روی گل من مقصر بودم، در درگیری خلیلی!

سوشا مکانی: آقا کریم در گوشم هم بزند عیبی ندارد  

سوشا مکانی دروازه‌بان جوان تیم پاس همدان، زمینه‌ساز تک‌گل پرسپولیس بود و اشتباه او در شروع مجدد با زیرکی و خوش‌شانسی میثم بائو تک‌گل بازی را رقم زد.او در جریان بازی با خلیلی هم درگیر شد تا یک روز پرحاشیه را پشت سر بگذارد.  

مکانی در دقایق پایانی بازی دوباره بر سر یک ضربه شروع مجد با محسن خلیلی مهاجم پرسپولیس درگیری پیدا کرد هر چند که این ماجرا ختم به خیر شد.  

دروازه‌بان جوان پاس با تایید اشتباه خود می‌گوید: «برای شروع دوباره بازی می‌خواستم توپ را با ضربه‌ای محکم به جریان بیندازم، اما به یکباره درد شدیدی در زانویم احساس کردم و توپ از بدشانسی من و خوش‌شانسی میثم بائو درست زیر پای او افتاد! اصلا نمی‌دانم توپ به کجای بدن بائو برخورد کرد که استپ در حرکت شد و توپ درست زیر پای او افتاد و بازیکن پرسپولیس گل زد. من خودم را مقصر می‌دانم اما از این اتفاق‌ها برای هر بازیکنی و هر دروازه‌بانی رخ می‌دهد!»

سوشا که با همکاری میثم بائو حکم بقای کرانچار را امضا کرد، پرسپولیس را مستحق پیروزی ندانسته و می‌گوید: «پرسپولیس مزد برتر‌ی‌اش را نگرفت چرا‌که برتر از ما نبود و دو تیم بازی پایاپایی انجام دادند. ما در نیمه دوم می‌توانستیم حداقل گل تساوی را بزنیم اما اشتباه‌های فردی و خوش شانسی پرسپولیس اجازه نداد.»  

درگیری دروازه‌بان پاس همدان در دقایق پایانی بازی با مهاجم پرسپولیس مهم‌ترین حاشیه دیدار دو تیم بود، مکانی دراین‌باره می‌گوید: «تیم ما عقب بود و من می‌خواستم سریع بازی را آغاز کنم. توپ کاملا در دستم بود که خلیلی راهم را بست و به من پشت پا زد و افتادم. وقتی بلند شدم دیدم خلیلی با بازیکن تیم ما درگیر شده و برای اعتراض به او به سمتش رفتم. اما نه حرف زشتی زدم و نه کاری کردم و با وساطت آقاکریم ماجرا تمام شد.»  

کریم باقری دو بار محکم به سینه سوشا کوبید تا او را آرام کند حرکتی که امکان داشت تنش را بیشتر کند. هر چند دروازه‌بان پاس از حرکت باقری ناراحت نیست و می‌گوید: «آقا کریم اگر در گوشم هم می‌زد حرفی نمی‌زدم. عیبی ندارد حتما فکر کرده من کاری کرده‌ام و می‌خواست آرامم کند البته به خلیلی هم می‌گفت ساکت باشید و تمامش کنید.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد