با پیروزی در برابر صبای قم؛

پاس به رده چهارم جدول صعود کرد

علی ثقفی 

خبرگزاری فارس: صعود پاس همدان به رده چهارم جدول در پایان بازیهای دیروز، ثمره کسب سه امتیاز در دیدار مقابل صبا قم بود. 

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، چهار پیروزی، سه تساوی و دو شکست حاصل کار پاس در نه هفته گذشته یوده که از چهار برد سه برد در دیدارهای خانگی و در برابر تیمهای مس کرمان، پیکان قزوین و صبای قم حاصل شده است. 

تنها برد خارج از خانه پاس همدان، در دیدار مقابل تراکتور سازی در ورزشگاه یادگار امام تبریز رقم خورده است. 

سه تساوی این تیم نیز در دو دیدار خانگی در برابر سایپای البرز و نفت تهران و دیدار برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران حاصل شده است. 

پاس همدان دو شکست را نیز در برابر دو تیم متمول کشور یعنی تیم های استیل آذین و سپاهان در خانه حریفان، متحمل شده که بی دقتی مهاجمان این دو شکست را برای پاس همدان رقم زده است.  

پاس در حالی که در آن دو دیدار نیز می توانست حداقل با کسب نتیجه مساوی از زمین مسابقه خارج شود، با بی دقتی مهاجمان و علی الخصوص فرهاد خیرخواه، از کسب نتیجه باز ماند و تن به شکست داد. 

تیم فوتبال پاس همدان هم اکنون و بدون در نظر گرفتن نتیجه دیدارهای امروز، با 15 امتیاز و پس از تیمهای ذوب آهن، پرسپولیس و استقلال در رده چهارم جدول رده بندی جای گرفته است. 

پیروزی دیر هنگام پاس همدان در برابر صبای قم، سه امتیاز شیرین را برای نماینده فوتبال همدان در لیگ برتر به همراه داشت که علاوه بر حفظ جایگاه این تیم در جدول رده بندی کمک شایانی به ارتقاء رتبه پاس در جدول رده بندی کرد.

این تیم پس از تعطیلات 20 روزه لیگ، در هفته دهم لیگ برتر در آبادان به مصاف تیم صنعت نفت این شهر خواهد رفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد