‌گفتم

مرتضی کاشی مدافع صبای قم که مسبب اصلی پنالتی دقیقه 96 برای تیمش بود، بعد از شکست صبا در همدان می‌گوید:«اول اینکه داور 6 دقیقه وقت اضافه گرفت اما پنالتی بعد از دقیقه 96 اعلام شد. اما درباره پنالتی باید بگویم اگر در آن صحنه مرتکب خطای پنالتی می‌شدم حتما خودم به آن اقرار می‌کردم اما من توپ را از بین پاهای حریف زدم و فقط بالا تنه من با بازیکن پاس برخورد داشت.» 

وی ادامه می‌دهد:«داور در این صحنه اصلا دید نداشت چرا که دور و برش بسیار شلوغ بود پای من اصلا به پای بازیکن پاس برخورد نکرد اما با یک برخورد ساده یک پنالتی به ضرر ما گرفته شد که همان پنالتی شکست ما را رقم زد.»  

کاشی می‌گوید:«داور مسابقه که اصلا پیش از این در رقابت‌های لیگ برتر او را ندیده بودم از همه خطاهای آنها عبور می‌کرد و فکر می‌کنم شرایط میزبانی روی قضاوت او تأثیر گذاشته بود. هر وقت هم که ما به او اعتراض می‌کردیم می‌گفت تشخیص من است و اجازه صحبت کردن نمی‌داد.»
کاشی همچنین می‌گوید: «پذیرفتن اینکه در دقیقه 96 با یک پنالتی ببازیم برای ما سخت است اما صبا پتانسیل‌های زیادی دارد و می‌توانیم در بازی‌های بعدی این شکست را جبران کنیم. ما در این بازی دو مهره تأثیرگذارمان یعنی بیاتی‌نیا و حقی را نداشتیم که این مسأله روی کار تیم ما تأثیر منفی گذاشته بود. اما با بازگشت آنها دوباره همان تیمی می‌شویم که پرسپولیس و استیل آذین را شکست داد و برخلاف نظر برخی کارشناسان در رتبه‌های بالایی جدول جای گرفت.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد